צלקות

תיקון צלקות: שאלות ותשובות

מה זה טשטוש צלקות?

טשטוש צלקות בשמו כן הוא – טשטוש של צלקות – כיסוי לצלקת. הסתרה או תיקון. השאלה היא, ויש הרבה שאלות, האם הצלקות הן באיזור של שֵׂעָר? אם כן? אז הגעתם למקום הנכון?!

טשטוש צלקות טיפול ראשון
הדמיית שיער לצורך תיקון צלקת: שיער מדומה לצלקות השתלות שיער

איפור קבוע בראש (מיקרופיגמנטציה בקרקפת – אפיגמנטציה) הם הפתרונות הקלים ופשוטים ביותר לבעיית ההצתלקות הנפוצה בעיקר בקרב גברים. תיקון הטשטוש נעשה על ידי החדרת פיגמנטים של צבע, שנראים על הראש כמו זקיקי שיער קצוץ אחרי תספורת. הפיגמנטים הם נקודות זיפים קטנטנות מתחת לפני העור המצולק והם יוצרים במדיוק את המבנה של השיער. בהדמיה טובה ומלאכת אומן מתאימים הפגמנטים למילוי איזורי שיער קרחים, להדגשת קווי המתאר של הקרקפת או הפוך מזה לטשטש את קו הפוני בדירוג ל0.

העלמת צלקות השתלת שיער

כמו כן הטיפולים לתיקון צלקות וטשטושם הם המסורים והאמינים ביותר ומעניקים ללקוח חשיפה חופשית, בילתי מציקה וחודרנית מטעם החברה שהייתה עד עכשיו בשאלות מטרידות. ומאפשר ללקוח סוף סוף להסתובב ללא בושה עם צלקת מכוסה ולא מורגשת או קרחת אזורית בקרקפת שכבר כוסתה בשיא הדרה ונראית יפיפיה. ללא ברק ונחשבת ל"גילוח" רגיל.

הדמיית שיער
הדמיית שיער וטשטוש צלקות.

שיטת התיקון אצלי בטשטוש צלקות אינה מסוכנת כלל משיטות אחרות לטיפולים בבעיות כמו קרחות או צלקות בראש, אמנם היא דורשת הליך פשוט ומינימלי מצד אחד מהמטופלים אך גם סבלנות מאידח ונינוחות, גם ללא זמני החלמה מיותרים. יסוד חשוב – טשטוש צלקות ותיקונם בהדמייה הנה שיטה להחדרת פיגמנטים לשכבת העור העליונה הנקראת אפי־דרמיס. היא גם השכבה בעור החיצונית ביותר של הקרקפת ומיועדת להכיל פיגמנט הדמיה לאורך זמן ממושך אבל תעלם בוודאות לאחר 5 שנים וכתחליף לזקיקי שיער אשר משתלבים עם זיפי השער הטבעי שנותר. גם כאשר מסתכלים ומתבוננים מקרוב, הפיגמנטים יראו כזקיקים של שֵׂעָר נקודתיים שצומחים . לכל לקוח יש את הגוון הטבעי שלו, ישנם גברים עם מראה של ראש מלא שיער אבל הם מגלחים בצדדים והצבע מתאים בול. בקנה מידה מדויק להפליא ומשתלב בצורה מדהימה לדירוג התספורת. לצפייה בדוגמאות ותמונות של טשטוש צלקות והדמיית שיער ניתן ללחץ כאן

הדמיית שיער
הדמיית שיער תיקון צלקת&מיקרופיגמנטציה תמונות לפני ואחרי טיפול

למי מתאים טיפול טשטוש צלקות?

טיפולי טשטוש צלקות (מיקרופיגמנטציה לצלקת) מיועד לכל מי שסובל מבעיית התקרחות נקודתית, הצתלקות קרחתית, צלקות בשיער וצלקות בפנים, בזקן ובגבות. צלקות מהשתלות שיער מאוד מתאים להם הטיפול שנקרא טשטוש או תיקון צלקות. טיפול מיקרופיגמנטציהמיקרופיגמנטציה מתאים גם למי שצריך ומעוניין לתת לראש שלו מראה של שיער מלא יותר שעבר תספורת מבחירה ולא מאילוץ והוא דליל בשיער או בזקן/שפם. תיקון ו טשטוש צלקות מתאים לכל צבעי השיער ולכל הגוונים, והטשטוש נעשה לפי צבע השיער הטבעי של המטופל. ברוב המקרים אצל גברים שיש להם נשירת שיער או צלקות בראש הם מתאימים לנהלים שלנו ומרוצים. לדוגמה: אם האזור הוא דליל/קירח/צלקתי כדאי מאוד לכסות אותו עם איפור אמנותי ליצור מילוי וכיסוי שתיהיה העלמה. הדמיית שיער היא היחידה שיכולה למנוע מצלקות לקפוץ ולצעוק "אני כאן!" טשטוש מוחלט לצלקות עם נקודות אפי־מיקרו בשיער ושירותי מיקרופיגמנטציה אצל אילן.

הטשטוש מתבצע ע”י נגיעות נכונות הן מרמת הצפיפות והן ברמת הפלישה לעור הקרקפת. עבורך, האלטרנטיבה הנפלאה הזו עשויה לחולל שינוי להשתלת שֵׂעָר שעברת, או ניתוח בסנטר או בזקן, תפרים וכל צלקת אחרת ש"נפתח הראש". שלח לנו תמונה ונבדוק את המצב האישי שלך. גם אצל גברים ונשים שיש להם נשירת שיער או צלקות בראש הם מתאימים לנהלים שלנו.  שלח לנו תמונה ונבדוק את המצב האישי שלך. לצפייה בדוגמאות של טשטוש או העלמת צלקות ניתן ללחוץ גם כאן  טשטוש צלקת. צלקת בראש וחור בשֵׂעָר מפציעה – תיקון צלקות ☆ אילן רביבו

כיצד מתבצע הטיפול?

כאמור, הטיפול מתבצע על ידי בדיקת גוון השיער הטבעי של המטופל ובעזרה של הזרקת פיגמנטים מתאים לעליונת השכבות בקרקפת אפי' בעזרת מחטי שיער חוטיים. התהליך הטיפולי מורכב ממספר מפגשים בד”כ מ1 ועד 4. הפגישה הראשונה אורכת כ-20 דקות. במהלכה מתבצע טיפול נקודתי ובדיקה מעמיקה להערכת המשך טיפול בצלקת. לאחר מכן נקבעות מטרות הטיפול ודרכי מדידות להשגת תיאום ציפיות מושלם. הפגישה הזאת מהווה בסיס להמשך תכניות הטיפול. בסיום הפגישה מקבלים המלצות התחלתיות במידת הצורך. הפגישה השנייה אורכת כשעה. לאחר הערכה מעמיקה בעקבות הפגישה השניה, נעשית ונבנית תכנית ביקורת לחידוש ותחזוקת טיפולים מותאמת אישית למצבה של הצלקת.

ראש צלקת - מומחה לטיפול בצלקות בקרקפת ובראש. תיקון צלקות של השתלות שיער, ציפוי צלקות במיקרופיגמנטציה, שיקום צלקות לפני ואחרי - הלוחש לצלקות
תיקון צלקת | הסתרת צלקות – העלמת צלקת. במקרה הזה העלמת צלקת מוצלחת מעבר למצופה

מה הוא אורך הטיפול, וכמה טיפולים נדרשים?

כאמור, אורך הטיפול הממוצע הראשוני הוא כ- 20 דקות. כמות הטיפולים נקבעת לפי הצורך לאחר התייעצות ואבחון הצלקת מקרוב. ברוב המקרים נמשך התהליך 1 ל4 מפגשים. החל מהפגישה השנייה נקבעת תכנית הטיפולים. המפגשים האלה חיוניים להתקדמות הטיפול ולפי צרכייהן של הצלקות. בגישה המקצועית לכל מטופל מותאמת תכנית אישית לפי מצב צלקתו ומצב המשטח בו קיים חוסר שיער (חתך והפרדה בין שיער). ישנו מצב בו פגישה אחת מבודדת וטיפול יחיד מספיק. אך במצבים אחרים המורכבים יותר, לצורך השלמת האיזון יהיה צורך בבניית סדרה של מפגשים וטיפולים. תדירות המפגשים לצורך טשטוש צלקות בדרך כלל נעה בין שבוע לשבוע אך יכולה להשתנות ממקרה למקרה.

מהן מגבלות או תופעות לוואי לאחר הטיפול?

לטיפול טשטוש צלקות אין תופעות לוואי, למעט אדמומיות בצלקת שעלולה להיווצר לעיתים ולהימשך עד 24 שעות בכל זאת גירינו את שכבת העור העליונה בקרקפת.. לאחר הטיפול של טשטוש צלקות אין כל מגבלות, והמטופל יכול לחזור מיד לשגרת יומו. לעתים נדירות תופעות הלוואי הסטנדרטיות הן אדמומיות וגירוד מקומי שחולפים אחרי יממה שעדיין נחשבות להליך בטוח יחסית.

האם הטשטוש נראה אמיתי?

טשטוש צלקות טוב תלוי לא רק בצלקת אל בעיקר במטפל. כמות הדמיית זקיקי השיער צלקת השתלת שיער לגברים רגילה בשיטת סטריפ הוא כ 77 מיקרו מטרים ברדיוס של ס”מ 1 מרובע בדרך כלל. אמנם לעתים נראה הפיגמנט קצת יותר גדול משֵׂעָר אדם אמתי, אבל כאשר מתבוננים מחמישה אינצ’ים או רחוק יותר, הגודל האמיתי בלתי נבדל מזקיקי שיער הטבעיים והצלקת לא נראית יותר. לרוב, גם בני המשפחה הקרובה ביותר מבצעים בדיקה במרחק של 10 ס”מ לא יוכלו להצביע היכן השֵׂעָר האמתי מסתיים והיכן מתחילים נקודות קעקועי מיקרו הפיגמנט על הצלקות.

הדמיית שיער טיפול 2

כמה זמן לוקח עד שמתקבל טשטוש צלקת?

זמן התוצאות משתנה בין אדם לאדם ולפי מצב הצלקת. ניתן להבחין מיד שמדובר בצלקת ישנה או טריה וחדשה. התוצאות מידיות לאחר הטיפול הראשון אך חובה להמתין לתוצאה הסופית דהיא אחרי שבוע. במקרים מסוימים על מנת לתת לתוצאות הטשטוש מראה כמה שיותר טבעי, מומלץ לשמור על שיער קצוץ מסביב לצלקות באופן קבוע. התספורת התמידית תוכלנה להעניק לשֵׂעָר ולצלקת את האפקט ברמה הגבוהה ביותר ולהתאים את הגובה המתאים של השיער לצלקת כדי ליצור מראה כללי מצוין וגם תואם לתווי הפנים עצמם מבלי שזה יהיה מלאכותי, זר או לא מתאים.

לכמה זמן מחזיק הטיפול, והאם יש צורך בטיפולי תחזוקה?

טשטוש צלקות אינו טיפול לצמיתות, וחשוב לבצע טיפולי תחזוקה, המתבצעים בדרך כלל אחת לשנה. על טיפולי התחזוקה מומלץ לא לוותר, משום שבלעדיהם ידהה הגוון תוך כמה שנים עד שיעלם לחלוטין וימחק. לאחר סדרת הטיפולים הפיגמנט יחזיק במשך שנים רבות בדרך כלל (עד 5 שנים) תלוי במערכת החיסונית של אותו לקוח, אצל לקוחות מסוימים שיש להם מערכת חיסונית חזקה או שעובדים בשמש בחוץ כל זמן, ייתכן כי עליהם לבצע חידוש טשטוש צלקות מוקדם יותר.

האם טשטוש צלקות מיועד רק לגברים?

לא, טשטוש צלקות מתאים גם לנשים. בכלל כל מקום שצומח בו שיער ויש עליו או בתוכו צלק/ות ואינו מלא – ניתן למלא בהדמיית שיער.

האם הדמיית שיער יכולה לשפר תוצאות של השתלות שיער, או להעלים צלקות?

כן ובהחלט. הטכניקה של אילן עוזרת באופן משמעותי לטשטש או להעלים צלקות בראש גם אחרי ניתוחים של השתלות שיער בשיטות FUT וFUE. העלמת צלקות תלויה ברקמות הסיביות עצמן וככל שהצלקות עמוקות יותר כך קשה להעלים אותן. אך יחד עם זאת, המיזוג של ההדמיה הטשטוש המיוחד עם הצלקות מעניק לעור יותר נפח וקשה מאוד להבחין שהיו צלקות, הטשטוש בלתי מורגש ברוב המקרים. הדמיית שיער לצלקת בהחלט יכולה לכסות צלקות על ידי נקודות zkikim מניטוריות ומורחקות בהתאמה רבה לשֵׂעָר שמסביב, ומתאימה גם לכיסוי מוחלט לאיזורים ריקים ומרווחים בין שֵׂעָרה לשערה אחרי טיפולי השתלות שיער כגון Natural Hair Implant שבה אין כמעט מרווחים בין השיערות. לדוגמא:

קו צלקת בראש מהשתלת שיער

 

מה ההבדל בין הדמיית שיער לצלקות ובין קעקוע לצלקות?

ההבדל בין הדמיית שיער לצלקות לבין קעקוע לצלקות הוא הבדל ענקי! – עומק החדרת המחט והפיגמנט שחודרים לעור. חוט דק כשערה מפריד בין הצלחה לכשלון אומר Vivo . בעוד שקעקוע חודר לשכבה העמוקה והתחתונה של העור (היפו_דרמיס), נוגע בכלי הדם ונשאר קבוע, מחליף את צבעו לירוקכחול בוודאות, ומרחיב את עצמו לשלוליות גדולות. הדמיית שיער נעשית על השכבה העליונה של העור (אפידרמיס), ולא פוגעת בכלי הדם. בשכבה זו התאים מתחלפים לעיתים קרובות, וזו הסיבה שהדמיית השיער איננה קבועה, והצבע דוהה בהדרגתיות עם הזמן. גם בגוון הפיגמנט עצמו יש הבדל – בניגוד לקעקועים המכילים חומר כימי וכספית, הפיגמנטים של הדמיית שיער מכיל רק מינרלים טבעיים. תיקון קעקוע בראש.

כמה עולה הדמיית שיער על צלקת?

מחירי הדמיית השיער הינם אינדיבידואליים, ותלויים במספר הטיפולים ובגודל האיזורים אותם יש לכסות במיקרופגמנטציה. מומלץ לפנות לייעוץ אצל מומחה על מנת לקבל הצעת מחיר. אך יחד עם זאת ניתן להתרשם כאן מעלויות ומחירים של הדמיית שיער הדמית שיער לצלקת במיקרופיגמנטציה או העלמת קרחות אלופציה בזקן 

6 תגובות

  • עומר

    הלוחש לצלקות בראש – אילן רביבו האלוף מומחה לסגירה של צלקות fue מהשתלות שיער אחלה בחור

  • iR

    הי תומר
    תשובות 1. כן במידה ותישמע להוראות מומחה
    2. לא. הצבעים של ההדמיה הם אורגניים.
    3. אחריות לכל החיים? נשמע מעניין… תבוא נדבר

  • iR

    או שתלח תמונה או שתבוא נראה

  • יריב

    תגיד אם מישהו ניסה לעשות לי פעם תיקון לצלקות אחרי השתלת שיער שעברתי ועבר כבר איזה שנה בערך והצלקות לא נראות טוב הם בצבע אחר מהשיער שלי ואצלך אני רואה שהצבעים אם אותו דבר אולי יש הבדל אבל כמעט ולא מורגש. השאלה שלי האם את יכול לתקן גם מצבים כאלה?

  • תומר

    יש לי כמה שאלות לגבי צלקת בראש מהשתלת שיער שעברתי. האם אפשר להעלים לגמרי את הצלקת? האם הצבע של הדמיית שיער הוא כמו צבעים של קעקוע? ושאלה אחרונה האם יש אפשרות לאחריות לכל החיים?
    אודה על תשובות בהקדם האפשרי.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button