צלקות,  קרחת

הדמיית תספורת "מארינס" לגברים קרחים (גלח) קעקועי זקיקי שיער

תספורת לאחר השתלה – שיער דליל אחרי השתלת שיער

בתמונות העליונה נוכל לראות את השיער לאחר שנה מההשתלה ולאחר תספורת מארינס. רואים בבירור שהצפיפות של ההשתלה לא מספקת למרות שזו נחשבת להשתלת שיער טובה.

מיקרופגמנטציה. הדמיית זקיקי שיער לגברים אחרי השתלה זה מה שרואים בתמונוה התחתונה.
התהליך עצמו של הדמיית שיער לאחר השתלה מהווה מילוי משטחים ריקים בדימוי לזיף זקיק שיער המדמה בדיוק רב את צבען ומיקומן של זקיקי השיער האמיתיים. ההדמיה מעניקה רושם נפלא של צפיפות חדשה בשיער וכעת הוא נראה מלא יותר בריא וחזק. הטכניקה היא כמובן פקרטיקה שנרכשת עם השנים ולכן כדי לצבוע או לאפר שיער עם פיגמנטים בצבע קבוע שמתאים לצבע השיער הטבעי יש צורך בידע מורחב בכמיה, אחרת הגוונים וצבעים לא יתאימו בשילובים בין השיער להדמיה. בתהליך ההדמיה מנקדים את הנקבוביות הסגורות בקרחת או היכן שחסר שיער ופותחים ראשי חורים חדשים זעירים לזקיקים בפיגמנט על ידי מחט חוט מס 00.1, ובכך יוצקים לתוך החורים בקרקפת פיגמנטים חדשים המראים זקיקים או זיפים מגולחים חדשים לראש מלא.

אילן רביבו vivo הוא מומחה בתחום הדמיית זקיקי שיער על הקרקפת ומבצע תיקונים לצלקות וחתכים בפנים. השתלות שיער עם צלקות נמחקות אצלו והוא יודע איך להביא כל צלקת לרמת טשטוש והעלמה מצוינת. המכשיר המיוחד שמשמש אותו לצורך הדמיית שיער מלווה אותו כבר 14 שנים. הקילומטרג' שלו עם תיק העבודות העשיר מעיד על הוותיקות הבלעדית שלו שאף אחד לא יכול לקחת לו.

לפני שפונים לעשות הדמיית שיער או קעקוע בראש חשוב מאוד לעשות את זה באופן מקצועי אצל אדם ומטפל שעבר הרבה והתנסה לא מעט. יש מטפלים שאוהבים להעמיס פיגמנטים ולערבב כמה צבעים ביחד והדבר לעיתים יוצר כאוס בשיער. יש צורך למלא כפי שנדרש ולעשות זאת בצורה נכונה שתתמזג יחד עם השיער במראה של המשך שיער עד סיום הקרקפת בקדמת הראש – פוני או מפרצים. ולזה צריך חישוב מדיוק בהחדרה וכן בערבוב הפיגמנט.  יד טובה לא בהכרח תעשה עבודה טובה אם הפיגמנט אינו נכון או מזויף. כישרון ויכולת ביצוע מעולה נדרש כאן כדי לממש את פוטנציאל יצירת האומנות.

חדירה קלה שבקלים מעבר לשכבה הנכונה עלולה ליצור קעקע ולהיות מורגשת ומוגזמת, לבלוט ולכער את הראש או את האזור התורם הדליל הקרחתי ולכן מומלץ לפנות לבעל מקצוע עם ניסיון ורקורד עשיר.

בהצלחה!

שיער, קרחת צלקת

Call Now Button