צלקות

צלקת בראש, איך מעלימים צלקות?

צלקת בראש
צלקת בראש – חתכים בשיער

ידוע שצלקות בראש אינן נראות טוב, חורים חתכים וצלקות בולטים ותמיד יוצאים החוצה למרות שהם נמוכים הרבה יותר משיער באורך סביר, וכי צלקות בראש חשופות ללא שיער צומח יגרמו לאנשים להיראות מוזרים? כן, אבל לא תמיד. חלק נכבד מהחולים המצולקים בצלקות גדולות כפי שנראה למעלה בתמונה ויפתחו תסביך נחיתות חריף, יעדיפו לא לפגוש אנשים בכלל ולא יצאו מפתח הבית.

בהשתלת שיער למעשה, כל עוד שותלים זקיקי שיער על הצלקות בצורה סבירה ונכונה עם כיוונים מדוייקים, והצלקות במצב שטחי הצלקות יכולות להפוך ולהיות מלאות יותר אבל לא מושלמות בצורה תקינה כבתחילה (כמובן שחייבים לקחת בחשבון את פרמטר מפלסי הצלקות בחלק האחורי של הראש).

המרכז להדמיית שיער בבעלות אילן רביבו הנחשב למומחה בתחום נעזר בטכניקות הבלעדיות שלו ובמאמצים רבים מגיע לתוצאות מרשימות ביותר.

אילן הוא אחד החלוצים הרשונים בישראל אשר עשה לראשו הדמיית שיער בירושלים עוד שלא הכירו מה זה בכלל ופרץ את הדרך למילוי קרחות ולטשטוש צלקות אחרי פציעות וניתוחי שיער או ראש.

העבודות שלו והשם המוכר הולך לפניו כבר יותר משני עשורים וישנם מנתחים ורופאים רבים בארץ אשר מפנים אליו מצבים מורכבים של צלקות בסביבת שיער. מטופליו לא יוותרו עליו כל כך מהר אפילו לא בשביל הנחה.

טשטוש והעלמת צלקות שיער

 

תיקון שיקום ומחיקת צלקת בראש מהשתלות שיער

לפניך תמונות של צלקת בראש ומקרים של חוסר שיער בראש. חתך בקרקפת או בפנים ניתן לכסות עם מיקרופיגמנטציה – הדמית שיער

 

השימוש הוא על ידי מיקרופיגמנטציה קוסמטית הנקראת הדמיית שיער. ניתן להרשם כאן מהסברים ותמונות. בהצלחה


טלפון: 036206060

10 תגובות

  • iR

    הי רוני,
    צרף תמונה ושלח לוואצאפ נראה את הבעיה

  • רוני עקיבא

    שלום. יש לי חתך בקרקפת ישן באורך של 5 סנטימטר בערך ורחוב של סנטימר אחר, עכשיו אני רוצה להעלים אותו כי ראיתי עבודה יפה אצלך. אין לי בעיה להגיע אילך לראשון לציון אני משלומי אם אתה מכיר (כמעט קצה הארץ בצפון) וגם קראתי שאתה מקבל מטופלים מכל הארץ רק תגובות טובות יש עליך. בקיצור מתי אני יכול לבוא וכמה זה יעלה לי?

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button