קרחת

הדמיית שיער בירושלים – הדמיית שיער למילוי מפרצים עדין

 

מילוי שיער במפרצים בשיטת מיקרופיגמנטציה יספק לכם את המראה הטבעי.

אתם בוודאי מכירים את תופעת המפרצים. השיער מתחיל להתדלדל בשני צידי הקרקפת תוך כדי שזה מגדיל את שטחו של המצח וההתעמקות של המפרצים מאיימת להפוך לקרחת של ממש. אם מדובר רק על התקרחות באזור מפרצים, אין סיבה לרוץ ישר להשתלת שיער או לחפש טיפול רפואי קונבנציונאלי או תרופת פלא של הרפואה הסינית.

מילוי שיער במפרצים באמצעות מיקרופיגמנטציה יכול לסייע לכם להיפטר מהמפרצים שמפריעים לכם והמילוי יהיה בעל מראה כה טבעי, שאף אחד וגם לא אתם לא יוכל לשים לב כי בוצע התערבות כלשהי במצב השיער. מכיוון שטיפול הדמיית שיער או מיקרופיגמנטציה הוא טיפול קל יותר, זול יותר ופשוט יותר מהשתלת שיער, הוא זוכה לפופולאריות רבה ויותר ויותר גברים פונים אליו על מנת לפתור את בעיית ההתקרחות באזור המפרצים.

כיצד מבצעים מילוי שיער במפרצים באמצעות שיטת מיקרופיגמנטציה

הדמיית שיער או מיקרופיגמנטציה במפרצים נעשית בדיוק באותה השיטה כמו במקרה של הדמיית שיער על הקרקפת כולה. ראשית מבצעים מדידות ובודקים את הסימטריה, מסמנים את אזור המילוי ובאמצעות מכשיר מיוחד שותלים פיגמנט של צבע לתוך שכבת האפידרמיס שמתחת לשכבה העליונה. כאשר השכבה הראשונה של האפידרמיס תתחלף, תתגלה קרקפת בעלת מראה טבעי של זקיקי שיער.

מיקרופיגמנטציה מספקת את שיטת מילוי שיער במפרצים החדשנית והמהפכנית ביותר והתוצאות שיתקבלו יראו טבעיות לחלוטין.

מה יהיו התוצאות של תהליך מילוי שיער במפרצים באמצעות מיקרופיגמנטציה

מכיוון שמדובר על הדמיית שיער לא באמצעות צבע, אלא באמצעות פיגמנט בלבד ומכיוון שהפיגמנט מותאם במדויק לפיגמנט העור והשיער של המטופל, התוצאות שמתקבלות ראויות לשבח. מי שיעבור טיפול מיקרופיגמנטציה יזכה להלך שנה עם מראה קרקפת מטופחת ולאחר שנה יוכל לחדש את התהליך. מלבד מילוי שיער במפרצים,

מיקרופיגמנטציה יכולה לעדן, לטשטש ואף לבמע העלמת צלקות באזור הקרקפת ולהעניק מראה מלא באזורים המתקרחים כמו קודקוד הראש למשל. הדמיית שיער היא גם שיטה מאוד בטוחה ואחוזי ההצלחה שלה גבוהים במיוחד. אז אם שמתם לב שיש לכם התקרחות באזור הקודקוד או אם שקלתם פעם מילוי שיער במפרצים וחששתם לעשות זאת, עכשיו זה אפשר בקלות יחסית בזכות טיפול מיקרופיגמנטציה החדשני.

תעודת אחריות למילוי שיער במפרצים ל 3,6,9 חודשים ניתן לרכוש בנפרד!

תמונות הדמיית שיער

תגובה אחת

  • מוטי

    חפשו מוטי הגדול בגוגל גם אני עשיתי

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button