לפני ואחרי

טשטוש צלקת – טשטוש סימני צלקות לפני אחרי

טשטוש והסתרת צלקות לפני אחרי – Blurring a scar before after

טשטוש צלקות קטנות בעורף לאחר תהליך השתלה
בתמונה: תיקון של צלקות טשטוש ברמה סבירה עם השיער. צלקות אלו נובעות מניתוח של השתלת שיער fue בטורקיה.

 

רוב סוגי הצלקות בשיער ניתנות להסתרה ולטשטוש, אקנה, כתמים, סימני פציעות וחתכים בראש, כוויות וצלקות מהחלקות שיער ומהשתלות. כל אלו הם חלק קטן ממערכת של תיקון לצלקות וקרחות בשיער או חורים לא טבעיים שמציקים לנו ונראים באופן תמידי מתוך השיער הטבעי שלנו. הכיסוי והמילוי מתבצעים בטיפול חדשני ללא התערבות כירורגית. רוב הצלקות לא מזיקות לנו מבחינה רפואית ולאחר החלמתן אפשרח בהחלט לבצע עלהים אומניות שונות כגון; כיסוי צלקות בקעקועים או איפור קבוע לצלקות. במקרים רבים הצלקות מתוך השיער מהוות פגם אסתטי, שפוגע במידה משמעותית בדימוי העצמי שלנו כגברים. על כן גם בניראות בהרגשה וכמובן שבאיכות החיים והשאלות על זה.  בטשטוש צלקות בטכניקה של אילן אין צורך בהתערבות כירורגית פולשנית כדי לגרום לצלקת להעלם. את אותם צלקות שאתם רואים ברחבי האתר שלו ניתן להתרשם אפילו שהצליח בחלק גדול מהמיקאים להעלים אותם לגמרי – ראו בהרחבה בגוגל "צלקות בראש" זה יתן לכם יותר פרספקטיבה על מה מדובר.
העלמת צלקות ללא לייזר וללא ניתוח בטיפול שמבוסס על הזקרת מיקרו פיגמנט אורגני העושה זאת באפקטיביות מרשימה.

טשטוש צלקות
הסתרת צלקות

במקרה מסוים לאחר התערבות כירורגית פולשנית כדי לטשטש צלקות שיער (ניתוח) בלייזר,  לא הצליח המנתח לתקן את הצלקת ועדיין נותרה חשופה ובולטת מתוך השיער. את אותן צלקות אנו רואים בבירור שאפילו שעברו ניתוח בלייזר ולא הצליחו להעלים אותן לגמרי אילן הצליח – ראו בהרחבה או חפשו בגוגל " הדמיית שיער לצלקות ". (שימו לב, בחיפוש בגוגל יכול מאוד להיות שתקפוץ מודעה ממומנת ותעבור את התוצאות הראשונות האמתיות. אתם עלולים לטעות וללחוץ על המודעה ולחשוב שאתם באתר של אילן אבל אתם לא. אתם אצל המתחרים שלו שמפרסמים גם בחיפוש אילן רביבו)

 

טשטוש הצלקות בשיטה אפקטיבית

חילקנו את הנושא טשטוש צלקות ל-4 סוגים עיקריים של צלקות:

  • הטשטוש בצלקת אטרופית – צלקות שקועות הם בעיקר פצעים וחתכים עמוקים שקשה מאוד לטשטש אותם אלא אם מנפחים את המשטח מתוך הצלקת ומעלים אותה לגובה העור.
  • הטשטוש בצלקת היפרטרופית – גם במקרה של צלקות בולטות מעל העור באופן ברור וגבוה שזה בדיוק הפוך מצלקת אטרופית, קשה לטשטוש וליצור החלקה בגוונים, כלומר רקמה שמתבלטת ביחס לעור ובפרט לגובה קשה לטשטש אלא אם קיים ניתוח להשטחת צלקות.
  • הטשטוש בצלקת קלואידית – הצלקות הקלאודיות ידועות כנמתחות שממשיכות ומתרחבות בכל עת. הטשטוש להצטלקות הזאת נחשבת קשה יחסית משום שייצור המוגבר של הקולגן מחליש את חומר שבתוך הצלקת.
  • הטשטוש בצלקות שיער – במקרים רבים הצלקות בשיער נובעות מהשתלות זקיקים לכיסוי ומילוי קרחות. הפגיעה בשלושת השכבות אפידרמיס דרמיס והיפודרמיס (שכבות העור שמונחות זו על זו ומחוברות זו בזו ),  נפגעו בסיבים ונקרעו והם למעשה הצלקות אחרי השתלת שיער (שאמנם הן קטנות מאוד וממוקמות על ובין העור אבל גם כך הן גלויות לעין ונראות בצורה ברורה).

 

טשטוש צלקות בפיגמנט מבוסס על הגברת החומר האורגני יחד עם הייצור הטבעי של הקולגן באזור הצלקות, ולכן הטיפול מתאים גם למקרים שבהם הצלקות הינם קלואידיות. ישנם מקרים אחרים, שמיקרופיגמנטציה עלולה לטשטש צלקות ברמה טובה גם צלקות של פצעי אקנה או צלקות עקב השתלה, הטיפול בלייזר עשוי לשפר מאוד ובמידה די משמעותית את המראה של הצלקות באופן כללי ולא מעט מקרים גרמו להסיר אותה לגמרי.

חשוב להדגיש כי הטיפול אינו מבצע העלמת צלקות לגמרי אלא הסתרת צלקות וגם אם מתבוננים מהכי קרוב שאפשר לא רואים הבדלים בין השיער למיקרופיגמנטציה

 

 

Call Now Button