לפני ואחרי,  צלקות

הדמיות לאחר השתלה – הדמיית שיער אחרי השתלת שיער

הדמיית שיער לאחר השתלה

הדמיית שיער לאחר השתלה
הדמית שיער אחרי השתלת שיער

תיקון השתלת שיער
מיקרופיגמנטציה אחרי השתלת שיער בברלין – תיקון חורים מילוי קרחות וצלקות בשיער אצל Vivo

האם השיער צומח אחרי השתלת שיער באזור התורם?

לא. למרות רוב המידע השגוי ברחבי האינטרנט קחו בחשבון שבפגישת הייעוץ לפני הניתוח להשתלת שיער, לא אומרים את כל האמת: מבטיחים תקינות בצמיחת השיער באזור התורם לאחר הניתוח והתופעה הזאת דרושה תיקון דחוף!

למעשה, אחרי תקופת ההחלמה של השתלה השיער תידרש תספורת קצרה לצורך גילוי כל הצלקות מבין השיער באזור התורם, לא משנה אם השתלת השיער נעשתה מאזור התורם בשיטת FUE או בשיטת FUT, לזקיקי השיער מתוך האזור התורם בהשתלת שיער ישנם מספר קוטרים של סכינים המשפיעים בהכרך להצלחת או כישלון הטיפול.

משום שאופן הטיפול באזור התורם מצריך דיוק מירבי גם בבחירת קוטר הסכין להוצאה מגוונת של יחידי זקיקים וגם גודלן של הצלקות שצמודות זו לזו

טיפול ראשון מס 1!!! תיקון צלקות fue מהשתלת שיער

הדמיית שיער לאחר השתלת שיער, ברוב המקרים תוצאות המילוי הסופי נדירות!

תוצאה לאחר הדמיית שיער אצל Vivo - מומחה לתיקון השתלות שיער
לפני: השתלת שיער תוצאה. אחרי: הדמית שיער לצורך מילוי השיער במיקרופיגמנטציה

בכל השתלת שיער אפילו אלה שהשיער שלהם נראה כמו השער של אלן דלון  alain delon, אחרי הניתוח תמיד יהיו מקומות עם חוסרים, כלומר אזורים שבהן נשאר דליל או נלקח שיער  .

חלק מאותם זקיקים שהושתלו יפלו ולא יתפסו ובמקומם יהיה חור במקום שיער. ובאשר אותם הזקיקים שנלקחו מהאזור התורם הם אלה הצלקות בין חורים קטנים ובין סטריפ מלקיחת השערות.

הפתרון של השתלות שיער הוא המקובל והראוי ביותר עבור כל אותם האנשים הסובלים מנשירת שיער והתקרחויות, אבל חלק נכבד מהם יהיו חייבים להעזר בהדמיית שיער לצורך מילוי, השחרת וכיסוי הקרקפת בגוונים מתאימים.

.

 

הדמיה לשיער אחרי השתלת שיער או ניתוח

הדמיית_שיער_אחרי_השתלה_טיפול_003

הקטנה\הסתרה של צלקות סטריפ רחבות כתוצאה מהשתלת שיער או מאלופציה .

נחשפנו בשנים האחרונות לאין ספור מקרים של השתלות שיער שגרמו לנזק יותר מאשר לתועלת.

גבר שזוכה להשתלת שיער טובה יצליח להתעלות על המשבר של הצלקות ולקיים אורח חיים עם מראה חיצוני סימפטי מאחר והניתוח היה נכון ותוכנן בקפידה; מהיכן להוציא, איך לחלץ שערה מתחת לשערה שקיימת על מנת שלא יורגש שנלקחה שערה, כמה זקיקים ולאן להעביר ובאיזה כיוון להשתיל.

אך גברים שנלקחה מהם הזכות להלך עם שיער או שעברו השתלת שיער והיא לא ניראת טוב רק בגלל מנתח חובבן שהוציא וחילץ זקיקים ממקומות דלילים ולא מתאימים.

הזקיקים מאזור התורם נראים צפופים וטבעיים באופן שווה גם במרחקים בין שיערה לשערה. ברוב המקרים בעורף נשארות צלקות אכזריות בין זקיקי השיער וזה עלול להעצים את הפגיעה בבטחון העצמי ומשום שהמראה החיצוני לא השתפר אלא נהיה גרוע יותר הפגיעה חמורה פי כמה.

הדמיית שיער לאחר השתלה

מי שסובלים הכי הרבה מהתופעה המטרידה המשונה הזאת הם אלו הגברים התמימים אשר לא נזהרו ולא בדקו האם הם מתאימים להשתלת שיער.

"ההיכר בכך שיש יותר קרחת מאשר שיער כבר מראה שאתה לא מתאים להשתלה" – כך אומר אילן .

את המראה חיצוני של האדם יכול הוא לראות בעצמו לבד בעזרת שתי מראות – האחת מקדימה והשניה מאחור.

ניתן גם לצלם את הראש מסביב ולראות. המראה חיצוני של גברים שעשו השתלה בשיער שכמות הקרחת הייתה יותר מכמות השיער נכוו פעמיים – פעם אחת שכאשר נלקחו זקיקים ולא הספיקו לכסות אפילו שליש מהחלק הקדמי בקרקפת, עם כסוי מזערי שאינו אטרקטיבי בעליל, מילוי דליל מאוד אבל הכי הכי מאכזב הם הצלקות של הזקיקים שהוציאו מאחור – הכוויות והצלקות בין השיער שנשארו יצרו פתחים שלא נסגרו אחרי ההשתלה בכל האזור התורם, דבר אשר מחייב טיפול. השאלה איזה? עוד השתלת שיער השתלת שיער? מאיפה? לאן?

סטריפים השתלת שיער

2 צלקות מהשתלה. דרוש טיפול פיניש מילוי קל לגימור מושלם

ידוע שהרוב מתרשמים מכך באופן טבעי כי שיער שהוא מלא וצפוף שנראה טבעי הוא חלק ממערכת בריאות תקינה ומצתייר כך לפחות בעייני חלק נכבד מהחברה.

המראה הצעיר והרענן בשיער עם נפח טבעי נותן את התחושה של בטחון וחוזק. ולכן, אם אתה מתחיל לסבול מנשירת שיער מוגברת אל תפנה ישר להשתלת שיער.

בדוק לפני כן בדרכים המקובלות איפה אתה מונח ביחס להשתלת שיער.

אם גם הטיפולים התרופתיים לא עזרו להצמיח לך שיער ועל מנת לשנות את רוע הגזירה שנחתה עליך חייג אלי, אולי תצא עם פתרון מדהים עבורך.

תיקון צלקות השתלת שיער FUE + DHI בשיטה המתקדמת בעולם, ללא צלקת, ללא כאבים – נראה 100% טבעי.

מותר לציין!

פגישת הייעוץ להדמית שיער אחרי שתלת שיער, מתבצעת ע"י מומחה להדמיה בשיער, הנחשב לאחד ממובילי ומייסדי הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לגברים בישראל.

לפרטים: Vivo – טלפון: 0537553665

הדמיה להשתלת שיער, מה זה אומר?

אולי לא כמו שזה נשמע. ישנה עוד דרך (לא מומלצת) שכאשר באים לייעוץ אצל רופא ורבים העושים כך משתמשים במערכת ממוחשבת המדמה את השינוי על גבי צג או תמונה מודפסת, והמפרסמים את זה מושכים מטופלים איך ייראו אחרי השתלת שיער.

בדרך זו מדובר רק על מראה משוער שאמור לצאת כתוצאה מהטיפול ולא על התוצאה בפועל באמת! לא מבטיחים באופן חד משמעי ומדויק כיצד המטופל יראה לאחר השתלת שיער. (כמו כן גם בתחום הדמיות השיער זה עוד גימק, ראינו כבר את כל התוצאות שפירסמו בישראל גם דרך הדמייה ממוחשבת וגם אחרי הדמיית שיער מוחשית – אין קשר ולא מזכיר אפילו אחד את השני) ראו הוזהרתם.

השיטה הזאת כלל לא מקובלת בקרב רבים מהרופאים ובקרב המון מטפלים ובצדק.

רבים מרופאי האסתטיקה ובעיקר מנתחי אף חוו התרדות הכפשות ותביעות על כך שטיפחו ציפיות שווא שציפו לתוצאה כפי שראו קודם לכן במערכת הממוחשבת ורק אז חתמו ושילמו, התאכזבו לגלות שהתוצאה אינה דומה! אלא שונה לחלוטין ממה שהם חשבו מלכתחילה.

השימוש בהדמיה לאחר השתלת שיער

מדובר על הדמיית שיער מוחשית ולא ממוחשבת. התהליך אינו מסוכן כלל ופותח אופק של גוונים המכסים וממלאים את עור הקרקפת של הראש.

צפיפויות חדשות שמעניקות miluy לשיער להיראות מלא יותר מאי פעם. הטיפול המיוחל מתאים גם למילוי צלקות אחרי השתלה ואינו מותיר צלקות משל עצמו. המראה והתוצאה לאחר מכן הם בהחלט משמעותיים.

לא כל השתלת שיער מוצלחת! ולא משנה אם זה בישראל או בטורקיה. ההצלחה תלויה בהיקף ההתקרחות ובמצבו הבריאותי של המטופל וגם איבוד רב מהשיער ממנו סובל המטופל יתן גושפנקא שלא מתאים הוא לתהליך.

כמובן השיטות והטכניקות של מנתח השתלות השיער ועוזריו ומידת המומחיות שלהם בפתיחת ערוצים והשתלתם, וכמובן הכיוונים.

אל תתפשרו, לאחר השתלת שיער חובה הדמייה

נניח שכבר עשית את ההשתלה והנה אתה כבר אחרי שנה מתהלך ברחוב רגיל וטוב לך.

מגיע קיץ, ואתה רוצה להסתפר קצר כמו כמה מחבריך והמשימה מורכבת במיוחד, מאחר ומדובר בחלק האחורי של הראש משם הוציאו שערות רבות המצב הוא בלתי אפשרי ולכן איך מטיבים עם התוצאה שתקבל?

לכן מומלץ לבדוק לפני שמסתפרים ולהיעזר במומחה שיבדוק. (אם אין לכם תמונות של המקום והאזור התורם אחרי ההשתלה – דבר שיעזור לכם לדעת מהיכן לקחו שיער).

הדמיית תחתית אחרי השתלת שיער מומלצת מאוד והתוצאות שונות ומרשימות הרבה יותר מרק השתלה. צפיפות פשוט מדהימה שנותנת מראה חזק לשיער ולקרקפת.

מה שחשוב זה לבחור בקפידה את המטפל שבידו תפקידו את האחריות הגדולה לשיפור המראה הנדיר החדש.

החיים אחרי השתלות שיער והדמיה

אילן נחשב לאחד מחלוצי השיטה בתחום תיקוני השתלות שיער בין בשיטות FUE + DHI ובין בשיטות הישנות FUT המבוססת על עקירת הזקיקים ממש כמו שתילי עצים, לקיחתם, והעברתם למקום ריק משיער (קרחת או דלילות).

האזור הקרחתי מתמלא יותר והאזור התורם? מתמעט. לכן בין היתר פותחה הטכניקה להדמיית זקיקי שיער וחדרתם אחד, אחד, באזורים צלקתיים ודלילים כאחד.

מדובר בטכניקת אמן לא פולשנית, מיפה, מצעירה, ומניבה תוצאות נדירות

אחת מהיתרונות הבולטות בפתרון בתחום השיער הדליל הלא כירורגי: מיקרו פיגמנטציה(הדמיית שיער) מציעה מענה מקובע ובטוח להמון בעיות בשיער.

האסתטיתקה משנה את המראה ומעניקה לשיער ולתחתית נפח מהיר, אחידות וצפיפות בגוון מתאים, קל ובטוח לכלל הבעיות.

ללא ספק העזרה והדחיפה שמעניקה הדמיית שיער מיקרו {פיגמנט} לכל השתלת שיער היא פריצת דרך נוספת לתחום האסתטיקה הרפואית שהשתפרה מאוד בשנים האחרות אודות קופות החולים באורח פלא החלו לעסוק במיקרופיגמנטציה {הדמיית שיער לגברים} בהשוואה לשנים הקודמות ניתן לראות שלא עסקו בזה כלל.

עם זאת המיטיב יוכל להעיד כאלף עדים על אחת הפתרונות הטובים ביותר כמה וכמה בתחום תיקוני השתלות השיער 》》

"שמי גדי ועברתי השתלת שיער בטורקיה עם השיטה החדשה הנקראת FUE + DHI וזה מה שהביא אותי לאילן בסופו של יום.

הבשורה החשובה ביותר שרציתי להעביר לכל הסובלים והסובלות מהתקרחות ונשירת שיער זה שלא יעשו השתלה בכל מחיר!

עד עכשיו אוקטובר 2022 ועדיין לא הצליחו להמציא שיטה של השתלת שיער ללא צלקות!

כל הראש שלי מלא צלקות והם לא מצליחים להתגבר על הבעיה הזאת חמש פעמים ביקרתי בטורקיה ואין מה לעשות לוקחים מפה שמים שם לוקחים משם שמים פה .

הטרדה לשמה!!!!"

עברת השתלת שיער? עדיין נראה דליל? 

"כל יום אני מברך אותך על כך שמלאת לי את הקרקפת בצבע מדהים ההשתלה כבר לא ניראת כמו קודם היא יפה עכשיו וגם שואלים אותי אם עשיתי עוד השתלה.

בכלל שינית לי את כל המסגרת שהייתה קו חסר משמעות . אני שמח בבחירה שלי אתה מומחה הצלחת לעשות מעל המצופה גם לאחר חצי שנה הצלקות שבלטו החוצה כבר לא רואים אותם. תודה ידידי"

תיקון אזור תורם

מילוי שיער השחרה לאחר השתלה

קרחת צלקת שיער

עוד תמונה לפני סיום >>

דרוש טיפול פיניש אחרון
מיקרופיגמנטציה לאחר השתלה – מיקרו פיגמנטציה אחרי השתלת שיער. דרוש טיפול פיניש תמונות יעלו בקרוב

מיקרופיגמנטציה. צלקות ישראל

9 תגובות

  • יורי

    נשארו לי 2 קרחות גדולות באזור התורם אחרי השתלת שיער והצלחתי להאריך טיפה אבל עדיין רואים אותם ולפי מה שכתוב פה שזה ישאר לכל החיים. רציתי לדעת האם כדאי לעבור שוב השתלת שיער במקומות האלה או שיש פיתרון יותר טוב לקרחות?

  • אביב

    מה עושים עם צלקת בשיער? השתלה? יצמח לי שיער בצלקת?

Leave a Reply

Call Now Button