המקצוענים בהדמיות שיער – מיקרופיגמנטציה

בעידן המודרני של היום, בכל הקשור לתחום של שיער והתקרחות, אין באמת סוף לדוגמאות של סידור הראש. החל משיטות ישנות וכלה בחדשות כגון: פאות ותוספות שיער, יחידות שיער נדבקות, כובעים וכיפות למיניהם ואפילו איפור עם משחת נעליים רק כדי לכסות את אזור הדלילות. כן.

אבל כיום מגמתינו היא לכסות את הקרחת באלגנטיות טבעית לא גסה ולא כמו פעם…

המגמה היא כאמור ליצור מראה חדש לקרחת/לראש. ליייצר זקיקי שיער יצירתיים ומקוריים שמזכירים שיער ולא כמו שהיה נהוג בעבר – לחבוש פיאה או לצבוע הקרקפת בצבעים חזקים ולא קבועים.

ישנה דילמה אחת שעומדת בפני אלו שעתידים לבצע הדמיית שיער והיא האם לבחור באלמנט קבוע לתמיד-קעקוע או לבחור הדמיית שיער ציורית אומנותית שתתפוגג עם השנים?

היו מקרים דווקא שהמטופל הגיע בעקבות פרסום של הדמיית שיער לאחת המקומות בתל אביב והמטפל יצר הדמייה בקעקוע בעל משמעות גסה ומחרידה לעין.

הקעקוע על הראש בשום אופן לא ימחק וההדמיה כן. גם האישיות תיפגע ורגשותיו של המטופל כי כאשר מדובר בעולם ההדמיות – קעקועים – הם מחוץ למשחק.

בחלק נכבד מהמקרים אנשים מעוניינים לכסות את אזורי הקרחות והדלילות בשיער ויש את החלק היותר נכבד שמגיע לבצע הדמית שיער מקצועית לקרחת שלמה ע"י מיקרופיגמנטציה לא בקעקוע שיהיה בעתיד על מנת להתחדש וליהנות מאלמנט הדהייה והחידוש בכל פעם מחדש.

החזית שלנו, הראש והשיער הם חלק שתמיד תמיד מסתכלים עליו הכי הרבה ובחלק מהמקרים ישנם אנשים שמתקרחים זמן רב ומבואסים מזה אבל גם לא מודעים שיש אפשרות מצויינת להעתיק את השיער הקצוץ שיש מאחור לקדמת הראש וכך ליצור צל קבוע של זיפים על הקרחת שנראה מליון דולר.

יתרון מעולה לבעלי קרחות ודלילות שיער שרוצים להיראות צעירים ב10/20 שנה.

Skalp קרקפת

מחפש איך לכסות את הקרחת אבל ללא קעקוע בעל משמעות גסה ובלתי ניתנת לחזרה? מחפש אחד כזה שיהיה מטפל ייחודי עבורך?  המערכת שלנו, שנסקרה לאחרונה ע"י רשת 13 במגוון רחב של מידע מצאו כי אילן רביבו הוא המומחה המוביל בכל סוגי ההדמיות.

עצות להימנעות קעקוע, בניית סקיצות חדשות לקרחת בתבניות וסגנונות שונים ומפתיע שגם לאחר ניתוחי השתלות שיער מבצע אילן הצללה מיקרופיגמנטית במקצוענות לצורך טשטוש צלקות.

אמני הקעקועים המוכשרים והטובים בישראל, ויש אליהם כבוד לא מספקים את 'הסחורה' עם כל הכבוד . הלקוחות שלהם מסתגננים בסגנונות קעקועי שיער לא מרשימים כמו בריאלטי והקעקוע בקווי מתאר חזק עם מילוי בגוונים עם כספית, קעקועים גיאומטריים וצורות משונות, קעקועים צבעוניים וקעקועים מותאמים אישית פשוט לא מתאימים להדמיית שיער מיקרופיגמנטציה.

מיקרופיגמנטציה הדמית שיער לאחר השתלת שיער
מיקרופיגמנטציה (הדמית שיער) לאחר השתלת שיער

קרקפת -scalp

המלצות מלקוחות שהגיעו לאילן לסטודיו, מדווחים כי הם בעצמם מרוצים מאוד וזוכים למענה על האופציות שעומדות לרשותם והשירות שאין כמותו. כל אחד שיש לו חבר רץ ישר להמליץ כדי שגם החבר יוכל להגשים את הפנטזיה האישית שלו ולצאת עם משהו מרענן ומצעיר בעשר שנים לפחות. ושהעולם עוד לא ראה אותו צעיר כזה עם היכולת הצגה רשמית ומכובדת יותר מאשר עם "קרחת". לצד הדיוק והאיזון של רביבו אולי גם אתה תזכה להגיע למראה שלא חלמת עליו במרכז להדמיית שיער.

מייסד המרכז להדמיית שיער הוא אילן רביבו אשר פתח את המרכז הראשון בשנת 2007 בירושלים ברחוב פלורנטין 20 ולאחר מכן ייסד את הסניף המרכזי ברחוב סחרוב 5 בראשון לציון. הסטודיו במערב העיר ראשל"צ בא מתוך רצון עז להקים משפחה וברוך השם… ביקשה האשה לעשות עסק בסביבת הוריה והלה ענה ברצון, משנת 2007 ועד רגע זה אלפי מטופלים טופלו אצלו בהצלחה רבה ויש שמעידים כי שינה להם את החיים ממש.

רגע, הם לא מגזימים מעט? עשרות תיקונים של קעקעים שונים בראש ובשיער ומאות צלקות מהשתלות שיער אשר כוסו והוסתרו על ידו ומאות קרחים שעשו הדמיית שיער התרשמנו מאד מהאדם ראשית ונראה כי הבחור אומן בתחום – מדבר הדמיה.

בשיחה שערכנו עם רביבו, שאומנם הוא "רק" בן 45 והבעלים של שני הסטודיוים המצליחים ביותר בישראל הוא אמר: "חוט דק מפריד בין הצלחה לכשלון, אם בחרת לעשות הדמיית שיער אצל סטודיו של המקעקעים אפילו הכי טובים שיש בארץ? נכשלת. אם בחרת במטפל שיבטיח שעד 5 שנים לא ישאר כלום אם לא תחדש? הצלחת". כל מטפל מקצועי יודע בבירור מהו ההבדל בין קעקוע להדמיה ואם לא – חבל מאוד. פה הבעיה של הרבה גברים שטועים בדרך. הסטודיו של אילן מותאם ומותנה לטיפולי הדמיה בלבד ולא קעקועים.

גווני השחור ולבן הם הבסיס לזיפי השיער המדודים והמדומים והוא שולט בקצב מסחרר על כל הסגנונות שפיץ או חד מעוגל עם זוויות וכן קונטרסים עדינים שמזכירים מסגרות שיער אמיתי. זאת הסיבה שבין היתר היה גם מלמד מעצבים אחרים בעבר. – הוא העסיק אותם בסטודיו והכשיר אותם גם להכשיר: "הם הפכו למטפלי על בסופו של דבר". הוסיף אילן שעוסק במקצוע כבר קרוב ל14 שנים.

ממשיך אילן ואומר: "אחד הדברים החשובים שאני באמת רוצה להעביר לאנשים עם קרחת, זה שכאשר יש קרחת מבריקה ללא שיער בחלק העליון של הקרקפת (איפה ששמים כיפה) לא לחשוב לעשות השתלת שיער בשום אופן.

אני עובד בתחום המון זמן ויש לי לא מעט מטופלים שנפגעו קשה מהשתלות שיער הן ישנות והן חדשות כמו fut או fue שצלקת נותרה בקרקפת.  אצלי בסטודיו מאד נעים, והאווירה משרה רוגע במיוחד עם תצפית לגן יפהיפה, לכן החלטתי לפתוח סטודיו שקרוב לי לבית וקרוב לי לבית השם. מאד נח.

אני בעצמי עם קרחת ועושה הדמיית שיער כבר שנים ולא רציתי שהלקוחות שיגיעו אלי יפחדו וירגישו בלחץ לכן אני הוא הכרטיס ביקור שלי הראשון והאחרון נכון שבאמצע יש את המטופלים שלי שהם היחצנים הכי חשובים והלקוחות אשר עבורם אני משקיע שעות יכולים להעיד כאלף עדים לחוויה הראשונה המרגשת והמרוממת, לכן אני משקיע ראשית לחבור עם הלקוח ולהיות חבר שמבין את הבעיה ואת המצוקה שעובר ולא אנצל זאת לעולם.

 הזכות של המטופלים שלי לקבל יחס חם ושירות אדיב אנושי ומתחשב שלא ישכחו היא הדרך שבה אני מאמין . כאשר מטופל רואה גברים או חברים אחרים עם הדמיית שיער זה מרומם אותו ומתחיל טיפה להשוויץ 'שלי הכי יפה' .

אני מאמין שגישה חמה וסבלנית כלפי המטופל זה דבר הכרחי ומזמין כל אחד שחושב שאוכל לעזור לו לכסות את הקרחת בהדמיית שיער ומיקרופיגמנטציה אשמח"

לפני הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לאחר השתלת שיער
לפני הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לאחר השתלת שיער
תוצאה אחרי הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לאחר השתלת שיער
תוצאה אחרי הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לאחר השתלת שיער

מה הלאה?

רוצה להתקדם אבל עדיין חושש? אין בעיה, אציע לך לעשות חושבים על התכנית ולחפש באצל בגלריית התמונות גבר כזה או אחר שמזכיר את הצורה או המבנה שאתה רוצה להגיע אליו. זה יתרון שיעזור לך להגיע להחלטה. תוכל לחפש גם באתרים חיצוניים כאלו ואחרים ואני מאמין שתמצא די מהר את הסגנון שאתה מחפש.

אילן מארח אצלו מגוון רחב של סלבס, החל ממשפחת רביבו, סיני גולן וזוהר כדורגלנים ועוד

מיקרו- פיגמנטציה

טלפון: 0537553665 –

Call Now Button