צלקות

טשטוש \ הסתרת צלקות השתלות שיער בשיטות: fut/fue

הסרת \ טשטוש צלקת השתלת שיער בשיטות fut רצועת סטריפ

תיקון, טשטוש צלקות מהשתלות שיער בשיטת fut


תיקון, טשטוש צלקות השתלת שיער בשיטת fue

איך להעלים צלקות?

הטיפול המשלים למילוי צלקות השתלת שיער כיסוי בטיפול אחד, דרוש שיפוץ קל להשלמת התיקון

המרכז לנפגעי שיערויווVivo הוקם על ידי אילן בשנת 2021 במטרה לייסד בישראל גוף שנותן מענה לכלל נפגעי השיער, החל מטעויות בגזירה יתרה של שיער במספרה אצל המעצב ועד לניתוחי קרקפות שהשאירו צלקות חשופות בראש בעיקר לאחר ניתוחים להשתלות שיער. המרכז אינו מבצע השתלות שיער בפועל אלא תיקונים במילוי פיגמנטים

שיער צלקות ראש אחרי השתלה
צלקות ראש אחרי השתלת שיער – צלקת השתלה

המרכז לנפגעי השתלות שיער הוא הגוף היחיד בישראל בו מצליחים באמצעות שינוי גוון לתקן את מראה הצלקות לאחר השתלות שיער. התקיימו נסיונות רבים לבצע השתלות שיער על צלקות אך דחיית הרקמות והשכבות גרמו לכך שהזקיקים של ההשתלה לאחר נשירה הראשונה עקפו את הצלקת ויצאו בשוליים שלה. בנוסף, לא מומלץ לבצע השתלות שיער אם לא מתאימים לתהליך.
לפני כל ניתוח וגם בניתוחים להשתלת שיער בין בארץ ובין בחול, נדרש אישור פרטני של המרכז הלאומי להשתלות – משרד הבריאות. פעילות המרכז הלאומי להשתלות מעוגנת בחוק השתלות איברים, התשס"ח – 2008

מטרות המרכז לנפגעי שיער:

• הגדלת המודעות לאי התאמה לתהליך השתלת שיער

• הדמיה אופטימלית ומוחשית לצלקות וקרחות

• תיקון וסידור הפגם ע"י מומחה

• העלאת המודעות לסיכונים בהשתלות שיער

• תמיכה לאורך כל הדרך

המרכז פועל בכל ימות השבוע פרט לשבתות וחגים

במרכז נמצא המומחה בעל הידע העשיר ביותר בתחום הדמיית שיער – Vivo המספק פתרונות יצירתיים לכלל נזקי השיער. תפקידו בין היתר להבין את בעיה ולמצוא את הפיתרונות הפוטנציאליים ביותר עבורה, אם ניתן גם לבצע את התיקון והטיפול או לחלופין לבצע הפנייה למומחה אחר מטמעו כדי לספק ליווי ותמיכה מירביים ומתאימים גם לאחר התהליך.

במרכז המומחה להשתלות פגמנטים לצלקות בראש לאחר ניתוחי השתלות שיער כושלות הוא הגוף היחידי בישראל המרכז את מושתלי השיער הנפגעים מתוצאותיהם של ההשתלות ומעניק להם מראה אחר להשתלות שעשו בארץ ובחול.

רשימת מצולקי השיער מתארכת לה מיום ליום ואין למנתחי השתלות השיער זמן או דרך מנוהלים טוב כדי לכסות צלקות ברמה גבוהה.

הרשימה גדלה משום שגברים החפצים לעבור השתלת שיער בודקים באופן שטחי באמצעות חיפוש בגוגל על השתלות שיער, וברגע שמצאו פרטים, תמונות של תוצאות לפני ואחרי השתלות שיער והזדהו כמובן עם המצב נשאבים לתוכן המפורסם על ידי כתבים בתשלום, גם הקריטריונים באתר אשר מצאו חן וגובשו על-ידי המחפש הובילו אותו לבצע השתלת שיער גם אם אינו מתאים לתהליך שכזה (ישנם גברים שלא מתאימים להשתלות שיער בגלל גודל ההתקרחות).

התאמת הצפיפות הנדרשת במקרה כזה של התקרחות גדולה בלתי אפשרית! בסך הכל יש לאדם ממוצע כ100.000 זקיקי שערות בקרקפת (בראש).

גבר אשר דרגת ההתקרחות שלו גבוהה כלומר מקריח בקודקוד היכן ששמים כיפה לא יוכל להגיע לרמת צפיפות טבעית ע"י השתלת שיער בלבד.

מה גם שהאזור התורם מוגבל בכמות הוצאת הזקיקים.
בדרך כלל במקרים של השתלות שיער החל מדרגת התקרחות מס' 3 ההחמרה לא תאחר להגיע! וזאת מגלים לצערנו רק לאחר 2 או 3 השתלות שיער.

רק לאחר שמתקבלת התוצאה הסופית אצל מושתלי השיער ניתן לתאם את תיקון ההשתלות

המרכז עוסק במספר נושאים: 

 

מערך הדרכה והסברה

המרכז לנפגעי שיער אחראי לפתח ולקיים פעילויות הדרכה והסברה להעלאת המודעות לנזקים של השתלות שיער ולמקרים בהן השתלת השיער כושלת.

הפעילות למטופלים עם נזקים בשיער על כל קהליו ומגזריו כוללת קמפיינים תקשורתיים והגדלת הנגישות לטיפולי שיקום צלקות ראש בישראל, הסברים לקהל הרחב במסגרות שונות כגון: בתי ספר ואוניברסיטאות, צה"ל ומשרד הביטחון, ומקומות עבודה נוספים.

Vivo – Micropigmentation Hair Tattoo

הפעילות במרכז שולחת לצוותים הרפואיים המתאימים ולמובילי דעה מהדתות השונות ובשפות שונות כגון: עברית, אנגלית, ערבית ורוסית כולל הרצאות, סדנאות, וקורסים.
בנוסף, מפתח המרכז תכניות לימוד לשיטות הקיימות.
יצויין שקיימת עלייה מתמדת במודעות הציבור לנזקי השתלות השיער הכושלות בעולם והצורך בלהמשיך וליידע עוד ועוד נרשם ופועל לגידול ניכר ברשימות המדיה.

מייסד המרכז מר אילן רביבו

בהצלחה!

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button