צלקות,  קרחת

קרחת לפני ואחרי

קרחת לפני ואחרי

יש גברים שגם השיער הוא לא פקטור בשבילם והם יפים ומרגישים טוב גם בלי שיער בקרקפת. אבל אם יש אפשרות לשדרג מעט את הראש במראה צפוף בעל מסגרת נכונה אז למה לא?!. הינה דוגמא טובה להשחרת קרקפת במידה נכונה. צביעת הקרחת הקבועה במיקרו- פיגמנטציה יצרה שלימות במראה אחיד שממשיך ומשתלב עם זקיקי השיער מאחור שנותרו. מילוי לא מוגזם של פיגמנטים על גבי כל הקרחת בראש בגוון כהה הוסיף יופי וצפיפות מרשימה שכל אדם היה רוצה אם הוא קירח כמובן.

מילוי מיקרופיגמנטציה לאחר השתלת שיער
השלמת שיער אחרי השתלה – מילוי -פיגמנטציה לפני ואחרי

השחרת צלקות ומילוי קרחות אחרי השתלת שיער

קרחת בקודקוד
קרחת בשיער
קרחת לדתיים ושומרי מצוות על פי ההלכה
התקרחות – מילוי קרחת הדמיה במפרצים
תמונות קרחת שיער גברים לפני ואחרי מיקרו -פיגמנטציה
צלקת בשיער קרחת – תיקון והשלמה. הסתרת צלקות בהדמיית שיער

ההמון הגברי בישראל סובלים מתופעות של התקרחות בשיער הראש ולרובם הגדול הבעיה הזאת לא מפריעה למהלך חייהם עם כל הכבוד לתופעה. מהזווית השניה לעומת זאת, הרבה מאוד גברים אשר איכפת להם ממראם החיצוני, הבעיה עמצה מציקה להם עד עמקי נשמתם והם מחפשים ללא הרף פתרונות יעילים למילוי השיער.

אותם גברים שהבעיה מציקה להם במיוחד לא נינוחים בשום מצב כאשר הקרחת מבצבצת או ניראת לכל עין. גם כשצורת השיער איננה אחידה ונוצרים חורים במפרצי השיער ובאזורים שונים, המראה איננו אסתטי ונאה פשוט וזול לכלל.

גם צלקות בראש מכל מני אירועים יכולות לפגוע במראה האחיד של הקרקפת.

הביטחון העצמי של גברים עם קרחת לא תמיד בשמיים. הבשורה המשמחת היא פתרון יעיל וסופר אולטימטבי. מדובר על שיטה מנצחת שכבשה כל חור דליל בשיער – הדמיית שיער.

איך מבצעים הדמיית שיער?

נפגשים, מכירים ומתחילים בעבודה. טשטוש הפיגמנטים מתבצעים באמצעות מכשור להב אלקטרונירוטט שיש בראשו מחט המיועדת בדיוק למשימת דמוי שיער. היא אחראית להזריק את הפיגמנט בדיוק רב לעומק הנכון והנדרש בעור הקרקפת לתהליך של מילוי. לפני הטיפול ניתן למרוח חומר מאלחש את האזור אשר ימנע גירוי וכאב מיותר.

למי הטיפול מתאים? לגברים עם שיער דליל קרחות וצלקות בראש, לנשים עם שיער דליל. הטיפול בטוח לשימוש ומאושר על ידי משרד הבריאות האמריקאי.
הטיפול עצמו יכול להתבצע במשך מספר פגישות ועד 4 והדבר תלוי במצב קרקפת המטופל.

כיסוי ומילוי צלקות

מילוי קרחות לקרקפת הוא טיפול מושלם המעניק תוצאה טובה למראה של שיער מגולח למשך מספר שניםרב. החומרים המדמים זקיקי שיער עמידים לחום, קור ולחות.
ניתן לחזור על התהליך לאחר שהצבע והגוון המקורי דוהה.

בקרקפות עם צלקות מומלץ לבצע טיפול מותאם אישית הדומה ובמסגרתו לתהליך של מיקרופיגמנטציה שבו מטשטשים או מעלימים את הצלקות ומכסים אותן בפיגמנטים דומים מאוד לצבע השיער.
צלקות ראש נוצרות כתוצאה ממחלות, השתלות שיער, פגיעות, חבלות ותאונות.

שירות מקצועי

צלקת.com

טיפול הדמיית שיער נועד לגברים אבל לא רק. ניתן להשתמש בו גם לנשים אשר סובלות מהתקרחויות שונות כמו: בקרקפת, בגבות ובזקן. גם עקב מחלות, תאונות, ניתוחים וכדומה הדמיית שיער מתאימה להשלמת החסר.

רוצים להשיג תוצאות טובות לטווח ארוך? צורך לקבל שירות מהטובים ביותר בתחום הכרחי.

אצל ויוו (Vivo) תוכלו למצוא את המומחה הראשון בישראל מפתח הדמיית שיער, אשר עברהסמכות בתחום והעביר עשרות קורסים בשנותיו הוותיקות, כך שאם תבחרו ברביבו, תהיו בטוחים שתהיו בידיים טובות. 

בהצלחה! צלקת.com

 

תגובה אחת

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button