אחרי השתלת שיער – מילוי שיער בהדמיה – מיקרופיגמנטציה

איפור לטשטוש קרחות קבוע


איפור על העור בצורה קבועה הנקרא "דרמו־פיגמנטציה" זהו איפור שהוא מקובע, עמיד והוא שוכן בין שכבות העור. הוא לא נמחק כל כך מהר כמו איפור רגיל, משום שהוא נמצא מתחת לעור. התהליך מתאים מאוד לגברים שיש להם קרחות או צלקות בשיער ומתאים גם לטשטוש חורים וצלקות בפנים או בראש.

"מיקרו-פיגמנטציה" השם של השיטה הקוסמטית הטובה ביותר לאיפור העור ועל ידי קעקוע רפואי קבוע שבו למעשה מוחדרים לשכבת העור פיגמנטים בעלי מבחר גוונים תואמי זקיק על ידי מחטי חוט. בשיטה זו ההבטחה האישית שלי עונה על המון צרכים שונים ומגוונים לכלל הבעיות בדלילות והתקרחות השער בעיקר בקרב גברים.

העלמת קרחות/צלקות בהדמיית שיער לפני ואחרי באיפור לטשטוש הבעיה וכן הצללת קרקפת בשיטת אמן של איפור קבוע לצלקות וקרחות אשר מיועדת לגברים כאמור, או לכאלה שבעיקר מעוניינים להסתיר את הקרחת והצלקת שנותרו מהשתלת שיער, ניתן אף להדגיש יותר את תווי הצלקות והקרחות עם קווי מתאר ברורים או מטושטשים, ליפות אותן ולהתאים אותן שיהיו באותה רמת צבע עם אותו גוון שיער טבעי בדיוק.

האיפור הוא לא רק ליום אחד אלא לאורך כל היום, כל השבוע וכל השנה, בעצם, כל הזמן, קבוע. גם לגברים שנמאס להם לבזבז זמן יקר בבוקר על מנת לטשטש ולאפר את הקרחת או את מה שנשאר… תוך התארגנות לפני העבודה, או לגברים אשר רגישים לחומרי תיקון ואיפור שונים.
השיטה של איפור קבוע להתקרחות ולצלקות מעניקה למטופל סוג של ריפוי כזה כמו אחרי הרגשה שהפתרון ממש כאן והוא אכן נראה מצוין, ניתוחי לייזר לטשטוש קרחות עדיין לא המציאו וברפואה הפלסטית לא תמיד הצליחו לסייע בשלמות להרכיב קרקפת מותאמת בול למבנה הפנים שתראה כמו שיער קצוץ.

גם כמו למשל הסרת צלקות האיפור מסייע מאוד, ישנם מקרים שהלייזר רק שייף את הצלקת ועם איפור קבוע לצורך העלמה של פגמים לבנים בפיגמנטציית העור, האיפור הקבוע הוא זה שהשלים לטשטוש היפה את הצלקת והפך אותה לבלתי נראית אחרי הטיפול.

ישנם מקרים של שפה שסועה שבה ניתן לבצע איפור קבוע כדי להשלים את החסר בקרחת השפם, איפור קבוע ומילוי קרחות בקרקפת, הסוואה של סמנים בעור הפנים באיפור קבוע אומנותי וטשטוש צלקות שנוצרו לאחר ניתוחים תאונות ופגיעות.

האיפור בקרחת הינו קבוע ויש לתחזק את הדהיה שלו כדי לשמור על שלימות במראה המיוחד. טשטוש באיפור על חתכים בקרקפת מחזיק לעתים למספר שנים.

איפור מייק אפ קבוע לצלקות אחרי השתלת שיער. מילוי קרחות לאלופציה אראטה לפני אחרי

ישנה אפשרות לבצע איפור קבוע בשיטת השערה שהיא טכניקה המאפשרת בדרך כלל לשיקום גבות, מילוי ושיקום קרחות בגבות תוך השלמה וסידור גבות אשר בטבעיהן בעלות שיער דליל וחסר צורה.

איפור קבוע בגבות נשאר בין 3-5 שנים, ולא נמחק. לאחר תקופת הדהייה ניתן לחזור ולחדש את הטיפול לעומת הדמיית שיער שמתכלה ונמחקת לגמרי אם לא מחדשים. הטיפול מתאים גם לנשים וגם לגברים אשר דלילות שיערם בגבות ומחסור בשיער במקום הפגוע מראה צורה חסרת פרופורציה.

איפור קבוע לקרקפת
איפור קבוע לקרקפת
מילוי שיער במפרצים
מילוי שיער במפרצים מילוי שיער במפרצים בשיטת מיקרופיגמנטציה זוכה לפופולאריות רבה. מילוי שיער במפרצים בשיטת מיקרופיגמנטציה יספק לכם את המראה הטבעי. אתם בוודאי מכירים את תופעת המפרצים….
תוכלו לקרוא גם על הסתרת צלקות פה

4 תגובות

  • רוית

    שמי רוית גרה בנתניה מחפשת טיפול כמו האיפור קבוע לקרקפת לגברת שבתמונות זה נראה ממש טוב. כמ טיפולים? מה העלות? לכמה זמן זה מחזיק?

  • ירון

    אשמח שתתקשרו
    ***-***-0366
    תודה

  • יעקב בן לולו

    שלום אני בן 52 גר ביבנה
    עשיתי השתלת שיער בגיל 25 באלישע. היום אני מסתפר קצר כמה שיותר כי ההשתלה לא כיסתה אפילו רבע מהראש אני רואה פה באתר שיש אנשים שעשו השתלות שיער וסדרת להם את הצלקות. זה נראה יפה אבל אצלי זה נראה לי קצת יותר מורכב כי הצלקות לא ישרות הם עקומות ושקועות. יש מה לעשות עם זה או שזה אבוד?

  • אורן

    עבודות יפות מאוד. הכי מקצועי בישראל נקודה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button