צלקות

טשוש קרחות וצלקות

טשטוש צלקת מהשתלת שיער

שימו לב כי הדמיי מיקרופיגמנטציה נכונה תניב תוצאה מוצלחת במיוחד על צלקות שטוחות, אדומות, וורודות צלקות לבנות וצלקות מתוחות. צלקות היפורטרופיות או קלואוידיות יוצרות גבעות ושקעים אדומים ולכן קשה יותר להסתיר אותן מבין השיער.

טשטוש/העלמת דלילות שיער

טיפולי הדמיית שיער – טשטוש קרחות

הדמיית שיער הינה הליך קוסמטי למראה שיער דליל או מקריח, באמצעות שיער וירטואלי ניתן לחקות את המראה של זקיקי השיער על פני הקרחת. הטיפול מכונה לעיתים תחת השמו “דמוי זקיקי שיער”, “הדמיית זיפי שיער”, “שיער מיקרופיגמנטציה”, טכניקות מיוחדות ומחטים שונים. טיפול הדמיית שיער יוצר מראה של צפיפות שיער טבעי בעל גוון זהה לשיער הטבעי.

מי יכול ליהנות מטיפול זה?

גברים המעדיפים את ראשם מגולח היטב יכולים להשתמש בטיפול ולמלא תיקוני קרחת או הסוואת צלקות כתחליף לשיער הנסוג. טיפול הדמיה יתמזג עם זקיקי השיער שמסביב ויוצר את המראה של ראש מלא שיער.

הדמיית השיער אינו שיער בפועל לכן אין מה לצפות לבלורית, גם אינו מחייב את הלקוח ללכת עם ראש מגולח אך על מנת לקבל ראש קצוץ ואחיד למראית עין בשיער צפוף במקום התקרחות יש לבצע סדרת טיפולים וירטואלים הנערכות על משטחי הקרחות, בין שבוע לשבוע מפגש של טיפול אחד במשך שעה או יותר.

המחיר בדרך כלל מתחיל מ- 1,500 ₪ ככל שהקרחות גדולות יותר כך גם המחיר יקר יותר. הטיפול מתאים גם לנשים עם שיער דליל והתקרחויות אשר עור הקרקפת שלהן בולט מתוך השיער.

הדמיית שיער לגברים: מומחים לאיפור קבוע בחיפה, תל אביב ראשון לציון ובירושלים מציעים טיפולי הדמיית שיער לגברים עם קרחת.

החלטת להסתפר קצר בגלל נשירה? עצור! יש אלטרנטיבה

גבר!? אם הגעת להחלטה להסתפר ממש קצר בגלל קרחת, נשירה, איבוד שיער או התקרחות, חשוב שתדע שישנה שיטה די חדשה ומודרנית מאוד אשר לא תמנע ממך בהכרח לקצץ או לגלח את שיער לגמרי, אך ללא ספק לא תטריד אותך יותר בנושא נשירת שיער והתקרחות.

גם אם המפרצים שלך הולכים וגדלים, או שהמצח שלך טיפה גבוה ואינך יכול לסרק את הפוני משום שאין שם יותר מדי שיער, והכיוון עם טיפולים בתרופות על מנת להסדיר את צמיחת השיער אינם פועלים כראוי.

ברוב המקרים כשהשיער על הראש מסופר קצוץ עד לקרקפת, בתחילה ישנה הרגשה כאילו אנו מתהלכים ערומים, אך לאחר יום או יומיים פתאום מרגישים עם זה בנוח והגבריות בולטת יותר. הדמיית שיער עם החדרת פיגמנטים אורגניים מסתירה גם ויוצרת טשטוש צלקות ישנות מכל מיני מפציעות בקרקפת ואף מעלימה קרחת.

לאחר הגילוח או תספורת קצוצה פתאום רואים בבירור את כל הסימנים שהשיער הסתיר עד כה, גם את סימני החיתוך של השתלת שיער (אם נעשה). לא רק את המפרצים ניתן להשלים או להעלים משני צידי המצח בטיפולי הדמיית שיער אלא גם את סימני ההשתלה.

אנו מסמנים את קו המתאר של השיער שנסוג ולפיו מדמים זיפי שיער טבעיים על הראש והתוצאה ממש מחמיאה.

טיפולי מיקרו פיגמנטציה מומחים באיפור קרקפת קבוע

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בישראל ובעולם כולו מחדשים זקיקי שיער בהדמייה של מיקרו-פיגמנטציה ומציעים שירותים של הדמיית ושחזור שיער לגברים באיפור קבוע – וכמובן שלא בקעקוע לכל החיים!

המומחה משתמש בטכניקת מיקרו של איפור קבוע, המשתילה פיגמנטים אורגניים לאפידרמיס, תוך איפור עור הקרקפת באופן קבוע ומסתירה קרחות והתקרחויות למינהם.

ישנם מקומות דלילם חשופים משיער אשר מתמלאים בפיגמנטים ומעניקים תחושת מראה אחיד וצפוף של זיפי שיער טבעיים על הראש, תוך שמירת קווי המתאר של הראש באופן פרופורציונאלי לכל לקוח ולקוח.

הדמיית שיער לגברים הינה הפתרון המושלם להסתיר את דלילות השיער ואת הקרחת. לאחר סדרת טיפולים קצרה יחסית קשה וכמעט שאי אפשר להבחין בגברים שעברו טיפול בהדמיית השיער, גם אם מסתכלים ממש מקרוב, על אחת כמה וכמה מרחוק.

טיפ: לא כל קוסמטיקאי/ת מגיעים לרמת העבודה גבוהה! חובה להצטייד במכונות, מחטים ופיגמנטים הטובים ביותר, כמו כן למצוא מקום מקצועי אשר מציג גלריית תמונות והמלצות מלקוחות אשר עברו את הטיפול הנ”ל. לא פחות חשוב מכון העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק הישראלי.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? צרו קשר בתחתית העמוד או קבעו פגישת יעוץ 

תמונות לפני ואחרי טיפול הדמיית שיער 

Leave a Reply

Call Now Button