לפני ואחרי,  קרחת

צביעת קרקפת קבועה – להפוך מבהיר לכהה

Vivo מיקרופיגמנטציה
Vivo מיקרופיגמנטציה
מילוי שיער לגברים
מילוי שיער לגברים | מילוי מפרצים בשיער | צלקת • com

צביעת קרקפת לצורך מילוי/כיסוי קרחות. נשירות שיער וכל נושאי הידללות השיער והתקרחויות למניהם כבר מזמן אינם תופעות נדירות. רבים הגברים כיום וכן הנשים הנאלצים להתמודד עם הסתרות מילויים וכיסויים של קרחות בקרקפת צלקות ודלילותן.

אצל כל אדם אם הצפיפות בשיער הטבעי שלו הולכת וממעיטה ובעיקר אם מגלה הוא שנשירת שיערו מוגברת או קורחת, מלווה היא באופן טבעי וברוב המקרים גם בירידה בביטחון העצמי ובתחושות של רגש נחיתות מיידית.

קרחת לא שואלת מתי להופיע. כאשר מרגישים שיש ירידה בכמות השיער עלינו לבדוק את הנושא. אולי צריך לשפר את המזון וזה יועיל, או אולי טיפול מונע התקרחות יעזור, אבל בכל מקרה יש להיוועץ עם איש מקצוע ומומחה בתחום השיער הדליל. רוב הגברים שחווים התקרחויות מוצאים בסופו של דבר דרך להסתדר עם הבעיה. ניתן לראות איך חלק מהם מכורים לתכשירי מילוי אבקתיים ומתקשים וחלקם משתמשים באמצעים קוסמטיים אחרים כדי להסוות את המראה הדליל רק בשביל להעניק לשיער את המראה הטבעי שלו שכאילו הוא מלא יותר. אצל נשים זה יותר קל משום שיש להם הרבה יותר אפשרויות לכיסוי הראש.

לא נתיימר ונציג אמצעים אלו כפתרון לצמיתות או להצמחת שיער מחודשת. גם לצפיפות של שיער טבעי ואמיתי אין ולא ניתן הבטחה חד משמעית. פתרונות אלו שאנו משתמשים בהם אינם מביאים לפתרון בעיית הדלילות במפרצין או בקרחת ומצמיחה מהשורש שיער חדש, לא. , אך ללא שום ספק ובהחלט יכולים הטיפולים הללו לשפר כול מראה של שיער! גם שיער טבעי וצפוף יכול להיראות יותר צפוף. ובעיקר מעלה את הביטחון העצמי בחזרה.

הדמיית שיער במפרצים
הדמיית שיער למפרצים – מילוי מפרצים בשיטת המיקרופיגמנטציה | צלקת.com

הדבקות שיער ותוספות – עוד דרכים לעבות שיער. בתהליך שזירת והדבקת שיער קושרים ומשלבים שיער סינתטי או אמיתי לשיער הדליל הקיים התוצאה המתקבלת בדרך כלל: מילוי ועיבוי השיער השיער הקיים ולא את מראה הקרקפת מלא יותר.

בשיטות של תוספות או יחידת שיער כאמור הם מביאות לתוצאות טובות, אך לא מצויינות וחסרונן טמון הן בצורך לחזור על הפעולה אחת לכמה שבועות/חודשים וכמובן במחיר יקר ולא משתלם, והן בציפוי ובצפיפות המרקם התחתי הקובע. הרי אם יש חוסר שיער ורואים את הקרקפת מה יעזרו תוספות שמוצמדות לשיער הנותר? .

מומחים לצביעת קרקפות. קיימים מספר תכשירים לצביעת קרחות. התכשיר הטוב ביותר והקבוע הוא מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער. עם טכניקה נפלאה זאת מראה השיער והקרקפת שלכם יכולים להתמלאות ולהתעבות משמעותית. מה שישפר את המראה של השיער הדליל הקיים.

צביעת קרקפת – צביעת קרחות או צביעת קרקפת הם ביטויים שנולדו בעקבות הצורך בחיפוש אחר שינוי המראה המשעמם של הקרחת. חוסר צורה ללא מסגרת לגבר מתבגר שהתקרח. . המילה בעל משמעות "כבדה": "קרחת". הצביעה אינה צביעת הקרקפת בצבע כמו במספרות ואינה צביעה בשמן לקירות או צבעי פלסטיק שמוכרים. הצביעה נעשית באומנות שמציירת שיער על הקרקפת. הציור מסייע ונחשב כאילו גילחו את השיער ועוזר גם בהסוואת שיער דליל. צביעת עור קרחת מקצועית מעניקה לקרקפת מראה עשיר והופכת את השיער שאבד ל"צומח שוב". מעניקה לו מראה חדש יותר ואפילו צפוף ואחר לפי דרישה. בעלי עור בהיר יכולים להפוך את מראה עור הקרקפת הבהיר לככה יותר וכך לשנות את כלל מראה השיער ומימלא זה יסווה להם עוד יותר את האזורים הדלילים בשיער.

פאות או צביעה? נוחות זה שם המשחק. גבר שלא מפריע לא להלך בשיא הקיץ עם יחידת שיער מודבקת לקרקפת אשריו וטוב לו וזו אומנם לא האופציה היחידה והנוחה ביותר או הזולה ביותר אבל לגברים עם קרחת מלאות ואפילו דלילי שיער, יש אופציה קוסמטית יחידה ומיוחדת שברגע שתשווה את הפאה להדמייה תרצה לזרוק את הפיאה ולהיצמד להדמיית שיער קבועה שתאפר לך לעשות הכל מהכל בבטחון מלא!!!

הרי טופיק זה רק עד החפיפה… אמנם טופיק הינה אבקת שיער טובה ומרשימה מאוד ועושה את העבודה ללא ספק. טופיק ממלאת את השיער ברמת צפיפות המורכבת מחתיכות שיער גרוסות משולבות קרטין, השיער הגרוס נצמד לשיער ועל הקרקפת על ידי חשמל סטאטי והוא נשטף מייד עם מגע של מים, מה שלא קורה בהדמיית שיער. גם אם תשפשף היטב את השיער ותחפוף כמה פעמים ביום עדיין מייקרופיגמנטצה לא תזוז ולא תמחק.

מאפייני קרחת:
1. איבוד שיער.
2. הקרחה
3. דלילות שיער
4. נשירת שיער
5 השתלת שיער
6. כיסוי קרחות
7. טשטוש צלקות

האבקה האורגנית שאנו משתמשים בה מיועדת לאיפור קבוע רק שהתרכיב מתומצת וחזק יותר. היא אחראית לכסות כל אזור ריק משיער בכל גוון ומוחקת דלילות. בלילה דלילה יעילה במיוחד לאחר השתלות שיער ומשלימה דחיסות מתאימה ומצויינת לצורך הסתרת צלקות השתלה, בעוד בלילה סמיכה מועדפת לקרחת נקיה ללא שיער.

השימוש בצביעת קרחת אומנותית הוא עם מכשיר קל ונוח – עט אחיזה עדין ממונע בעל ראש שפיצי המפזר את האבקה האורגנית מתחת לעור. התוצאות מידיות האבקה האורגנית משתלבת עם השיער הקיים ומשלימה את החלקים החסרים עד למסגרת ומספיקה למילוי מפרצים. הגוונים חזקים במיוחד ואינם יורדים במים.

איפור קרקפת זמני. יש גברים שאוהבים לחסוך ולהשתמש בשיטות עם מוצרי איפור של האישה. משאילים ממנה עפרון שחור של הגבות או איילנר שכבר לא בשימוש וכך מתחילים הסוואה הסוואה לאט לאט חור פה ודלילות שם רק במטרה לשנות את צבע הקרקפת הלבן והריק הזה.
שיטות האיפור הללו אמנם עוזרות אבל במקום הנכון בזמן הלא נכון מישהו בטעות העביר לך יד על הראש וכל היד שלו עכשיו שחורה… לכן, כדי להשיג תוצאות טובות במראה השיער והקרקפת ללא פחד שיעבירו לך יד על השיער תחשוב אולי על איפור קרחת קבוע

איפור קרקפת קבוע. בטכניקת ציור עדינה אשר מתכלה (לא קעקוע) עם מכשור מתקדם וחומרים אורגניים יוצרים על גבי הקרחת מבנה שדומה ומזכיר מאוד שיער, מבנה מתאים למסגרת פני אותו אדם בכדי לשחזר את המראה שאבד ולצופף שוב אזורים דלילים. זהירות רבה מוצרכת עם קעקועים אלו משום שהם משיגים תוצאה הרסנית, לא טובה ובלתי הפיכה בהשוואה להדמיית שיער מקצועית. הקעקוע מחזיק ומתחזק בצבעו וקשה מאוד להסיר אותו ומעבר לזה צובר ירוקת ברוב המקרים. בקיצור הוא לשנים ארוכות לתמיד. ואנו לא ממליצים להשתמש בקעקוע בראש. מומלץ כמובן להשתמש בשיטה המקורית בכל אזורי שיער דלילים ובעיקר בעומק הנכון.

הראש שלכם זה החזית וחשוב שתשמרו עליו כראוי.


כאשר מורגש אובדן השיער בגוף ובמיוחד בשיער הגדל על הראש בקרב גברים בכל הגילאים, זו תופעה ידועה הנקראת התקרחות. באופן מסוים, גם המנגנון שאחראי לאובדן השיער מרגיש ופועל בחלקו המוגבל. יחד עם השילוב של הגורמים הגנטיים, התזונתיים, מצבי אקלים סביבתיים והשינויים ההורמונליים עלולים להביא למצב של נשירת שיער הראש ואובדן השיער כולו או חלק ממנו כמו במפרצים. וזו כמובן מציאות לא הכי פשוטה משום שיש כיום מעט דרכים שיכולים להתמודד עם הבעיה באמת.

למרות שאין היום באמת פתרונות תרופתיים לבעיית ההתקרחות, ואם מציגים שיש אז מדובר על טיפולים בעייתיים בלשון המעטה כמו השתלת שיער שזה בעצם העברת שיער.

פתרון אמיתי נחשב להצמחת שיער. ברוב המקרים חלק מהתרופות לשמירת השיער מלווות בתופעות לוואי קשות ובמרבית המקרים לא צומח שיער חדש אחרת לא היו פונים להשתלת שיער (שזה סיפור אחר לגמרי שעליו נרחיב יותר).

הצורך בנטילת תרופות להצמחת שיער הוא לעשות שימוש מתמשך וקבוע. וכאשר מפסיקים ליטול את התרופות – בעיית ההתקרחות חוזרת ומתגברת.
מסתבר שרבים אחרים מעדיפים לבדוק שיטות אחרות כדי לפתור את בעיית ההתקרחות.

המוני גברים פנו לשיטות להשתלות שיער שכוללות כמה דרכים של עקירת שתלי שיער בריאים והעברתם.

למעשה – אין השתלת שיער ללא צלקת. השתלת  שיער זה הליך כמו השתלת שיניים. ששם שמים לך שתלים חדשים מהנילון.

כאן, בכל השתלה שלא תיהיה חייבים לחלץ זקיקים מאותו הראש ולא מראש אחר. כלומר לוקחים מפה ומעבירים לשם. אז נשאלת השאלה האם ישארו צלקות בראש? כמובן.

לצד כל ההשתלות השונות החלו תופסות תאוצה שיטות נוספות שהם בעצם צובעות את הקרקע אחרי השתלת שיער – בעזרת "קעקוע".

זהו תחליף וגם מוסיף להשתלת שיער – נהדר.

חשוב להבהיר שהשתלת שיער באמצעות קעקוע או הדמיית/השחרת שיער או מיקרפיגמנטציה לא באמת מצמיחה שיער והיא שונה לחלוטין מהשתלת שיער רגילה או השתלת שיער בכלל.

יחד עם זאת ישנו דמיון עצום לשיער. הדמיון שבשיטה שלי נובע מכך שלמטופל השינוי הוא מהותי ומורגש לטובה במיידי.

טלפון לבירורים: 0537553665

בהצלחה!

 

2 תגובות

  • יאיר

    המלצה… שלום שמי יאיר ואני גר בבית שאן במקצוע אני שוטר ועשיתי השתלת שיער בטורקיה לפני שנה אבל לא מרוצה מהתוצאה. 2 חברים עשו איתי גם בטורקיה ולהם יצא די יפה יחסית אלי. שוטטתי באינטרנט וחיפשתי תיקון השתלת שיער בארץ כי לא רציתי לחזור לחו""ל עם כל התהליך המוזר שלהם. העדפתי לקבל שירות פה בארץ ואם יווצרו נזקים יש למי לפנות. בקיצור; מצאתי תמונה שמאוד מזכירה את הסגנון של הראש שלי ולחצתי עליה… נכנסתי לכאן! לאתר הזה ונדהמתי לגלות שלא הייתי צריך לעשות השתלת שיער כדי להיראות מציון! טוב, לפחות אחרי שנפגעתי יש פה מלא מצבים משופרים..

    יצרתי קשר והתקבלתי. התוצאה מעולה בלי שום ספק. שילוב של צבעים מנצח כל חור או צלקת בקרקפת. תודה תודה

  • אושרי

    אשמח לפרטים
    אני מבאר שבע
    תודה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button