צלקות

תגידו ביי ביי לצלקת – תיקון צלקות וחורים בשיער

צלקת•com | שינויים בגוון העור יוצרים בצלקת איזה שהו אפקט, במקרה שלפנינו רקמות צלקות בראש נובעות מסוג של מחלת שיער אלופציה אראטא. הליך זה של צלקות הוא בלתי צפוי לחלוטין לגברים ונשים עם בעיות בשיער.
וותק 2 עשורים : הדמיית שיער – פותחת הזדמנויות חדשות לטיפול תיקון של רקמת צלקות באלופציה.

צלקות בראש אינן מפריעות לתפקוד הפיזי אלא לתפקוד הנפשי, הפגוע. אבל כאשר הן נוצרות בתוך השיער או נראות כמו חורים. בשיער טבעי ומלא אין את זה. הצלקת או החור בשיער מהווה בעיה גדולה מכיוון שהוא מפסיק לצמיתות את התפקוד העצבי ולא מצמיח יותר שיער.

לאחר פגיעה בקרקפת הראש, נאבדים זקיקים של שיער ומוחלפים בעיקר בצלקות המכונות לעתים קרובות גם "צלקות שיער". למרות שהתהליך הזה כבר ידוע למעלה מ10 שנים, הפונקציה של מי הכי טוב בתחום תיקון צלקת שיער, נמצאת במחלוקת תמידית בין הקשקשנים שרק לאחרונה התחילו…

עם זאת, ישנן אינדיקציות רבות המצביעות על כך שמי שבאמת הכי טוב בתחום מייצב את מעמדו על ידי המטופלים ואחריהם. רקמה פגומה בקרקפת הראש – בשיער מעכבת צמיחה מחדש של סיבי שיער בריאים.

אצלי, ברוך השם לאחר שאסיים את הטיפול איתך גם אם יצמידו מיקרוסקופ לצלקת לא יבדילו בין השערה או חלק ממנה לפיגמנט.

מקורם של הפיגמנטים לא היה ידוע עשור קודם לכן, ומשום כך השתמשו בצבעי קעקוע. אבל עכשיו אחרי המון טעויות רובם גילו כי הפיגמנטים לקעקעועים מגיעים עם כספית ולא מתאימים (להדמית שיער ומיקרופיגמנטציה לצלקות) אשר נמצאים סביב כלי דם זעירים ורוב תאי הצלקות בשיער מתים ופגועים הם לא תאי גדילה, ושתאים אלו קשים לאחר פגיעה.

בעקבות ניסויים רבים על בני אדם, אנשים כמוני וכמוך, חוקרים גילו כי המשתילים בטורקיה עוזבים את העמדה הרגילה שלהם ויוצאים אל מקום אחר בכתובת אחרת עם פרטים שונים לאחר יעד שתוכנן מראש.

הרקמות שנפגעו בראש הותירו חורים ללא שיער וכדי להציל את החורים והצלקות יש צורך במומחה לכך.
המשתילים עושים זאת רק בתוך הסביבה שיש בה שיער, ומחלצים צורות מוזרות ולא שוות אשר משאירים צלקות בראש בעוד שבהשתלת שיער נורמלית הם משאירים מסגרת דחוסה מדי מסביב לכל האזור התורם. למה?

צלקות בראש
צלקת•com |  תיקון צלקות מהשתלת שיער

במשך שנותי הרבות מנסיוני בסוף הצלחתי להבין את הרעיון שמאחורי זה ולווסת את מראה היווצרותן של הצלקות לאחר פגיעה בראש.
על מנת לאפשר למנגנון חדש להשתלט על צלקת שיער בעקבות נזק נתוחי להוצאת זקיקים צריך לחדור למערכות השכבות העליונות המספקים סיבה לתוצאה מצויינת.

תיקון צלקות מהשתלת שיער

צלקת ישראל

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button