לפני ואחרי,  צלקות,  קרחת

מילוי צלקות אחרי השתלת שיער – תמונות לפני ואחרי תיקון

צלקות fue - מילוי צלקות במיקרופיגמנטציה אחרי השתלת שיער
מילוי צלקות – טיפול בצלקות אחרי השתלת שיער

תמונות לפני ואחרי טשטוש צלקות מהשתלת שיער בטורקיה.

תמונה משמאל מראה מצב ראשוני מזעזע לאחר לקיחת/הוצאת זקיקים מחלקו האחורי של הראש בניתוח השתלת שיער בתורקיה.המטופל לא ידע שיש לו צלקות כאלה בקרקפת משום שהאריך את השער במשך ארבעה חודשים לאחר ההשתלה והסתובב עם כובע!
אמנם כיסוי ועיבוי קל ביותר התקבל באזור הפוני ולא התרצה, משום שלכך פנה מלחתחילה לבצע השתלת שיער! ציפה להגיע לצפיפות מיטבית בחלק הקדמי ובפוני עם מילוי חלקי במפרצים, ולא יותר.

למעשה, הבחור לא פנה בשנית למרפאה שעשה בה השתלת שיער ולא התייחס לדלילות השיער שנותרה לו מקדימה. גם לא רעש בתקשורת ולא חזר לטורקיה כדי לתקן או לסדר את החלק הקדמי של השער שעבר השתלה, עזב את זה כך והמשיך בדרכו.

לאחר ארבעה חודשים מיום ההשתלה, החליט המטופל להסתפר, קבע תור במספרה והגיע. הספר מכיר את המטופל כבר מימים ולא החליפו הרבה מילים זה עם זה רק שלום נשיקות וחיבוקים כרגיל כי גם היה לחץ במספרה והספר היה מאוד עסוק.

כאשר הגיע תורו של המטופל, התישב על הכיסא ולא פצה את פיו מרוב רגשי נחיתות על ההשתלה שלא יצאה כל כך מוצלחת, (עדיין קיים חוסר שיער בפוני ובמיפרצים) הספר מחייך וקורץ עין וממשיך לשוחח עם אחת הלקוחות שלו שעושה פסים בבלונד בשער והיא עם ניירות אלומיניום על הראש מכוסה כמעט ולא רואים פנים.

רק התחילה התספורת והספר מתחיל להילחץ ולהזיע מחליף מכונת תספורת ועוד אחת ועוד אחת, והמטופל לא מבין ושואל האם הכל בסדר?

הספר נלחץ עוד יותר ומשיב "לא לא הכל דבש אל תדאג אני אסדר את זה". המטופל נבהל ושואל את מה תסדר? "סתם את החור פה" הוא אומר. מה? איזה חור? על מה אתה מדבר? שואל המטופל. נו אל תלחץ אומר הספר וממשיך לספר במשך 20 דקות עם פני מבוכה שלא הכיר המטופל.

אחרי התספורת ביקש המטופל מהספר לראות את החלק האחורי של הראש ומיד כשהבחין פרץ בבכי וצעק.

מעצב השער עדיין לא הבין שהוא כלל לא אשם בכל הסיפור הזה למרות שכל ספר (גברים) היה מרגיש ורואה שלא צומחים שם שערות בגלל שיש צלקות ולא בגלל שהוא סיפר את השיער לא טוב.מסכנה: עברת תהליך של השתלת שיער? ספר לספר שלך שיש סיכוי שהצלקות ייחשפו מהתספורת ולכן יש להזהירו השתלת שיער צלקות!

טשטוש צלקות

מיקרופיגמנטציה לאחר השתלה מיקרופיגמנטציה לאחר השתלת שיער

הדמיית שיער שאלות ותשובות

Call Now Button