ציורים על הקרקפת: (ציור שיער קבוע – לקרחת)

ויוו מצייר על הקרחת/קרקפת
ציורי שיער טבעי לקרחות גברים

ציורי שיער – מציירים שיער על הקרקפת

ציורי שיער מוחשיים – שיטות וטיפים

אחרי שהבחנת שיש לך התקרחות או שיערך דליל ואתה בעצם די חכם לראות את הנולד, אתה בעל כורחך מתכונן נפשית לפרידה נוספת של שיער מהראש, והגעגועים פשוט לשיער המלא כבר אבדו, במיוחד אם אמרו לך שאתה לא מתאים לתהליך של השתלת שיער.
אז מה עושים? לאחר שנים שהייתי מתהלך עם קרחת החלטתי לצבוע אותה באופן קבוע בעידן הנוכחי המהפנט של מיקרופיגמנטציה. הדמייה עשירה של שיער ע"י ציורים ידניים בקרקפת עצמה. חוויה מרשימה במיוחד למטפל ולמטופל.

אז לכבוד הרגע המרגש הזה שבו סיימתי להדריך עוד מעצב שיער לטפל בהצלחה רבה במטופלים, חשבתי לשתף אתכם וכתבתי ניסוח על המדריך האמיתי איך לצייר שיער שיראה אמיתי על הקרקפת? אני מקווה שהמדריך יפתח בפניכם דרך חדשה שתוכלו להשתמש בה לטובתכם ולטובת אלו שצריכים אותה.
כל מה שירשם כאן הוא בגדר המלצה בלבד.

שיער לפעמים הוא הכלי החשוב ביותר לאישה או לגבר מבחינה ייצוגית. כאשר הוא חסר צורה ובעל דלילות וקרחות הוא מתסכל, מבייש וגם מביא למצבים נפשיים לא קלים. אצל קרחים הקרקפת היא ללא מסגרת והמוטיב הזה חשוב מאד לפנים. שכן אם לא תיהיה מסגרת המצח עלול להימשך ולא להסתיים. בציורי שיער על קרחת אמיתית מדובר על תהליך מקצועי שבו אמור המטפל להפוך את המראה המקריח למראה עם שיער. כמובן שהתהליך לא נעשה בעזרת טוש צבע ולא בעזרת הדבקת שיער כלשהי. על מנת לחקות את זקיקי השיער הטבעיים וכדי לצייר שיער באופן מרשים ואמיתי על הקרקפת הקרחת שלכם, צריך, חוץ מלהיות אמן, גם להבין ולזכור כמה עקרונות:

1. אין זה הליך של השתלת שיער ומשכך לא תהיה צמיחה- מה שהיה ישאר. כלומר אם הייתה לך דלילות היא תישאר ואם קרחת עדיין תשאר.

2. הטיפול נותן תחושת נפח גם לשיער דליל וגם לקרחות וצלקות. צביעה קבועה של תחתית השערות שלנו.

3. יצירה ושחזור כיווני השיער הטבעי

א. כל ראש

בכללי, אפשר להפוך כל ראש לצעיר

ב. קו שיער חדש

הקו אמור להתחיל קצת מעל המצח בסגנון נכון ומתאים לפי גיל ומראה, ורכות חייבת לעטוף אותו בהיקף המתאר הקדמי.

ג. כיווני שיער

זה החלק שהכי הכי קשה לנו לתאר מבחינת מילים פה באתר מכיוון שהסוד לראשים הנדירים שאתם רואים ברחוב נעוץ בכיווני הדמיית השיער וחייבים ללכת על כלל זה כקו לאורך כל התהליך.
לא נאריך יותר מדי אבל כיוון הצמיחה משפיע רבות על המראה והתוצאה הסופית, מאיזה כיוון מתחילים? ואיפה מסיימים ומתי?

לידיעה כללית: כל קרקפת שנוסיף לה פיגמנטים בכל שלב בחיים, תלך ותתמלא על פי תורת המיקרפיגמנטציה.

ד. קווים רכים וסופיים

בצביעת עור הקרקפת (קרחת) באופן קבוע אין אנו מחלקים את השיער לאזורים. הצביעה נעשית על ידי ניקוד עדין שזורם ומשתלב אחד אחד עם זקיקי השיער האמיתי. בפעולה זאת נדרשת כוח התרכזות גבוהה ויד יציבה עדינה. הטכניקה מאפשרת לנו לשנות גווני עור ובהירים לכהים ובכך גם לשלב גוונים מ0 ל2.0

ה. רקע שיער בצבע קבוע

ניתן לצבוע את עור קרקפת השיער בצבע רקע אחיד בין שכבה לשכבה אך לא לגלוש מעבר לקו המתאר.

ו. הצללת שיער קבועה

שיער בגוון שטייני בעל דלילות במפרצים והתקרחות במרכז הראש מצריך עליה ברמת הגוונים לטונים שולטים יותר כגון: אפור ולעיתים גם חום. ההתאמה תתבצע בדירוג מופשט שהולך ויורד עם התמזגות השיער הטבעי.

ז. העומק כן קובע

לעור בקרקפת שתי שכבות נוספת מלבד ה אפי דרמיס- דרמיס והיפו_ דרמיס. חדירת הפיגמנטים גם כאשר הם מקוריים ונכונים בגוונם עלולה ליצור קעקוע. זאת לא המטרה! הקעקעים עם מחט קשה ואגרסיבית פוצעת את כל השכבות ויוצרת נזק בלתי הפיך. מחט קטנה יותר, במיקרופיגמנטציה ורגישות יתרה בלחיצות יוצרים עומק נכון בשכבות העל בקרקפות שיער, בקרחות, בצלקות, ובכל החיבורים שבין דלילות השיער.

ח. אצלנו המיזוג כל כך אמיתי
בקרחת יש את חצי העיגול הזה שתמיד רואים אותו מאחורה וכמה שתעשה גלח לא תמזג את הגונים. שכבות העור מספקות לנו מחסן של פיגמנטים והקו הסופי לקראת המצח אמור להיות טבעי ורך יותר מכל הראש. אז מומלץ לעשות את זה עכשיו: פשוט מחייגים 0537553665

Call Now Button