לפני ואחרי,  צלקות,  קרחת

צלקת בסנטר – Scar on chin

צלקת בסנטר – Scar on chin

טשטוש צלקת בסנטר | חורים בפנים בשיער בזקן

קרחת צלקתית או חורים בזקן עלולים להופיע בחיים ללא ידיעה מוקדמת. כמובן שאם מדובר על חתך בפנים או באזור הזקן ניתן לאפר את החתך (צלקת) ולהעלים אותו כליל. באלופציה אראטה למשל המצב של הקרחות הצלקתיות הם כחורים בצורות עיגולים (לא תמיד סמטריים) ולרוב ניתן לסדר את המצב על ידי טיפול משלים גוון. בחלק ניכר מהמקרים של חורים בזקן או בקרקפת אשר קיים בהם חוסר שיער מורגש ובולט לעין כל, המטופל יצטרך לקצץ את רמת אורך השיער ל0. גם בזקן וגם בשיער הראש. מיקרופיגמנטציה נועדה לשנות גוון או צבע ותו לא. היא לא מעודדת צמיחת שיער ובטח שלא מצמיחה שיער. לכן אלו שסובלים מאלופציה חורים וקרחות באזורי שיער עם חוסרים וצלקות, ושהם לא משתנים ומשנים צורה ומיקום לעיתים, רק אלו החורים שנשארים קבועים בשיער יכולים לזכות לטיפול מיקרופיגמנטציה יפה ומתאים להפליא.

תיקון חורים וקרחות בזקן מאלופציה אראטה

אלופציה בזקן
אלופציה בזקן? הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה טיפול ראשון..
לפני ואחרי טיפול – אלופציה אראטה
טיפול שני – אלופציה בזקן – טשטוש צלקות

חתך בפנים

חתך בפנים אשר השאיר חותם כצלקת לכל החיים. התמונה מצד ימין (אחרי) מראה מצב לאחר טיפול ראשוני בלבד לטשטוש צלקות. ניתן לראות בצד שמאל את החתך בלסת באופן ברור בתמונה לפני הטיפול. הצלקת מתחילה עם הקו העליון של האוזן, יורדת דרך לסת עליונה ימנית חיצונית וממשיכה לרדת בחצי עיגול ללסת תחתונה בשיער הזקן. ישנם מקרים שהחתך הוא מאוזן כלומר צלקת שוכבת ופה במקרה הזה שלנו יש למטופל הזה מזל רב משום שהחתך נמצא בין שיער הזקן והוא שטחי יחסית, ומה גם בשונה מצלקת לרוחב שתמיד תיהיה "מדרגה" בין השיער לחתך ופה לא תיהיה המדרגה. הפגמנט משתלב יפה על הצלקת ומסתיר אותה באופן מושלם.

 

 

2 תגובות

  • iR

    שלום איתן, כן ודאי
    חייג 0537553665 או שלח הודעה ותמונה בוואצאפ

  • איתן בן דוד

    שלום. יש לי חורים וקרחות בזקן הרבה פחות גדולות ממה שרואים פה בתמונות. החורים קטנים וזה מפריע לי. אפשר להגיע לפגישת יעוץ כדי להבין יותר על מה מדובר?

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button