לפני ואחרי

מה ההבדל בין השתלת שיער להדמיית שיער?

השתלת שיער בדרך כלל נעשית על ידי העברת שיער ממקום למקום ובכך ניתן להשלים אזורים ריקים כמו קרחות אזוריות, מפרצים דליליים וכן מילוי פדחות קטנות. אצל גברים שהקרחת שלהם גדולה ומשמעותית מומלץ לא לבצע השתלת שיער ולבדוק את האפשרות של הדמיית שיער ונסביר למה.

צלקת השתלה

צלקות בקרקפת זה דבר שתמיד היה ונשאר בתחום השתלות השיער. גם היום בשנת 2021 עדיין לא מצאו פתרון שמשכפל שיער. כלומר לקחת שיערה אחת או שתיים טובות מאזור תורם בריא ולשכפל אותם לכמה עשרות, מאות, ואפילו אלפים (כבשה בשם דולי הצליחו לשכפל מתאי גזע ושיער עדיין לא).

הדמיית שיער נותנת את הפתרון גם לגברים שאינם מתאימים להשתלות שיער וגם לגברים שעברו תהליך ניתוחי בראש להשתלת זקיקי שיער.

הדמיית שיער בעיקר באה להשחיר או לשנות את גוון עור הקרקפת מצבע עור טבעי הדומה מאוד לגוון שבמצח לגוון אפרורי בהיר או כהה. ישנם מקרים מסויימים שבהן המצב מצריך טשטוש לחור בשיער או שפטריה בקרקפת מתפשטת ויוצרת קרחות אזוריות כמו סבוריאה או קנדידה שהם גורמים לחוסר שיער. מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער בטיפול בטוח עם תוצאות 100% הצלחה, מקרים כגון מנלומה בקרקפת, פסוריאזיס סבוריה ואלופציה אראטה הם משפחה שעלולה ליצור חורים בשיער הקיים צלקות וסימני נשירת שיער נקודתית הם אלה הדרושים תיקון וטשטוש בגוונים. צלקות השתלת שיער אינן מורגשות בדרך כלל כל עוד לא קוצץ השיער ברמה נמוכה, אך הצללה מתאימה לצלקות תעניק טיפול מושלם למראה אחיד ומלא. אין צורך בהחלמה לאחר הדמיית שיער בשונה מהשתלת שער. התוצאות שמתקבלות לגברים שלנו החלקים מרשימות מאוד אבל התוצאות של הגברים שעברו השתלת שיער ואחרי זה הדמיית שיער להשלמה ומילוי יצאו נדירות.

צלקת.com

תגובה אחת

  • מוטי

    ההבדל הוא עצום. יש שיפור ניקר למראה הכללי תודה רבה על הדמיית שיער אחרי השתלה אצל אילן

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button