צלקות

צלקת השתלת שיער- צלקות מהשתלה – תיקון שיקום ושיפור המראה

לאחר השתלת שיער – חשוב שתדע | צלקות

צלקת•com |

השתלת שיער היא הליך ופרצודורה לא פשוטה כלל והיא כרוכה בניתוח כיכוררגי והרדמה אשר מאפשרת את לקיחת השערות בשלימותן אחת אחת ולהניחן במקום דליל או ללא שיער. המטרה: העברת שיער ממקום למקום. מעטות השיטות הנפוצות בימינו וניתן למנות אותם על כףיד אחת, ובכל זאת מדובר בניתוחי קרקפת ויש על כך אין ספור מקרים וסיפורים של הצלחות וכשלונות גם יחד. ומומלץ לכל אחד שרוצה לעבור השתלת שיער או מי שכבר עשה השתלה לדעת כיצד להתכונן ליום שאחרי ההשתלה.

אין כאן הוראות חד משמעותיות והכל בגדר המלצות – לאחר השתלה בין אם היא מוצלחת ובין אם לא ישנה דרך להקל ולשפר את המראה שהתקבל אחרי ההשתלה ולבצע תיקון. מטופלים רבים מתלוננים לאחר שנה שההשתלה שעשו לא הועילה במיוחד ועדיין חסרים שערות בכל מני מקומות על הראש מקדימה. אי שביעות רצונם נובעת מכך שאחרי השתלת השתלת השיער שעברו אמנם כיסתה חלק מהקרחות אבל רואים את הקרקפת מבעד לשיער. דבר אשר מפריע לעין ומורגש מאוד ולכן דרוש תיקון.
על כן, ועל מנת שאיכות החיים לאחר ההשתלה לא תפגע ישנה דרך שתהפוך את דלילות השיער בקרקפת למעין סמיכות דחוסה בגוון מתאים ומשתלב לכלל השיער.

חודשיים אחרי השתלת שיער fue
ניתן כבר לבצע תיקון/טשטוש לצלקות שיצרה ההשתלה. בתקופה של חודשיים שלאחר ההשתלה לא מומלץ לצבוע את הקרקפת בפיגמנט איפור קבוע אלא להמתין כ3 עד 5 חודשים – ולכן יש צורך בבדיקה אצל מומחה.

רוב השתלות השיער לפני כן מלוות במתן זריקות כואבות לקרקפת ובטרם הוצאות זקיקי השיער על מנת להרדים את כל האזור התורם והנתרם. כמו כן הטיפול משולב עם תרופה אנטיביוטית לפני ההשתלה וכמה ימים לאחרי כן. כל זאת על מנת למנוע כאבים וזיהום מיותר באזורים הפתוחים.  יש להקפיד על נטילת האנטיביוטיקה לפי הוראות המנתח.

צלקות מהשתלות שיער
צלקות בראשים של מטופלים אשר עברו תהליכים של ניתוחי השתלות שיער בטורקיה בישראל ובעולם כולו. למעבר למרכז לנפגעי שיער לחצו כאן
תיקון צלקות השתלת שיער
תיקון לצלקות השתלת שיער fue – צלקת•com |

עם צלקות השתלת שיער לא משחקים – הינה כל מה שחובה לדעת:

אחרי ההשתלה, מילוי קרקפת בצבע פיגמנט קבוע:

כמעט כמו בכל טיפול חודרני בו נחתך העור והבשר בגוף מניתוח או התעסקות כירורגית כזו ואחרת מבוצעים זריקות בדרך כלל אבל זאת לא הבעיה. משום שצלקות לא נעשות על ידי מחטים של זריקות ההרדמה המקומית. הצלקות בהשתלת שיער נעשות מהחיתוך וכן מהוצאת הזקיקים מהראש מאחורה ברדך כלל, כך שגם אם הוציאו שיער מהצדדים מעל האוזניים מהאזור התורם בהשתלת שיער, יש להיזהר שלא להסתפר קצר מדי (אלא אם כן נעשתה הכהיית קרקפת או תיקון לצלקות מההשתלה) ובזמן שדלילות וחוסר השיער משפיעים על המראה, עוד קיימת אפשרות לאחר ביצוע ההשתלה על מנת להגיע לרמה של מראה שיער צפוף הן בחלק הקדמי והן בחלק האחורי (בצלקות).

כדאי להתפנק מטיפול של טיפוח עור הקרקפת ע"י איפור בצבע קבוע לקרחות ולהכהייתם ואף גם לצלקות . התיקון מונע דלילות שיער ויוצר מרקם אחיד וצפוף המושטח על גבי עור הקרקפת. בשום אופן אינו פוגע בקרישי הדם ולא משפיע כלל על צמיחת השיער (המושתל והטבעי).

תיקון צלקות מהשתלת שיער אצל המומחה אילן רביבו

הדמיית שיער לצלקות

מיקרופיגמנטציה לצלקות נעשית דרך מילוי קרחות על העור המצולק בצביעת הדמיה קבועה לאחר ההשתלה. הקרחות, הברק והלובן שנישארים בתחתית הקרקפת לאחר השתלת שיער יוצרות תחושה של דלילות, ומה שכן מסייע בגדול בהפחתת הדלילות הזו זה מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער מקצועית – שעלולה לחולל פלאים אחרי כל סוג וצורה של השתלות שער לא מוצלחות! היא מופיעה בצורה שכוללת את עטיפת קרקעית הזקיקים הבודדים ובכך שהיא משנה את גוון הסביבה וצובעת את האיזור כולו בגוון אחיד (בדרך כלל יותר כהה) . האדמומיות היא טבעית היא מופיעה וחולפת בגלל התעסקות וגירוי עורי עדין למדי, אך צורב במקצת ומעקצץ.

תיקון צלקות אחרי השתלה – צלקת ישראל זה צלקת.com

إصلاح ندبة الرأس بعد زراعة الشعر
'iislah nadbat alraas baed ziraeat alshier

2 תגובות

  • עמרי

    תקראו טוב טוב
    אחי ואני באותו מצב של הקרחה. הוא עשה השתלת שיער בטורקיה ואני עשיתי הדמיית שיער בישראל. הוא שילם על 2800 שתלים בהשתלה הראשונה כ 5000 שח. ועל ההשתלה השניה על עוד 1800 שתלים שילם עוד 4000 שח.

    אני עשיתי הדמיית זקיקי שיער פה בישראל ועלה לי 6000 שח. עברתי שלושה טיפולים והראש נראה מליון דולר!
    אין לי צלקות בראש ואני יכול לגלח חופשי את השיער.

    אחי, לעומתי לא יכול לגלח את השיער ובעצם גם לא להסתפר קצר. מצד אחד כשהוא מאריך שיער רואים שעדיין חסר לו המון באזור כיפת הקודקוד והשתלת השיער מילאה משהו אבל לא את הכל.

    יוצא מכאן שאם אחי ירצה לגלח או להסתפר קצר יותר בהכרח שהוא יהיה חייב לעשות הדמיית שיער כדי לכסות את כל הצלקות של ה4600 שתלים שהועברו!!! הזזזזזזזזזזזזזוווייי.
    וכמה זה עולה לתקן? יש לכם מושג??

    היינו בכמה מקומות והכרנו את המטפלים. הדרישה הכספית עבור תיקון צלקות השתלת fue היא די סבירה בייחס לעבודת השתלת השיער הנעשית אצל המנתחים.

    לסיכום ולאחר תוצאות: אחי וגם אני רוצים להודות שהדמיית שיער עדיפה מהשתלת שיער חד משמעית.

    אמנם אחי עדיין לא עשה הדמיית שיער ויש סיכוי שיעשה בקרוב כדי להשלים את התהליך שיראה יותר מלא. עד אז שיהיה בהצלחה לכולם לאלו שעשו השתלה ולאלו שלא.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button