צלקות השתלת שיער

הבלוג לגבר המטופח של היום: בריאות, טיפולי ואסתטיקה > נימים> צלקות השתלת שיער

צלקות השתלת שיער

האם ישארו לי צלקות לאחר ההשתלה? השאלה השכיחה ביותר שגברים שואלים לפני שמבצעים בפועל תהליך של השתלת שיער. אסתטיקה וטבעיות הם שם המשחק הדאגה לא מאחרת להגיעה ולכן השאלות על צלקות הם חלק בלתי נפרד.

האם הם יורגשו או שיהיו גלויים במיוחד? שאלה זו מטרידה מאוד את המנתחים שעדיין לא מצאו תשובה אמיתית והגיונית ולרוב התשובות "מחליקות" למקום אחר.

ברור שלא בסבירות הדעת שכאשר גבר נכנס לייעוץ לצורך השתלת שיער ובהתאם למצבו ולטכניקה שבה משתמש המנתח, ידע בוודאות כי צלקות רבות יקשטו את ראשו ככתר קוצים דוקרני היה בורח משם כמו מאש! היום בשנת 2023 סימנים אלו וצלקות רבות פחות ופחות נראות בזכות ואודות שיטת הדמית שיער או יותר נכון לרשום מיקרופיגמנטציה לצלקות.

צלקות שכוסו במידה מצויינת שטיפשו בהדרגה והפכו למרקם אחיד עם גווני השיער. בתחום השתלות שיער רוב הצלקות תלויות מאוד בטכניקת השתלים בה משתמשים גם בהוצאה וכן בערוצי ההשתלה. נסביר לך בפירוט:

תיקון צלקות לאחר השתלת שיער בטכניקת FUE

טכניקת FUE היא הטכניקה הידועה המרשימה והמתקדמת ביותר מאז ומתמיד. יש לטכניקת השתלה זו יתרונות רבים על כלל טכניקות אחרות, משום שהיא נבדלת בפיזור הצלקות ולא בריכוז!

אין ולא קיימת עדין שיטה או טכניקת השתלת שיער בעולם ללא צלקות. ​​חייב לקחת שיער מאיזור מסיום וזה מה שיוצר צלקות .

גבר שלא מודאג מהתדמית שלו אחרי ההתערבות הכירורגית בראשו, (כלומר אחרי השתלת שיער) ולא רק מהחזית אלא איך הוא ניראה מאחור? ללא ספק עושה צחוק מהעבודה, זוהי הטכניקה שעליך לבחור אם אתה רק דליל בשיער ולא עם קרחת מלאה. מדוע? משם שהיא מותירה צלקות ומכיוון שנעשים חתכים קטנים (צלקות כדי להוציא שערות – כל שערה צלקת) שאינם דורשים תפירה אבל לא נעלמים אף פעם.

FUE מותירה צלקות אמנם קטנות וחלקן מיקרוסקופיות אבל באיזה שהו שלב של תספורת לא נכונה יהיה ברור שהן ניכרות ומציקות. כדי לתת לך מושג, המחטים המוחדרות לקרקפת שלך הן בקוטר של בין 0.8 ל -1.0 ס"מ.

צלקות לאחר השתלת שיער בטכניקת FUSS או סטריפ

טכניקת ה- FUSS ידועה גם בשם "טכניקת הרצועה" מתארת קטע שלם ורצוף שיער של אזור התורם שמוכן לסבול קרחות וצלקות על מנת להציל אזור אחר מתקרח או דליל.

השיער מוסר בעזרת חציבה עם איזמל בקרקפת ומסומן מלחתחילה בדרך כלל במלבן ארוך או שניים וכתוצאה מכך האגרסיביות והפולשנות הרבה יותר מורגשות.

סטריפי רצועות השיער שהוסרו יכולות לנוע בעוביין מ0.5 מ"מ ולהגיע ל2 או 3 ס"מ! אורכן נמדד מ20 ס"מ  ל -40 סנטימטרים.

רצועות ההשתלה גורמים לפצעים רבים שלא יצמח בהן שיער וישארו קרחים ומצולקים לנצח באזור התורם הדרוש תפרים או סיכות אותם יש להסיר 10 ימים לאחר הניתוח להשתלת שיער.

מתוך הרצועה והסטריפ שחולץ מופקים בחיתוך יחידות הזקיקים עם שורשיהן ולאחר מכן מתחילות להתבצע העברת הערוצים למושתלות על אזור הנמען.

בשונה מהטכניקה של fue ששם הצלקת גלויה הרבה הרבה פחות, בטכניקת fut, גם כשהשיער צומח היא תיראה תיהיה כמדרגה לא מוערכת מאחור ורק תספורת מתאימה אולי מסתירה אותה.

כמו כן, אם טכניקת התפרים תתבצע בצורה מקצועית, הצלקות יהפכו לשטחיות וישתפרו עם הזמן.

איזה טיפול נחוץ לאחר השתלת שיער לריפוי נכון?

בנוסף לכל האמור לעיל, חשוב שאם עברת השתלת שיער ועדיין יש חלקים עם חורים ולא משנה באיזה אזור זה מאחור או במפרצים וגם אם אחרי שנה הראשונה לאחר ההשתלה אתה לא מרוצה, תמשיך להטות את הראש קדימה ודע שהסיבה היא שאדם יכול להצטער על מראו לא הופכת אותה למוצדקת והפנים והמראה שלך עלולים להשתנות ולהיראות הרבה יותר צעיר והרבה יותר יפה.

באשר לתחום המשולב והמוצלח, הרי כל מנתח יגיד לך היום שהוא עושה הדמית שיער מיקרופיגמנטציה אחרי השתלות שיער, (חלקם ממנתחי השיער עלו על הרעיון איך מטשטשים צלקות בעזרת איפור קבוע ומחזיקים מאפרות או קוסמטיקאיות שמסתירות את הצלקות לאחר הניתוחים).

אכן זה די נורמלי שיעשו זאת גם כל קופות החולים כשהראש שלך מושט לאחות או לרופא משפחה לבצע לך הדמית שיער לכיסוי הצלקת במיקרופיגמנטציה של אזור התורם בהשתלה.

המצלות איך לנהוג לאחר הדמית שיער אחרי השתלת שיער

• אל תכניס את ראשך לבריכות שחייה או למים עם כלור שבועיים לאחר הטיפול. • תוכל לחזור ולעסוק לכל מה שעסקת בו לפני ההדמיה. • אין לנסות להסיר לבד.

ניסינו להסביר לך את ההבדל בטיפולים של השתלות שיער והשלמתן. בריפוי וכן בקישוט מודרני הנקרא הדמית שיער לצלקת בין טכניקות FUE וFUT.

אנחנו כאן כדי להקשיב לך ולהמליץ ​​על מה שטוב עבורך. התייעצות עם הקבוצה הקלינית מס '1 בהדמית שיער לאחר השתלות שיער מהדור החדש. אנחנו מחכים. Vivo

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button