לפני ואחרי,  צלקות,  קרחת

תיקון צלקות וחורים בשיער לאחר השתלת שיער

לא כל השתלת שיער יוצאת עם תוצאות מוצלחות!

לא הכי משנה אם עברת השתלת שיער במרכז בישראל, באסטנבול בטורקיה או בכל מקום בעולם. ההצלחה תלויה בהיקף דרגת ההתקרחות ובמצבו הבריאותי של המטופל.

איבוד רב מהשיער ממנו סובל המטופל יתן גושפנקא שלא מתאים הוא לתהליך.

כמו כן השיטות והטכניקות של מנתח השתלות השיער ועוזריו הטכנאים ומידת המומחיות שלהם בפתיחת ערוצים להשתלת הזקיקים, וכמובן כיווני ההשתלה.

אל תתפשרו, לאחר השתלת שיער חובה מיקרופיגמנטציה

צלקת ישראל
צלקות בישראל

אם כבר עשית את השתלת שיער ואתה אחרי שנה לא ממש מרוצה מהתהליך ומהתוצאות וברחוב עדיין מביטים על המצח שלך והקרקפת בתוך הראש דלילה, מגיע לך להשלים את הפיניש אחרי ההשתלה ולשים קץ למראה המביך הזה. נניח ואתה רוצה להסתפר קצר כמו כמה מחבריך והמשימה מורכבת במיוחד, מאחר ומדובר בחלק האחורי של הראש (האזור התורם) משם הוציאו שערות רבות והמצב הוא כמעט בלתי נסבל. אז איך מטיבים עם התוצאה שתקבלו אחר השתלות שיער?

המלצה מוצלחת היא לבדוק לפני שמסתפרים ולהיעזר במומחה שיבדוק. (אם אין לכם תמונות של המקום והאזור התורם אחרי ההשתלה – דבר שיעזור לכם לדעת מהיכן לקחו שיער ולהעריך את נזק הצלקות). הדמיה מוחשית לשיער מיקרופיגמנטציה אחרי ניתוח השתלת שיער מומלצת מאוד משום שקשה מאוד להשיג צפיפות טבעית של גיל 16 לאדם בין 45. התוצאות מדברות בעד עצמן כאשר רואים בבירור את השוני הבולט והמרשים הרבה יותר מרק השתלת שיער.

צפיפות מילוי המיקרופיגמנטציה לשיער וכן לצורך כיסוי צלקות בראש או בזקן פשוט נותנות דימוי בריא יותר צפוף ומראה חזק גם לשיער וגם לקרקפת. מה שחשוב זה לבחור בקפידה את המטפל שבידו תפקידו את האחריות הגדולה לשיפור המראה הנדיר החדש שלכם.

החיים אחרי השתלות שיער והדמיית מיקרופיגמנטציה

אילן (Vivo) רביבו נחשב לאחד מחלוצי השיטה בתחום תיקוני השתלות שיער בין בשיטות FUE או DHI ובין בשיטה הישנה FUT המבוססות על עקירת הזקיקים בין בסטריפ ורצועות צלקות ובין חורים בשיער וצלקות מפוזרות באזור התורם.

שערה היא ממש כמו שתיל עץ

לקיחתה ועקירתה ביחד עם השורש ובית השערה, והעברתה למקום ריק משיער בהשתלת שיער (לצורך כיסוי קרחות) מותיר את אותו האזור ריק ולא חלק אלא עם צלקת! האזור הקרחתי שבוא מעבירים את השתיל מתמלא יותר והאזור התורם מתמעט. לכן בין היתר פותחה הטכניקה למיקרופיגמנטציה הדמיית זקיקי שיער שברוב המקרים מאחדת אותם אחד אחד ומשלימה את החסר באזורים צלקתיים ודלילים כאחד.

מדובר בטכניקת אמן לא פולשנית, מיפה, מצעירה, ומניבה תוצאות נדירות

אחת מהיתרונות הבולטות בפתרון בתחום קרחות והשיער הדליל הלא כירורגי היא מיקרופיגמנטציה (הדמיית שיער) המציעה לנו מענה אמיתי מקובע ובטוח לכלל בעיות השיער. המומחיות הפזם והדיוק שלי בשימוש נכון בגוונים משנים את המראה המטריד ומעניקים לקרקפת הראש דמוי שיער שנראה לא כמו קעקוע אלא אמיתי יפה מלא וצפוף בגוון שהכי מתאים לו ובהתאמה אישית קלה ובטוחה לכלל בעיות בשיער.

ללא ספק העזרה והדחיפה שמעניקה מיקרופיגמנטציה בהדמית שיער לכלל השתלות השיער היא פריצת דרך  משמעותית נוספת די סודית עד היום בתחום הסלב והאסתטיקה הרפואית שהשתפרה מאוד בשנים האחרות.

למרות שמקצועיות זאת מחייבת אומנות ברמה מצויינת ויצירתיות שלא לומדים אותם בבתי ספר או במוסדות עדיין ישנם מלא חובבנים בשוק. עובדה אודות קופות החולים באורח פלא החלו לעסוק במיקרופיגמנטציה לשיער ולצלקות בהשוואה לשנים הקודמות ניתן לראות שלא עסקו בזה כלל.

עם זאת המיטיב יוכל להעיד כאלף עדים על אחת הפתרונות הטובים ביותר כמה וכמה בתחום תיקוני השתלות השיער.

"שמי גדי ועברתי השתלת שיער בטורקיה עם השיטה החדשה הנקראת FUE + DHI מה שהביא אותי לאילן בסופו של יום. הבשורה החשובה ביותר שרציתי להעביר לכל הסובלים והסובלות מהתקרחות ונשירת שיער זה שלא יעשו בכל מחיר! עד עכשיו אוקטובר 2021 ועדיין לא הצליחו להמציא שיטה של השתלת שיער ללא צלקות! כל הראש שלי מלא צלקות והם לא מצליחים להתגבר על הבעיה הזאת חמש פעמים ביקרתי בטורקיה ואין מה לעשות לוקחים מפה שמים שם לוקחים משם שמים פה . הטרדה לשמה!!!!"

עברת השתלת שיער? עדיין נראה ריק?

שיער דליל אחרי השתלת שיער
גם לאחר השתלת שיער לא מחייב שיהיה לך שיער מלא!

תיקון אחרי השתלות שיער מילוי וכיסוי הפדחת וכל החורים באמצעות הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה מניב תוצאות נהדרות במיוחד לאחר השתלות שיער לא טובות בלשון מעטה שנעשו ע"י חובבנים. השתלות כושלות או השתלת שיער לא מוצלחת ניתן לתקן ולשפר משמעותית ע"י הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה מקצועית רק אצל מומחה.

התיקון בכללי מכסה באופן מושלם את צלקות השתלות השיער והוא תהליך הרבה יותר פשוט ונוח מהתהליך של השתלת השיער בעצמה מה גם שאינו מותיר כאבים וצלקות.

המטרה הבסיסית והעיקרית של הטיפול היא למלאות ולכסות את המשטחים הריקים הלבנים או את הגוונים החלשים והבהירים בעור מתחת לשיער ולצופף בתיקון את מרווחי השיער המושתלים שנשארו מרווחים מדי.

היישום של Vivo והגוונים הבלעדיים שלו לצורך מילוי שיער דליל ולצלקות פועלים בהצלחה רבה גם במקרים שבהם רופאים עשו עבודה גרועה בטכניקות משונות כגון: השתלות שיער בשיטות FUT – שהם סטריפים וצלקות לרוחב הקרקפת, תיקון לאחר הניתוחים הגרועים ביותר להשתלות שיער וטשטוש צלקות רצועות חסרי השיער בעורף ומאחורי הראש: צלקות באזור התורם

הצלקות הללו, בתוך סבך מטע של איזורים מלאי שיער בריא אשר גדלו באופן טבעי בולטות באופן משמעותי ויוצרות מדרגה גסה וחסרת צורה ומחייבת תיקון או טשטוש. הסיבה העיקרית הגורמת לצלקות לאחר השתלות שיער היא חוסר היכולת של רופאים לא מנוסים לחלץ השיער מהאזור התורם בזוויות הנכונות.

גברים שחושבים על תהליך השתלות שיער צריכים לבחור בטכניקת הFUE וברופא שבאמת מבין מהיכן ואיך לחלץ זקיקים של שיער בכיוון גדילת השיער מאחר שאחוז הטעויות בטכניקות הFUE מאוד גבוהות יחסית.

חורים בשיער אחרי השתלת שיער
בתמונות: צלקות מחוררות בגב הראש כתוצאה הנגרמת מהשתלת שיער fue, תיקון האזור התורם לאחר השתלת שיער נעשה על ידי המומחה אילן רביבו
חורים בשיער
חורים בשיער לאחר השתלת שיער Fue בתמונות: צלקות מחוררות בגב הראש כתוצאה הנגרמת מהשתלת שיער fue, תיקון האזור התורם לאחר השתלת שיער נעשה על ידי המומחה Vivo
המרכז להדמיית שיער
קרקפת ראש ללא שיער בחלקה העליון לא חייבת להראות כמו בצד ימין בתמונה. הדמיית שיער מילוי בפיגמנטציה לכיסוי קרחות אצל ויוו | קרחות בישראל

3 תגובות

  • חיים

    פגז אהבתי את התוצאות

  • iR

    תודה גבר
    נראה לי שכן יש לך פנים יפות זה יתאים לך מאוד

  • אבי

    הי אילן אח יקר ואהוב. רציתי לומר לך תודה על העלמת צלקות בקרקפת שלי כיסית את כל החורים באופן מרשים ועכשיו לא מורגש בכלל שעברתי השתלת שיער. אחרי שהצלקות כוסו יםה אני רוצה לבוא עכשיו ולעשות את כל האזור המושתל מלמעלה. מה אתה אומר זה יצא יפה?

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button