צלקות

חתכים: בשיער, בראש, בקרקפת בפנים ובזקן

תוכן ותמונות יעלו בקרוב…

תוצאות של צלקות מהשתלות שיער

צלקות בראש לאחר השתלה

לא משנה איזה שיטת השתלת שיער תבחרו, fue או fut גם dhi וכל שם שלא ימציאו, כל עוד ומוציאים מהראש שערות – יהיו צלקות! קטנות או גדולות זה כבר תלוי במנתח שמחלץ את השער מהאזור התורם ומחליט באיזה גודל (קוטר) יהיה הסכין.

ראו דוגמאות של צלקות לאחר השתלת שיער ותיקונים

תיקון צלקות
תיקון צלקות

תיקון צלקות.

ישנם היום מספר פתרונות זמניים לטיפול בדילול שיער, תיקון צלקות והתקרחות, כמו (אבקת שיער) טופיק על הקרקפת ובין השיער של הראש, כמו פאות שמסתירות לגמני חבלות ראש וצלקות ברקה או בקרקפת, וגם כן תוספות שער למניהם והדבקות מספקות כיסוי מוחלט של שיער עם הרבה נפח, והמראה המתקבל ממלא ומסתיר הצלקות. אממה – הם כולם זמניים.

באמצעות שיטה שונה לחלוטין מאלו שהיכרתם עד לאחרונה, חדרה לה טכניקה מרשימה מאוד לתיקון צלקות המתקבלות לאחר השתלות שיער.

מדובר על שיער טבעי שהיה צפוף מאוד בחלקו האחורי של הראש  ושהיה מסוגל (בהשתלת שיער מקצועית כמובן) לכסות את אזור המפרצים שהיו חסרי שיער בצידי הקרקפת מלפנים בצורה הרמטית.

ברוב המקרים ניתן לשחזר אך ורק את המשולש הקדמי הפרונטלי.

במפרצים כמות השיער המקורית שהייתה חסרה היא באזורי ה2000 זקיקים. חליצת השיער לפני ההשתלה באזורים התורמין תקבע את מראה העורף לעתיד. להוציא ולחלץ נכון זקיקים של השתלות שיער ימנעו צלקות גדולות שייראו לאחר ההשתלה.

בקרחת צלקתית או בשטחי הקרחה גדולים לא ניתן להגיע לתוצאה מצוינת חד משמעית. אלא אם הפיזור הוא נכון ועדין, קצוץ ועם השלמת שיער במיקרופיגמנטציה לשחזור קוי שיער טבעיים.

הקו הקדמי הוא פרונטלי וחשוב , הוא אמור להיות מותאם לתווי הפנים ולכיווני השיער הטבעיים ניתן לבצע תיקון צלקות בחלקים הפנימיים יותר של שיער הראש ואז ההשתלבות תהיה יפה וצפופה.

חשוב להבין לעומק את משמעות הדבר – תיקון צלקות אצלנו הוא טיפול קוסמטי קבוע לצלקות. אנו לא מבצעים השתלות שיער לצלקות

• חשוב לקבל מידע בנוגע לתיקון צלקות מהשתלת שיער או מניתוח ראש

לפני ביצוע התיקון יש לחשב אם התיקון בצלקת יצליח ואם כן אז באיזו מידת הצלחה מדובר?  למעשה הצלחה תלויה בגוף וצורת הצלקת ובמטפל ורמתו.

אם הדבר מובטח ואכן ישנו תיק עבודות טוב לא כדאי להתעלם יש לשקול את נכונות הביצוע לתיקון צלקות ההשתלה לתמיד.

מתי רואים את תוצאות תיקון?

לצלקות השתלה יש צורך בנגיעת מומחה. התייחסות פרועה בהן תביא להרס מיידי ברקמות ושינוי משמעותי ייגרם.

נגיעות מדויקות ורגישות בשכבות הנכנות יעניקו מיידית שלימות נפלאה שתטיב עוד תוך זמן קצר. הגורם האחראי לכך הוא המטפל שמבין את המשמעות מה ההבדל בין הצלחה לכשלון.

הגברים לאחר השתלות שיער אנים מרוצים עד שמכסים את הצלקות בראש.

הפער בין מה שהובטח להם לפני ההשתלה בפגישת הייעוץ הראשני לתוצאה שהתקבלה אחרי ההשתלה!

Call Now Button