דמוי שיער קבוע בפדחת (קרחת) הדמיית רקע בין השיער

איפור קבוע לפדחת (קרחת) הדמיית רקע זקיקים בין השער ואיפה שאין.

הדמיית שיער / מיקרופיגמנטציה על הקרקפת / קעקוע שיער זמני

הדמית שיער – זוהי שמה של אחת השיטות המוצלחות ביותר נגד קרחת והתקרחויות שונות באזורים עם שיער.

כל כך הרבה התפתחויות בענפי הרפואה קיימים היום, והיופי אצל גברים חשוב לא מעט מנשים, בהתקדמות של המדע והטכנולוגיה יחדיו ניתן לשנות כל צורה בגוף האדם אם היא סמטרית או אסימטרית ואפילו מתוך מגוון רחב של צבעים אורגניים ניתן לנהל מראה אחר וטבעי לצלקת השתלת שיער ולאחר מצבים רפואיים חירורגיים בצורה יעילה הרבה יותר.

בזכות אפשרויות הטיפול הזמינות כעת 24/7
מצד אחד; התפתחויות אמנם תרמו לשיפורים אדירים אצל בעלי הקרחות והאירו פנים אצל אלו שנעשתה אצלהם הדמית שיער טובה בקרחת אצל מטפל מיומן. ומצד שני מצער לראות שנעשו כמעט בכל ענפי שירותי הבריאות הכללית והלאומית עבודות מרטיטות ומצמררות, שלא ראויות שיקראו "הדמיית שיער" אולם תיהיה יכולת לסדר אם יש אפשרות ויזמו פעילויות עם מומחה.

מאמר זה, אותו הכין אילן רביבו לאחר ששימש כמטפל במאות גברים בעלי התקרחות כזו או אחרת החל ממילוי מפרצים קטנים, מילוי חורים בזקן בגלל אלופציה ועד העלמת צלקות רחבות מהשתלת שיער , יעסוק באחד התחומים היותר חלשים של מעצבי השיער לגברים ואת כל החידושים הללו של  'סימולציית שיער' – הדמיית שיער, המכונה גם הדמיית זקיקי שיער, מיקרו-פיגמנטציה על הקרקפת, קעקוע שיער, או פיגמנטציה לקרקפת, אשר בשיטתיות רבה וכמו הדיוק שנעשה במכונת לייזר מקצועית הכרוכה בשימוש, בציוד המיוחד ובמיקרו_מחטים להזרקת פיגמנט לשכבת קרקפות עושה פלאים.♡

שיטה זו היא לא כירורגית.

השיטה שלי, מאפשרת לי ליצור מראה חדש על ידי התמקדות בפרויקט ערום כמו חלל ריק. קרחת מלאה בדרגת התקרחות מספר 7 למעשה היא משטח המשכי של המצח שאין בו שיער, וממשיך לטפס עד לאחור ושם מסתיים איפשהו. לפעמים זה נגמר אחרי המצח בדיוק בקודקוד ולפעמים מסתיים בחצי העיגול האחורי בדרך כלל.

הצללת שיער אם אפשר לקרוא לזה כך או הדמיית שיער על ידי ניקוב שכבת השקית העליונה בעור ובעזרת מכשיר ממונע על ידי מנוע זעיר באמצעות מחטי חוט ייעודיות להכנסת הדיו האורגני בעומק הנכון מעניקה שלימות של צפיפות וקונטרס ברור אבל יפה וטבעי לכל קרחת ולכל הדעות.

בשיטת המיקרו-פיגמנטציה מוחדרים לעור הקרקפת פיגמנטים ברמת האפידרמיס וייתכן שגם הדרמיס יהנה מכמה נקודות פה ושם, המטרה חשובה מאוד אבל יותר חשוב זו התוצאה. לדמות את המראה של זקיקי שהער שיראו אמיתיים.

ואם כבר דברנו על הדמית שיער שתיראה כמו עם זקיקי שיער אמיתיים, לא אחת ולא שתיים ביקרו אצלי גברים שניסו ליצור להם אשליה של ראש מלא שיער מגולח  בקעקוע כאשר המטרה היא להפחית את הניגודיות בין צבע השיער לצבע הקרקפת,  אך לא כל כך הלך להם – הצבע: כחול.

מיקרו- פיגמנטציה היא טכניקה מעולה לטשטוש קרחת וצלקת ויוצרת מניפולציה די קבועה המבוססת על מראה צבוע אבל מרגיש טבעי. בהתבסס על הנתונים הקרחתיים בשיער ועל מרקם עורו של כל אדם, הטיפול שלי מחזיק שלוש עד 5 שנים.

זה לא אומר שזה ישאר תמיד כך יש צורך לתחזוקת המקום הבעייתי. גם הפיגמנטים המוחדרים  אל הקרקפת מתפוגגים ובסופו של דבר והם נעלמים ונמחקים לחלוטין מהקרקפת.

לא הייתי ממליץ לבצע מיקרו-פיגמנטציה עם פיגמנטים או צבעים של קעקועים, משום שמחטים של קעקועים חודרים ומגיעים לשכבה עמוקה של העור ומה גם שצבעי קעקוע מתחלפים לכחול בזמן מסיום. נוסף על כך, כל פיגמנט המשמש לקעקוע משנים צבע לאורך זמן. צבע שחור עלול לגרום לגוון קר כמו כחול או טורקיז.

המצבים בהם הגיעו אלי מטופלים שחוו אכזבה ממקעקע שהבטיח שהוא עושה הדמית שיער חלקם היו ברי תיקון ובאמת עזרתי אבל חלקם לצערי היו ללא תקנה.

תיקון קעקוע שיער בהדמיית שיער
תיקון
בתמונה הימנית: לפני. צלקת ארוכה מאוזן לאוזן מהשתלת שיער, אשר נחרטה בקעקוע ונסיון כושל לבצע מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער! בתמונה השניה: אחרי טיפול שני (2) לצורך תיקון הצלקת והרחקת הקעקוע בעבודת יד. העלמת צלקת, תיקון הקעקוע בשער ומחיקתן מאומן הצלקות – Vivo ויוו

זה פגע במראה הטבעי שלהם ואין דרך חזרה, שיער קעקוע כחול. יש דבר כזה?

מהסיבה הפשוטה והחמורה הזו, ביישום של הדמית שיער, משתמשים בדיו אורגני מתכלה עם אלכוהול ולא עם כספית!

👆

הפיגמנטים האורגניים הללו אשר נועדו להדמיית שיער ולטשטוש צלקות בראש, אחוז מסוים מהם נספג באופן טבעי על ידי גוףהאדם ואחוזים מהם נפלטים בתחילת הדרך, אשר יחודשו בטיפולים המשלימים בתורן וזה מה שמונע שינוי צבע ודהייה בעתיד. עם הזמן, הפיגמנטים יידהו ויופרשו מהגוף כליל.

אפרט כיצד ניתן לבצע הדמיית שיער בשתי צורות שונות שהם שני תהליכים המתנהלים באותה מתכונת אבל הם בעלי דרישות שונות הן מהמטופל והן מהמטפל.

יישום הדמיית שיער 1 1.micropigmentataion בטיפול והישום הסטנדרטי הראשון מצריך גילוח ברמה קצוצה מלאה של כל הקרקפת שיראו את הזקיקים הטבעיים וההתמקדות היא ביצירת הצללת קרקפת כביכול "קרחת מוצלת", מעין צל יפה על הקרחת המגדיר מסגרת חדשה בפנים.

עבור גברים בעלי שיער ארוך המבקשים לצמצם את הניגודיות בין הקרקפת הבהירה לשיער הכהה מתאים יותר יישום מספר 2.

1. הדמיית זיפי זקיקי שיער יישום מיקרו-פיגמנטציה כשהראש מגולח לחלוטין

המטרה שלי ומאחוריה גם רצון להביא עוד מטופל אחד קירח שיחווה את הגישה הזו לחקות זקיקי שיער אמיתיים.
בכדי ליצור הדמיה זו, יש לגלח את כל שיער הראש לרמה של 2.0 מ"מ לכל היותר.

הגוונים והצבעים הנ"ל הם בעיצוב מודרני אבל הם בהיבט של דו מימד, לעומת זאת השיער שלנו הוא תלת מימד ולכן כדאי יותר להנמיך אותו בגובה.

לאחר שהראש מסופר קצוץ הפיגמנט הדו-מימד שנראה כשיער על קרקפת יוצר מראה אחיד של ראש 'מגולח' מארינס.

👓
ההשתדלות להפיק את המרב מטיפול בהדמיית שיער נובעת מחוסר שיער עצמי והדמיית שיער שמתחדשת. המון גברים סובלים מאובדן שיער בישראל וחמור מכך ישנם גברים שנוסעים לארצות אחרות כדי לכסות קרחות מלאות עם השתלת שיער.

עושה קצת לא בנוח לראות גבר שעבר השתלת שיער ונשראו לו צלקות במקום שיער על הראש.

תופעות ההצטלקות מהשתלה כגון חתכים בקרקפת משאירים סימנים צלקות ושאלות די מרגיזות . אלופציה אזורית בזקן או כאלו אשר חווים נשירת שיער או קרחות בתבניות חורים מפוזרים בשיער או בראש נדרשים לקצץ את הזקן/הראש מארינס כדי שייתאזנו הגבהים.

✌️

2. יישום הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה עם שיער ארוך

הטיפול מדבר על גברים או נשים אשר יש בראשם שיער אבל הוא דליל במקצת. הדמיית שיער המיושמת מבלי לגזור את שיער הראש, מתבצעת אם כן על שיער ארוך יחסית. בדרך הזאת הכלל הראשון הוא לדעת שהטיפול ייצור לכלוך .

אצל נשים לדוגמה ישנן הסובלות מהתקרחות מדוללת בשיער טלאים קרחים קטנים או צלקות.
מטרת שיטה זו היא ליצור אפקט בסיסי, להתאים את הצבע הטבעי של השיער הקיים ולכסות או למלא אזורים דלילים.

לפני ואחרי מיקרופיגמנטציה – אחרי השתלת שיער

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button