לפני ואחרי,  צלקות,  קרחת

צלקות מהשתלות שיער – איך לטפל בצלקת השתלת שיער? להלן: התיקון

צלקת קו פס מהשתלת שיער
צלקת מהשתלת שיער – קו סטריפ

תיקון צלקות מהשתלת fue

לפני ואחרי תיקון/טשטוש צלקות מהשתלת שיער fue

צלקות מהשתלת שיער אירוע מניתוח או מפציעה כלשהי משאיר אחריו לעיתים צלקת או חתכים קשים למראה, צלקות מכוערות או חורים בקרקפת בלשון מעטה!

הן העלולות לגרום לגברים מסוימים שעברו תהליך של השתלת שיער להרגיש דווקא כן מודעים לעצמם. למרות שהמראה של הצלקות ברוב המקרים לא משתפר עם הזמן, ישנם דברים אחדים חשובים מאוד שתוכלו לעשות כדי למזער משמעותית את הופעתן של החורים וצלקות השיער בשפם, בראש וגם בפנים בזקן ובגבות.

אז אם הצלקות שלך עדיין לא משתפרות אחרי כמה חודשים לאחר הפציעה או הניתוח להשתלת שיער, וודא שאתה פונה אלי ואולי תוכל גם אתה – להעלים את הצלקת.

יש גברים שמרחו מיץ לימון כדי להבהיר צלקות. צלקות בשיער צומח עשויות לגרום לעור להיראות בהיר יותר, וורד או לבן. יש ויטמינים חיוניים כגון – C והוא אכן חיוני לריפוי הפצעים והצלקות אך זה קיים בעור שחום רגיל , התכונה השלילית שלו היא הלבנת הצלקת קלות, לכן טפטוף מיץ לימון אולי עשויה במקצת לשפר את מראה צלקות השיער בראש בקרקפת שלך.

לעומת מריחת ג'ל אלוורה בצלקות בין השיער הצומח תעניק ריכוך בצלקות לרקמות הפגועות ולא יצבע אותן. ידוע שאלוורה עוזרת בכל הנושא שקשור לעור צרוב כמו: כוויות, שרפות וכו' ומשחת אלוורה מועילה גם לצלקות אבל לא מיד ולא תמיד, רק אחרי שהצלקות נתפרו או נסגרו במקצת.

צמח האלוורה מפחית דלקות ובמיוחד בשלבים הראשונים של היווצרות הצלקת מומלץ להשתמש בו. מה שהאלוורה עשויה לחולל זה גם לסייע בהגברת האלסטיות של הרקמות החדשות שנרקמות.

הזמינו פגישה לטיפול בצלקות לאחר השתלת שיער.

צלקות מהשתלה• הם הצלקות שבתוך ובין השיער מה שאומר שתמיד יהיו ותמיד יישארו, אם הצלקות שלך מורגשות, הצבע שלהן לבן והשיער שצומח לך אחרי ההשתלה שעברת לא מכסה לגמרי את הקרחת ואת הצלקות בסביבת העורף, ייתכן שתרצה לבדוק טיפולי טשטוש צלקות שיער בצביעה לצורך הסתרה קבועה.

פגישה או שתיים יתנו לך את האינדיקציה המדויקת על מהות הטיפול ובעזרת הדמיית שיער מיקרו- פיגמנטציה קבועה מפוצלת לצלקות היכולות לסייע להן להראות בלתי נראות דרך איזון גוונים, עוזר וממלא את האזורים המצולקים.

זריקות מילוי לצלקות בשיער: הצלקות מקבלות טיפול מסור עם זריקות גירוי ללא כאב בפיגמנט אורגני מצמחים ומינרלים והטיפול מסייע בשיפור מראה צבע הצלקות באופן מדהים.

תחזוק: אם לא נבצע טיפולי תחזוקה בתוך החמש שנים תחזור הצלקת לצבעה הלבן לקדמותה המקורי ותישאר נקיה מפגמנטים, ואם תרצה לשמור על המראה האחיד יהיה עליך לחזור לביקורת של זריקות זקיקי הפיגמנט אחת לתקופה בת ארבעה עד שישה חודשים לערך.

תהליך הביקורת מתבצע במבט כללי תוך חיפוש ואיתור פיגמנטים מחוקים או חורים וחוסרי שיער אשר מורגשים שנפלטו או עומדים להיפלט מהעור. במידה וצריך תיקון או טיפול תחזוקה מתקנים ומסדרים את הראש במקום.

קעקוע שיער: הדמיית שיער מתכלה צביעה קבוע לקרקפות לקרחות ולצלקות

הסתרת צלקות

הדמיית שיער לצלקת fut סטריפ מהשתלת שיער

לאחר הליך השתלת שיער, נפוץ להצטלקות מסוימת באזור התורם בו נקצרו זקיקי השיער. החדשות הטובות הן שיש מספר טיפולים זמינים כדי לעזור להפחית את הופעת הצלקות.

1. ג'ל או יריעות סיליקון: ניתן למרוח את אלה על האזור המצולק כדי לעזור לשטח ולהחליק את העור. הם פועלים על ידי לחות העור ויצירת מחסום הגנה המסייע להפחית את המראה של צלקות.

2. זריקות קורטיקוסטרואידים: זריקות אלו יכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי. הם משמשים לעתים קרובות לטיפול בצלקות מורמות או היפרטרופיות.

3. טיפול בלייזר: ניתן להשתמש בטיפול בלייזר לפירוק רקמת צלקת ולעורר ייצור קולגן. זה יכול לעזור להחליק את העור ולהפחית את המראה של צלקות.

4. ניתוח תיקון צלקת: במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך בניתוח תיקון צלקת כדי להסיר או למקם מחדש את רקמת הצלקת. זה בדרך כלל מומלץ רק עבור צלקות חמורות.

5. מיקרו פיגמנטציה scalp טיפולי הדמיית שיער בפיגמנטציה להסתרת הצלקות: איפור מלאכותי כשיער שטוח המכסה את גוון הצלקות בגוונים תואמי סביבה.

חשוב להתייעץ עם רופא עור או מנתח פלסטי מוסמך כדי לקבוע את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר למקרה הספציפי שלך.

צלקות מהשתלה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button