לפני ואחרי,  צלקות,  קרחת

צלקות מיד לאחר השתלות שיער | תיקון צלקת FUT/FUE מהשתלת שיער | קרחת

מיקרופיגמנטציה לצורך הדמיית שיער לצלקות fue אחרי השתלת שיער בטורקיה

מהו התהליך של תיקון צלקות לאחר השתלה? מדובר בתהליך שבו מחדירים לשכבת האפידרמס והדרמיס בעור ובצלקת פיגמנט גוונוני שצבעו מותאם אישית לעור המטופל ובאמצעות מחט כחוט השערה מעתיקים את האזור המלא שיער לאזור הריק משיער קרחת או (צלקת). צלקת השתלת שיער

תיקון/מילוי קרחות/צלקות לגברים

צלקות fue מהשתלת שיער בטורקיה – 2 השתלות

צלקות אחרי השתלת שיער FUE ונסיון להשתלת שיער בצלקת

צלקת fut, קרחת וזקיקים בודדים מפוזרים על הפדחת לאחר השתלת שיער. בהגדלת התמונה ניתן לשים לב שנעשה נסיון לטשטוש הצלקת ע"י השתלת שיער בצלקת – ללא הצלחה!

טשטוש והעלמת צלקות FUT/E

מימין: צלקות השתלת שיער fue. משמאל: מיקרופיגמנטציה מקצועית לטשטוש צלקות. ויוו – Vivo

השתלת שיער בשיטת fue גרמה לכך שקרקפת הראש תצולק ברמה אכזרית! נשוב ונאמר – אין השתלת שיער ללא צלקות למרות כל הפרסומים!

"תאמינו לי, חקרתי ובדקתי היטב והגעתי למסקנה ברורה: שאין חיה כזאת – השתלת שיער ללא צלקות! "

גם השכל הפשוט והישר יבין שיקרא את המילים הבאות:

שערה אחת נחשבת בדיוק לעץ. שערות הרבה נחשבות ליער.

ברגע שעוקרים שערה עם שורשיה – אין שום סיכוי שיגדל שם שיער שוב

"השיערות שנלקחו מהאזור התורם בהשתלות השיער הופכים להיות גלדים ולאחר מכן צלקות – זקיקי שיער כבר לא יצמחו מתוך הצלקות, ולכן חייב שיווצרו חורים מבין השיער אחרי כל השתלת שיער! 

הצהרתו של המומחה אילן רביבו:

מטופלים יקרים !
בכל שנותיי עם אלפי מטופלים אשר הצלחתי ברוך השם לעזור להם בפעילותי בתור מומחה למילוי קרחות ולצלקות שיער, כמעט כל המטופלים הרגישו שעבדכם הנאמן עושה ויעשה הכל כדי שהמטופל שלי יתרצה ויקבל את התוצאה לה הוא ייחל, כמובן שכל זאת במטרה שייחזור הכי מהר שאפשר לחיים תקינים ועוד ללא צורך בתרופות כימיות או ניתוחים.
מדובר בוותיקות. קרחת או צלקת בשיער לא נקראים היום כמחלות והטיפולים בהם כרוכים בגישה ומיומנות אומנותית.

השתלת שיער בהכרך תגרום נזקים בקרקפת בכך שמוציאים שיער מהאזור התורם ובכל מקרה לא יצמחו שם יותר שערות. כלומר במקום האזור התורם ישארו צלקות או חורים בשיער שיוכלו להתנהל בהסתרה בצורה טובה יותר רק עם שיער ארוך יותר במיוחד, שיער מגולח ייראה וייגלה את ההזקים באזורים התורמים וייחשוף את הצלקות!

בדרך כלל אני קובע עם האדם המטופל המיועד מועד לפגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות מצידו.

ברוב המקרים אחרי שיחת טלפונית קצרה ושליחת תמונה לוואטסאפ שלי אני כבר יודע ומבין את הבעיה ומחשב מהם סיכויי ההצלחות לכל ראש וראש בטיפולים שלי.

היות וגברים רבים לא כל כך מודעים באיזה סוג טיפול שיער מדובר, אני משתדל להסביר לכל המעוניין את עצם הרעיון והכללים הטמונים בו, על מנת להבליט גם את היתרונות וההבדלים המהותיים שלי לבין המתחרים בשוק הישראלי.

בפנייה ישירה אלי בהודעה, ישנה אפשרות לשלוח תמונות של הבעיה ורצוי להסתייע בזום וברזולוצה מקסימלית כדי שאצליח בחוות דעתי לדייק ככל האפשר מקצועית גם בגוונים וגם במחירים, ואם ישנם צילומים טובים זה יכול לחסוך את זמן הייעוץ וכן יאפשר לי להיותר יותר מדיוק כלפי הצעות המחיר.

בהצלחה

Fix
Transplant scar

טלפון: 0537553665

4 תגובות

  • חיים

    אני רק רוצה להמליץ על אילן רביבו – טשטוש צלקות מצוין אחרי השתלת שיער

  • בובי

    מגזין בולדינג יושב לך על הזנב… כל מה שאתה עושה מר יגאל הדמות הפקטיבית מעתיקה ומשכתבת. הכל מתועד🫣

  • שי

    צלקת בשיער שהייתה לי כבר לא מורגשת בזכות אילן תודה רבה

  • שלומי

    אלן. אני גר בבת ים ועשיתי השתלת שיער בטורקיה אצל אחד הרופאים הטובים ביותר. ההשתלה יצאה טובה מאוד כי לא יהיה חסר לי הרבה שיער. הבעיה שלי הייתה מקדימה והייתי מאריך את השיער מהקודקוד ומוריד אותו כלפי מטה לכיוון הפנים. זה היה מצחיק אנשים ואותי זה היה מבאס כי לא היה לי קו של פוני נורמלי. לקחו לי בהשתלה 4000 זקיקים (כך הם אומרים) וכשהסתפרתי בפעם הראשונה הרגשתי שיש לי חורים וצלקות בראש מאחורה. לא אמרו לי שיהיו לי צלקות ובתספורת ארוכה לא רואים את זה. עכשיו אני לא רוצה להאריך שיער ובא לי להעביר מכונת תספורת על הראש אבל אני לא מסוגל ללכת עם הצלקות האלה. כמה זמן לוקח להעלים את הצלקות?

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button