צלקות

הלוחש לצלקות שיער

הלוחש לצלקות – אילן רביבו vivo

הרבה שואלים אותי האם זה כל כך טוב וכל כך יפה למה בכל זאת עדיין יש אנשים שהולכים לעשות השתלת שיער?

הלוואי והייתי יכול לשכנע כמה גברים שבאמת לא מתאימים להשתלת שיער לרדת מהרעיון הזה ולמנוע מהן נזק כספי שהוא במקרה הזה הרבה יותר קטן מהנזק הפיזי והנפשי. ניסיתי לשים פה ושם כמה מילים ותמונות שמתארות את הנזקים שחווים מושתלי השיער של טורקיה ואחרים אחרי תהליך ההשתלה וזה מציק לי אישית שגבר לא רואה את מה שהולך להעשות לו והאם זה מתאים? או אולי זה יהיה מגוחך אחרי? אני אוהב את הקרחת שלי ולי אין מספיק אזור תורם. לכן אני עושה הדמיית שיער. הדמיית זקיקי שיער

Leave a Reply

Call Now Button