צלקות

איפור קבוע טשטוש צלקות שער: (מיקרופיגמנטציה כללית) Vivo

איפור קבוע לטשטוש צלקות

איפור על העור בצורה קבועה וכללית הנקרא "דרמו־פיגמנטציה" זהו איפור שהוא מקובע ועמיד השוכן בין שכבות העור והוא לא נמחק מהר כמו איפור רגיל, משום שהוא נמצא מתחת לעור. התהליך מתאים מאוד לגברים שיש להם קרחות או צלקת ומתאים גם לטשטוש צלקות בפנים או בראש.

"מיקרו-פיגמנטציה" השיטה הקוסמטית הטובה ביותר לאיפור העור ואפשר לתאר את זה: על ידי קעקוע רפואי קבוע שבו למעשה מוחדרים לשכבת העור פיגמנטים בעלי מבחר גוונים תואמים לגווני הזקיק על ידי מחטי חוט. בשיטה זו ההבטחה האישית שלי עונה על המון צרכים שונים ומגוונים לכלל הבעיות בדלילות והתקרחות שיער. הדמיית שיער

תיקון צלקות

מילוי קרחת
איפור קבוע בקרקפת

בשיטת אמן של איפור קבוע לצלקות אשר מיועדת לגברים, או לאלה שבעיקר מעוניינים להסתיר את הצלקות שנותרו מהשתלת שיער, ניתן להדגיש יותר את תווי הצלקות, ליפות אותן לדאוג למילוי נכון ולהתאים אותן שיהיו באותה רמת צבע עם אותו גוון שיער טבעי בדיוק. ולא רק ליום אחד אלא לאורך כל היום, כל השבוע וכל השנה, בעצם, כל הזמן, קבוע.

מתאים לגברים שנמאס להם לבזבז זמן יקר בבוקר על מנת לטשטש ולאפר את הצלקת תוך התארגנות לפני העבודה, או לגברים אשר רגישים לחומרי תיקון ואיפור שונים.

השיטת איפור קבוע לצלקות על ידי הדמיית שיער מעניקה למטופל סוג של ריפוי כזה כמו אחרי הרגשה שהפתרון ממש כאן ועכשיו והוא מצוין, ניתוחי לייזר לטשטוש צלקות ברפואה הפלסטית לא תמיד הצליחו לסייע בשלמות הסתרת צלקות מהשתלה, כמו למשל הסרת הצלקות.

ישנם מקרים שהלייזר רק שייף את הצלקת ועם איפור קבוע לצורך העלמה של פגמים לבנים בפיגמנטציית העור, האיפור הקבוע הוא זה שהשלים לטשטש יפה את הצלקת והפך אותה לבלתי נראית אחרי הטיפול.

ישנם מקרים של שפה שסועה שבה ניתן לבצע איפור קבוע כדי להשלים את החסר עד כמה שאפשר, איפור קבוע בכללית זהו מושג למילוי קרחות בקרקפת, הסוואה של סמנים בעור תוך איפור קבוע, טשטוש צלקות שנוצרו לאחר ניתוחים תאונות ופגיעות, הדגשת קווים באיפור קבוע לטשטוש חתכים בקרקפת נתפסת למספר שנים.

צלקות ראש

צלקת השתלת שיער

איפור מושלם לצלקת השתלת שיער
איפור מושלם לצלקות אחרי השתלת שיער בשיטת סטריפ fut

מכבדים את כל קופות החולים: כללית, מאוחדת, מכבי

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button