צלקות

צלקת בראש, איך מעלימים צלקות?

צלקת בראש
צלקת בראש – חתכים בשיער

ידוע שצלקות בראש אינן נראות טוב, חורים חתכים וצלקות בולטים ותמיד יוצאים החוצה למרות שהם נמוכים הרבה יותר משיער באורך סביר, וכי צלקות בראש חשופות ללא שיער צומח יגרמו לאנשים להיראות מוזרים? כן, אבל לא תמיד. חלק נכבד מהחולים המצולקים בצלקות גדולות כפי שנראה למעלה בתמונה ויפתחו תסביך נחיתות חריף, יעדיפו לא לפגוש אנשים בכלל ולא יצאו מפתח הבית.

בהשתלת שיער למעשה, כל עוד שותלים זקיקי שיער על הצלקות בצורה סבירה ונכונה עם כיוונים מדוייקים, והצלקות במצב שטחי הצלקות יכולות להפוך ולהיות מלאות יותר אבל לא מושלמות בצורה תקינה כבתחילה (כמובן שחייבים לקחת בחשבון את פרמטר מפלסי הצלקות בחלק האחורי של הראש).

המרכז להדמיית שיער בבעלות אילן רביבו הנחשב למומחה בתחום נעזר בטכניקות הבלעדיות שלו ובמאמצים רבים מגיע לתוצאות מרשימות ביותר.

אילן הוא אחד החלוצים הרשונים בישראל אשר עשה לראשו הדמיית שיער בירושלים עוד שלא הכירו מה זה בכלל ופרץ את הדרך למילוי קרחות ולטשטוש צלקות אחרי פציעות וניתוחי שיער או ראש.

העבודות שלו והשם המוכר הולך לפניו כבר יותר משני עשורים וישנם מנתחים ורופאים רבים בארץ אשר מפנים אליו מצבים מורכבים של צלקות בסביבת שיער. מטופליו לא יוותרו עליו כל כך מהר אפילו לא בשביל הנחה.

טשטוש והעלמת צלקות שיער

 

תיקון שיקום ומחיקת צלקת בראש מהשתלות שיער

לפניך תמונות של צלקת בראש ומקרים של חוסר שיער בראש. חתך בקרקפת או בפנים ניתן לכסות עם מיקרופיגמנטציה – הדמית שיער

 

השימוש הוא על ידי מיקרופיגמנטציה קוסמטית הנקראת הדמיית שיער. ניתן להרשם כאן מהסברים ותמונות. בהצלחה


טלפון: 036206060

10 תגובות

  • דני

    בשיער שלי נשארו צלקות אחרי הניתוח להשתלת שיער ביוון. אני מאוד מרוצה מהתוצאה של ההשתלה מקדימה זה כיסה לי את המפרצים יפה אבל הבעיה היא שאני מסתפר – כל הזמן רואים את האזור האחורי דליל. לא הבנתי למה עד שהגעתי לאילן שהסביר לי שאין השתלת שיער ללא צלקות! יפה הוא אמר "אם אתה הולך לרופא שיניים לעשות השתלת שן, האם הוא עוקר לך שן בשביל להשלים את השן שחסרה? וודאי שלא. אז למה בהשתלת שיער עוקרים שערות ממקום אחד ומעבירים למקום אחר? ובכן, זאת התשובה: זקיק שיער יחיד שווה בדיוק לשתיל עץ. אם עקרו את העץ מה יצמח במקומו, עץ אחר?"
    ההסבר שלו ככ מדויק והעבודה העדינה שלו עוד יותר! אני ממליץ על אילן שמדובר בצלקות שיער תודה רבה

  • iR

    ת ו ד ה רבה !!! מדהים🙏❤️❤️❤️

  • iR

    אחלה אלכס אוהבים 🙏❤️‍🩹

  • אבנר

    שמח מאוד בבחירתי בך. טיפול מושלם לצלקות אחרי השתלת שיער עם שירות אדיב מאוד. תוגה🙏

  • אלכס

    שלום אני אלכס עברתי טיפול לטשטוש צלקות אצל אילן ואני מאוד מרוצה. רק אחרי שקראתי באתר הזה הבנתי בדיעבד שאני לא הייתי המטופל הפוטנציאלי לעבור השתלת שיער. אני מסוג הגברים שמקריחים כמעט עד הסוף… אין לי שיער כמעט בככל על הראש, מה שיש לי צומח מאחרי האוזניים ומעט מאוד בחלק האחורי. עברתי השתלת שיער ולצערי זה נראה מגוחח. היום אחרי טיפול אצל אילן אתם לא מבינים מה הוא עשה לי בראש בחיים לא האמנתי שאני אראה כל כך טוב וארגיש כלכך שלם עם עצמי. אני חייב להגיע אליו כמעט כל שנה לחיזוק הפיגמנטים אבל זה שווה כל שקל. מבטיח.

    תודה רבה לך על הכל באמת

  • נאמן

    אל אלן
    5.0 *****
    הגעתי לאילן כשאני כבר בטוח שהמקרה שלי הוא ממש לא בר ביצוע במיוחד לאחר שנעניתי בשלילה ממספר מטפלים בארץ וגם בחו'ל! כן כן.
    כשהייתי בן 8 הייתה לי תאונת דרכים שהפכה לי את החיים עם פגיעה חמורה בראש וניתוח חירום מורכב.
    המראה של הצלקות שלי בראש זה היה סימן היכר וכמה שניסיתי לכסות את הצלקות עם השיער לא יכולתי משום שהם גדולות וארוכות. הייתי מוכרח להסתובב עם כובעים והשלמתי עם זה והיה נדמה לי שאצטרך ללכת ככה לצמיתות.
    אבל כשנפגשתי עם אילן בטעות,, גיליתי שאני טועה, הוא לעומת כולם ראה בי מקרה מאתגר כמו שהוא אוהב קרא לזה פרויקט כך אמר.

    תכלס רמת מקצועיות ובלתי מתפשרת, ללא ספק יכול להוציא כל ראש חדש פשוט כך חדש!
    זיהיתי כמה מוכשר הבחור במיוחד שהבין את מצוקת המטופל הקודם שהיה אצלו, עשה לו את הבלתי אפשרי חבל על הזמן כמו שאומרים.

    האמת שאני כבר חודש וחצי אחרי, הולך מאושר ורמת ההתרגשות שלי לא מפסיקה לשבח אותו בפני כל אדם עם איזה בעיה בשיער. גם אנשים שאני לא מכיר לא מאמינים שאני מראה תמונה לפני.

    לאחר הטיפול אצל ביבו יצאתי אל העולם החופשי תאמינו לי הוא רמה מעל כולם אפילו בחו'ל הייתי ולא רצו לטפל. המילים, זה רק מילים והתודה הענקית מגיעה לאיש הזה באמת כי הוא משנה חיים וכל מילה מיותרת רק תגמד את התחושה הזו.

    שמחתי לעבור אצלך אישית את החוויה המדהימה תודה

  • אמיר תורג'מן

    לאחר שנה.
    הצלקות נראות מצויין. שמי אמיר ואני מתגורר במודיעין. הכרתי אדם פשוט ומוכשר ואפשר לומר עליו שהוא עץ השדה – אילן. איש מדהים. יחס אישי ומבין, סבלני שאין דברים כאלה (אני טיפוס נודניק) ובכל זאת היה משרה רוגע ומהלך במידות הכנות והיפות של תורתינו הקדושה.
    אני עברתי השתלת שיער פה בישראל והאמת שאני די מרוצה. פשוט ההשתלה עצמה השאירה לי חתך וצלקת בקרקפת ותמיד ראו ושאלו אותי האם עשיתי איזה ניתוח בראש מאחורה. הייתי מתפדח להגיד שעשיתי השתלת שיער.
    היום אני אחרי שנה לאחר התיקון של הצלקת וזה עדיין נראה מצוין. רק שטיפטיפה דהה הצבע. אנמ צריך לעשות חידוש קטן.
    מבחינה מקצועית אני מאוד מאוד מרוצה, התוצאה של הדמיית שיער אצל אילן אחרי הניתוח להשתלת שיער יצאה מדהימה.
    אני נותן המלצה לכל מי שעשה השתלה ללכת לפגישת יעוץ ולהבין במה ובמי מדובר
    תודה

Leave a Reply

Call Now Button