העלמת צלקות לפני ואחרי

העלמת צלקות לפני ואחרי
העלמת צלקות לפני ואחרי

 

העלמת צלקות. כאשר מדובר בטיפולים להעלמת צלקות ראש מדובר באזורים פגועים חסרי שיער ולכן אזורים אלו נקראים פגועי שיער או צלקות ראש. כל פגוע שיער מיועד לשיפור. אמנם בצלקות עמוקות קשה יותר להתמודד אך גם לאלו יש פיתרון. מדובר בטיפול המחדיר חומר אורגני פעיל אל בסיס הצלקת בעזרת ניקוד במטרה לייצר מיקרו פצעון נקודתי המעודד יצירה של דמוי שיער.

לאזורים אלו ולצלקות מתקבלים תוצאות די מרשימות אודות העור בצלקת שהחליף את הגוון הלבן שהיה ונעלם.
לאחר שעות ספורות נעלמת האדמומיות ויש דמוי של זקיק אשר ילך ויתפתח עד שיהיה פצעון ויגליד. כשאר יחלים בתקופה של עד שבוע תראה תוצאה אחרת לחלוטין.

מיד לאחר הטיפול אפשר לעשות הכל חוץ מ- בריכה!
לא להילחץ, זה רק לשבועיים.

לאחר הטיפול אין צורך לבצע שום טיפול נוסף. לא בלייזר לזירוז התהליך ולא טיפולי קרמים לצורך ריפוי.

למקסום התוצאה האסתטית: ישנם גברים עם קרקפת שמנונית שכל הזמן מפרישה שומן – ניתן לפזר מעט אבקת טאלק והראש יראה הרבה פחות מבריק.

ברוב המקרים בצלקות ראש לאחר 2-3 טיפולים, ניתן להבחין בשיפור של כ – 80-97% בטשטוש הצלקות.

מיקרופיגמנטציה

שיטת הטיפול שלנו לשיפור המראה והמרקם של הצלקות בשיער עוסקת בעור הקרקפת שתוצאותיה עור צלקת אחיד ומתאים יותר לסביבת השיער.
צלקת בעור הראש יכולה להיות שטחית, בינונית או עמוקה, בהתאם לסוג הפגיעה או הניתוח. המיקרופיגמנטציה השטחית נוגעת רק בשכבה העליונה של העור (אפידרמיס) זו שכבה שנראית כמו שקית ניליון , בעוד ש באיפור קבוע החדירה היא משמעותית יותר ופועלת עמוק יותר ומגיעה עד לשכבה השניה של העור (דרמיס). קעקוע לעומת כל השיטות הוא העמוק ביותר ומגיע עד לשכבות העמוקות של ה(היפודרמיס).

כל מטופל היה רוצה להגיע לתוצאות הטובות ביותר ומקסימאליות ולכן מומלץ על בין  2-3 טיפולים במיקרופיגמנטציה כמובן שבהתאם לסוג העור ומצבו.

Call Now Button