צלקות

תיקון חידוש ותחזוקה – הדמיית שיער

מדוע יש צורך בחידוש הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה?

לאחר שהבחנת שאתה מקריח ושלא כל-כך מתאימות לך כל השיטות החדשות של השתלות שיער, ופנית למקום שבו עברת טיפול של הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה , אך משום מה הצורה הטבעית שלך לא חזרה למיטבה ויש עדיין קרחות בקרקפתך ועוד מלא שיפורים לעשות כדי שתהיה מרוצה, אולי עשו לך טיפול כושל או רשלני, או שסתם הדמיית השיער שלך דהתה אני מזמין אותך לטיפול קוסמטי שלא יימוג לאחר שבוע או חודש, ויתחיל את תהליך הדהייה ההדרגתית שלו רק אחרי שנה+ וככל שיעבור הזמן תוכל תמיד לתחזק ולשמור על המראה האחיד והמלא שיער .

חלק ניכר מהגורמים המשפיעים על דהיית הפיגמנט הוא ללא ספק איכות החומר. רוב נותני השירות בתחום הדמיית השיער משתמשים עם חומרים זולים כדי להגדיל את נתח הרווח הכספי, האיכות יורדת והעבודה שאותה מבצע המטפל לא נראית טוב, לא בצבעים ובגוונים ובטח שלא בצורה. (שימו לב כי אצל רוב המתחרים בתחום אשר מציגים גלריות תמונות לפני ואחרי באופן קבוע ושיטתי, התמונות מצולמות מיד לאחר הטיפול, כמעט ולא רואים תמונות אחרי הטיפול בכמה שבועות או חודשים. למה? [הביגוד אותו דבר והאדמומיות אחרי הטיפול] מה שלא נותן באמת את האינדיקציה הסופית של התוצאות). יחד עם זאת המטפלים בסוגי העור השונים חייבים לדעת לכלול את כל הניסיון שצברו מחד גיסא, ומאידך למען האמינות להעלות את איכות העבודה ולצלם תמונות רק ואך ורק שהסתיים התהליך הסופי. הבעיה היא להציג תמונות לפני ואחרי בין לבין ומיד לאחר טיפול ולהודיע שזאת התוצאה, זה לא נכון. אבל יש סוגים של אנשים ש"קונים" את זה ויש כאלו שיבינו ישר. הרי רואים את העור האדום אחרי טיפול, האם אחרי שבוע/חודש זה יראה אותו דבר?

תיקון צלקת קרחת אחרי השתלה

העור האדמומי אחרי הטיפול והניגוב של הפיגמנטים מיד בסיום העבודה מראים את החיים של הקרקפת שהיא בטראומה מסוימת, ההליך הטיפולי גרם לה לשנות את גוונה במהלך הטיפול והמראה הראשוני של הדמיית שיער נראה חלש חיוור ואדמומי.  עכשיו הכול תלוי בשמירה על העור מפני כלור, וכמובן בכמות שעות חשיפת הקרקפת לקרני השמש, ללכת בשמש בכללי אין בעיה, אך מותר לציין אם התדירות היא גבוהה מדי והחשיפה של קרקפתך לשמש היא מוגזמת, תצטרך כנראה לבצע חידוש או תחזוקה להדמיית שיער מוקדם מהאחר .

רוצים להבין יותר על תחזוקה וחידוש הדמיית שיער? לחצו פה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button