צביעת קרקפת – צביעה קבועה

צביעת קרקפת. מליונים של אנשים מאבדים את שיערם בכל יום ואלפים של גברים מתקרחים בשבוע נשירות של שער מהראש. כל הנושא הזה של התדללויות שיער והתקרחויות בקרקפת מזמן כבר אינן נדירות ורואים אותן בכל זמן ומקום. כל כך הרבה הגברים היום וכן הנשים, נאלצים להתמודד עם הסתרת קרקפת דלילה מילויים וכיסויים של קרחת ודלילותה. אצל כל אדם הצפיפויות בשיער הטבעי שלו שונה מהאחר ובאופן טבעי היא הולכת וממעיטה. בעיקר אם מגלה הגבר כי נשירת שיערו מוגברת או מתקרחת, מלווה היא באופן טבעי וברוב המקרים בירידה חדה בביטחון עצמי ובתחושות של נחיתות מיידית ביחס לסביבה.

קרקפת דלילה לא שואלות מתי להופיע וכאשר מרגישים שיש ירידה בכמות השיער עלינו לבדוק את הנושא. אולי לשפר את המזון יועיל או טיפול מונע התקרחויות, אבל בכל מקרה יש להיוועץ עם איש מקצוע או מומחה בתחום נשירת השיער. רוב הגברים שחווים התקרחות מוצאים בסופו של דבר דרך להסתיר את הבעיה. ניתן לראות איך חלק מהם מכורים לתכשירים של מילוי אבקתיים ומתקשים וחלקם משתמשים באמצעים קוסמטים אחרים רק כדי להסוות את המראה הדליל ורק בשביל להעניק לשיער מראה מלא יותר וסמיך.

האמצעים שבידנו מומלצים כפתרון למראה צמיחת שיער מחודשת או לצפיפות של שיער טבעי אמיתי. פתרונות אלו שאנו משתמשים בהם אינם מביאים לפתרון בעיית הדלילות וגם לא מצמיחה מהשורש שיער חדש, לא. , אך ללא שום ספק ובהחלט יכולים הם לשפר כל מראה של שיער! גם שיער צפוף יכול להיראות יותר צפוף ובעיקר מעלה את הביטחון העצמי בחזרה.

שזירות שיער ותוספות – עוד דרך לעבות שיער או להוסיף נפח. בתהליך שזירת שיער קושרים ומשלבים שיער סינתטי או אמתי לשיער הדליל הקיים התוצאה המתקבלת בדרך כלל: מילוי ועיבוי השיער הקיים ולא את מראה הקרקפת שיראה מלא יותר.

בשיטות של תוספות או יחידות שיער כאמור, הם מביאות לתוצאות טובות, אך לא מצויינות וחסרונן טמון הן בצורך לחזור על הפעולה אחת לכמה חודשים וכמובן במחיר יקר ולא משתלם והן בציפוי ובצפיפות המרקם התחתי הקובע! (הרי אם יש חוסר שיער ורואים את הקרקפת מה יעזרו תוספות שמוצמדות לשיער הנותר?.)

תכשירים לצביעת קרקפות. קיימים מספר תכשירים לצביעת קרקפת או קרחת. התכשיר הטוב ביותר והקבוע של ציור שיער הוא מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער. עם הטכניקה הזאת השיער והקרקפת שלכם יכולים לקבל מהפך! – להיראות מלאה יותר ולהתעבות משמעותית. מה שישפר את המראה של השיער הדליל הקיים.

 

צביעת קרקפת – "צביעת קרקפות" הוא ביטוי שנולד בעקבות הצורך בחיפוש אחר שינוי באופן קבוע במראה האישי המשעמם והחסר צורה – המקריח והדליל. אמנם הוא נשמע כמו צביעת שיער במספרה אבל זה לא. זה: “צבע קבוע לקרקפת”. ובעצם בשביל מה?

מדובר על צביעה לקרקפת שאינה צביעת שיער בצבע כמו במספרות שכולם מכירים, היא גם איננה צביעה בשמן לקיר או צבע פלסטי לארון מטבח. הצביעה המיוחדת נעשית באומנות שמציירת שיער על הקרקפת. הציור הקבוע מסייע ונחשב כאילו גילחו את השיער ועוזר גם בהסוואות של שיער דליל ומקריח. צביעת עור קרקפת מקצועית מעניקה לקרחת מראה אחר – היא מציגה תחושת צמיחה מחודשת של זיפי השיער, היא עוזרת למלא את תחתית השיער שאבד ומעניקה לו מראה צעיר יותר ואפילו צפוף וסמיך לפי דרישת הנתון. בעל עור בהיר יכול להפוך את מראה עורו בקרקפת הבהיר לכהה יותר וכך לשנות את הקונטרס הכללי למראה עם שיער. מימלא זה יסווה עוד יותר את האזורים הדלילים בשיער.

פאה או צביעת קרקפת? יש כאלה שילכו על נוחות ויש שילכו יותר על טבעיות. גבר שלא מפריע לא להלך בשיא הקיץ עם יחידת שיער מודבקת לקרקפת אשריו וטוב לו, זו אומנם לא האופציה היחידה והנוחה ביותר. (מסתבר שהיא גם לא הזולה ביותר). אבל לגברים עם קרקפת ריקה או אפילו דלילת שיער, יש אופציה קוסמטית ומיוחדת שברגע שתשווה את יחידת השיער שמודבקת להדמיית שיער, תרצה לזרוק את הפיאה ולהיצמד להדמיית זקיקי שיער קבוע. שיאפר לך להיראות צעיר ואסטתי יותר ולעשות הכל מהכל ובבטחון הכי מלא שיש!!!

טופיק יורד ברחצה… יש כבוד לטופיק וישר רואים שינוי מיידי כי טופיק היא אבקת שיער טובה ומרשימה מאוד ועושה את העבודה ללא כל צל של ספק. טופיק ממלאה את השיער ברמת צפיפות בלתי נתפסת המורכבת מחתיכות שיער גרוסות משולבות קרטין, השיער הגרוס נצמד לשיער ועל הקרקפת על ידי חשמל סטאטי והוא נשטף מייד עם מגע של מים, מה שלא קורה בהדמיית שיער מיקרופיגמנטציה – גם אם תשפשף היטב את השיער ותחפוף כמה פעמים ביום עדיין מיקרופיגמנטצה לא תזוז ולא תמחק! יש לתחזק את הטיפול מדי פעם.

מאפייני צביעת קרקפת:
1. איבוד שיער.
2. הקרחה
3. דלילות שיער
4. נשירת שיער
5 השתלת שיער
6. כיסוי קרחת
7. טשטוש צלקות

האבקה האורגנית שאנו משתמשים בה עושה פלאים לקרקפות לקרחות ולפנים מבוגרים למדי, היא מיועדת לאיפורה הקבוע של הקרקפת והתרכיב מתומצת וחזק יותר מבעבר. היא מסוגלת לכסות כל אזור ריק משיער בכל גוון ומוחקת דלילות. הבלילה הדלילה יעילה במיוחד לאחר ניתוח השתלות שיער ומשלימה דחיסותת היא גם מתאימה ומצויינת לצורך הסתרת צלקות. צלקות השתלת שיער בעיקר, בעוד בלילה סמיכה מועדפת לקקרקפת נקיה ללא שיער.

השימוש בצביעת קרקפת אומנותית הוא עם מכשיר קל ונוח – עט אחיזה עדין ממונע בעל ראש שפיץ המפזר את האבקה האורגנית בתחתית העור. תוצאות הציור מידיות והאבקה האורגנית משתלבת עם השיער הקיים ב100%! משלימה וממזגת את החלקים החסרים עד לקווי המסגרת בפוני ובמצח. היא מספיקה בהחלט גם למילוי מפרצים בשיער והגוונים החזקים שולטים בשוק במיוחד אינם יורדים במים.

איפור קרקפת זמני. יש גברים שאין להם כל כך ברירה או שאוהבים לחסוך ולהשתמש בשיטות עם מוצרי איפור של האישה שלהם. משאילים ממנה עפרון שחור של גבות או צבע איילנר שכבר לא בשימוש וכך מתחילים הסוואה פה הסוואה שם, לאט לאט, חור פה ודלילות שם ורק במטרה לשנות את צבעי הקרקפת הלבנה והריקה הזאת.
שיטות האיפור הללו אמנם עוזרות אבל במקום הנכון בזמן הלא נכון ואם מישהו בטעות העביר לך את היד שלו על הראש שלך וכל היד שלו עכשיו שחורה… לך תצא מזה!  לכן, כדי להשיג תוצאות טובות במראה השיער והקרחת וללא פחד שיעבירו לך יד על הראש אולע תחשוב על איפור קרקפת קבוע במיקרו שישנה לך את המראה ויהפוך אותך לצעיר לנצח>

איפור קרקפת קבוע. בטכניקת ציורי שיער עדינה אשר מתכלה (לא קעקוע) ועם המכשור העדין והמתקדם ביותר כולל חומרים אורגניים, יוצרים ציור של שיער על גבי הקרקפת. כמו מבנה שדומה ומזכיר הכי הרבה שיער, המבנה המתאים למסגרת פני אותו אדם בכדי לשחזר את המראה שאבד לו ולצופף שוב אזורים דלילים וריקים. זהירות רבה מוצרכת עם הקעקועים האלו משום שהם משיגים תוצאות הרסניות, לא טובות ובלתי הפיכות. בהשוואה לתהליך של הדמיות שיער מקצועיות. הקעקועים ידועים כמחזיקים בצבעים עם כספית וקשה מאוד להסיר אותם ומעבר לזה צוברים גוון (ירוכחול) ברוב המקרים. בקיצור הם לתמידות ולצמיתות ולשנים ארוכות כלומר לנצח. אנו לא ממליצים להשתמש בקעקועים בראש מלחתחילה. מומלץ כמובן להתייעץ ולהשתמש בשיטה המקורית בכל אזורי שיער דלילים ובעיקר בעומק הנכון. הראש שלכם זה החזות שלכם ולכן חשוב שתשמרו עליו כראוי.

 

בהצלחה!

Call Now Button