צלקות

תיקון אחרי ניתוח | צלקות בראש לאחר ניתוחים

Vivo – Micropigmentation Hair Tattoos

מומחה לתיקון צלקות בראש 

צלקת שיער: מומחה לטשטוש צלקות – הוא אדם שקנה לעצמו בעבר ידע ונסיון עם צלקות, טישטש והתעסק עם הרבה צלקות, מכיר וחי אותן על בוראו והוא זה שיכול באמת להסיק מסקנות ופתרון לבעיית הצלקת ומורכבותה בתחום התמחותו כמומחה. מומחה שיודע לטשטש צלקות טוב, אינו בהכרח מבצע כל טיפול ולא בכל מחיר. ישנה חשיבות רבה בעקמומיותה של הצלקת.

טשטוש צלקות
טשטוש צלקות מניתוח ראש. שיער – הסתרת צלקות מניתוחי השתלות שער

המומחיות בתחום של טשטוש והעלמת צלקות הוא לאבחן ראשית את הצלקת באם היא שטחית, עמוקה או שמא היא נפוחה ובולטת מדי לעומת העור שממנו היא בוקעת. לאחר הבחנה, החקר של כל התהליכים ההופכים את הצלקת דומה לסביבתה (לעור הרגיל שמסביב או לשער שיש בו צלקות) רק מתחיל…

אדם הנקרא מומחה מחוץ למחקר הפנימי האישי שלו , אשר רכש מספיק ידע ונסיון בעבר, שעמד בדרישות וביצא עבודות מעבר לצפיית המטופל הוביל אותו לרף של מומחיות מסויימת אשר מספקת לו הכרה והכרת הטוב על ידי החברה נטו במסגרת מומחיותו.

הסתרת צלקות 

המומחיות של אותו אדם אינה מספקת בזה שהוא קורא את עצמו מומחה. למומחה שמור התפקיד שמציין כי הוא מקור אמין עם שקיפות מלאה וניתן ללמוד ממנו מרוב בקיאותו במלאכתו. כמו כן כאמור, פעמים רבות למען ההכרה הטובה בעבודתו כאמן יזכה המומחה להתייחסות ולהרשאות שאינן ניתנות לאנשים ללא מומחיות בתחום המקצועי הזה: העלמה וטשטוש צלקות.

הדמיית שיער לצלקת
הדמיית שיער לצלקת טיפול 1

חתך צלקתי/קרחתי בשיער מניתוח בראש יצר צלקת חשופה בעור הקרקפת והותיר סימן לבן חסר שיער וריק מעל האוזניים עד לקודקוד הקרקפת. ניתן לראות בתמונות את הטשטוש המיוחד שביצע המומחה. צלקות בראש 

הדמיית שיער לצלקת
הדמיית שיער לצלקת טיפול 2
הדמיית שיער לצלקת
הדמיית שיער לצלקת – תוצאה.

4 תגובות

  • משה

    קוסם. אין מילה אחרת לתאר אותו.

  • משה

    אתם מטפלים גם באלופציה אראטה? יש לי כמה חורים בשיער זה נראה כמו צלקות או קרחות שלו צומחות שם שערות ואני מגלח את השער. זה יראה טבעי נכון?

  • דין מרקין

    צלקת 20 סמ במאחורה של הראש

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button