טשטוש צלקות

צלקת בראש
צלקת בראש. תיקון צלקות בשיער לפני ואחרי הדמיית שיער
הסתרת צלקות
הסתרת צלקות מהשתלה | תיקון צלקות ברוש בפיגמנטציה

טשטוש/העלמת צלקת בראש מהשתלת שיער – טשטוש קו צלקת אחורי שנותר מניתוח השתלת שיער

צלקת•Com

צלקות גורמות לסימנים קשים ולא רק על עור האדם ובמראה הויזואלי שלו אלא לעיתים הצלקות מלוות את המצולקים לשנים ארוכות. הצלקת גם מזכירה תקופה או אירוע מסיום שקרה בעבר כמעין טראומה או פחד תמידי ומותירות את בעליהן עם חותם צלקתי ויזואלי שלפעמים הוא כבד מנשוא, וכאשר מדובר על צלקת שיער בקרקפת – בראש לאחר ניתוח כמו השתלת שיער, הכאב והסבל עוד עוברים איכשהוא לאחר תקופת ההחלמה והם נרגעים, אך לצערם של המצולקים שנכוו הצלקות האמיתיות הנפשיות שחווים וחווים הרבה גברים מסתבר, מאותו היום שגילו כי יצאו קרחים מפה ומשם (זה שלא התכסתה הקרחת נו עוד אפשר להבין שבחירת המנתח היה לא מוצחת מילא… אבל לצאת עם צלקות? כשהכוונה הייתה לצאת עם שיער שופע מהשתלה…) בעצם מלוות אותם לכל החיים.

צלקת לא רק בראש אלא גם בנפש: המצב הנפשי שפוקד את בעל הצלקת בשיער נובע משאלות מטרידות כמו: מה קרה לך בראש? השיער שלך זה מלידה? עשית השתלת שיער? וכו'.

צלקת נולדת כתוצאה מחתך עמוק בעור ובבשר, ויכולות להיווצר מאירועים שונים כגון: פצע שטרם הגליד וקולף, חתך חד בעור שנתפר, וכמובן מתאונות או פציעות כל שהן. גם כוויה עלולה להשאיר צלקת בראש בשיער ולרגום לכך שלא יצמח שיער במקום הכויה. גם כן כתוצאה מתהליך שעבר עור הפנים כדוגמת פצעי אקנה או פצעי בגרות שקולפו והצתלקו.

השתלות שיער – רבים הגברים שעוברים היום ניתוחי השתלת שיער וחלקם די מרוצים ובצדק, כי אותו מנתח אלוף ומומחה שעשה את העבודה באמת מהממת, חישב טוב את גדילת השיער בראש ולקח מהאזורים התורמים הנכונים את כמות זקיקי השיער בפיזור טוב ובאופן שלא ירגישו שיש צלקות.(יש צלקות וזה וודאי! אבל הן קטנטנות לא מצריכות תיקון ולא מורגשות כי אחוזי% הלקיחה הינו קטן מ25 והוא מפוזר ומטושטש, ומשום שבכל מצב מאיפה שלקחו שערות, תיהיינה צלקות- אם לקחו לדוגמה שערה 1 [אחת] אז תיהיה צלקת אחת. אם יקחו 5 [חמש] שערות אז יהיו 5 [חמש] צלקות וכן הלאה) . רוצים דוגמה? תקראו עוד טיפה ותראו תמונות..

צלקות אחרי השתלת שיער

ומה עם החלק המנוצל הנכבד האנושי? שמדי יום נפגעים בכיסם ובנפשם ונפצעים בראש כי החליטו לעשות השתלת שיער!? גם אם הם ממש לא מתאימים לתהליך הזה?

פה זה כבר עניין ריגשי כבד מאוד שמלווה את המושתל בכל רגע ורגע נתון ולהתהלך ברחוב או בעבודה ולפגוש אנשים חשובים עם צלקות באיזור הגב האחורי והצדדי של הראש. האם זה הליך בטוח? האם זה נשמע הגיוני?

במקרים רבים וכמובן שמצונזרים ככל שניתן המושתל שיער נפגע קשות בראשו – אין באפשרותו להאריך את השיער, וגם אין באפשרותו לקצר את השיער משום שכל החלק האחורי (האזור התורם לאחר השתלת שיער) של הראש מלא חורים בתורך השיער, צלקות ונקודות לבנות וחוסרים של שיער הדורשים תיקון. הצלקות מורגשות גם כאשר השיער קצוץ ומגולח גלאח. אז על אחת כמה וכמה שהשיער ארוך זה נראה פשוט חולני דליל ומוזנח.

מקומם של הצלקות בשיער אחרי השתלה, כלומר מהיכן שלקחו זקיקי שיער להשתלה תמיד ולעולמי עד ישארו חשופים ומצולקים ולא יצמח שם שיער אף פעם. כאמור מאיפה שלקחו כבר לקחו! זהו אי אפשר לקחת מאותו מקום יותר. יש צלקות בראש.

צלקות אחרי השתלת שיער FUE בטורקיה: נלקחו 4000 זקיקים מהאזור התורם. כלומר: ארבעת אלפים זקיקי שיער = ארבעת אלפים צלקות! השם ישמור!

צלקות בראש ובשיער שמורגשות הן המקור לחוסר הביטחון אצל גברים. גם לייזר אינו מספק טוב כדי להעלימן.

אומנות מתקדמת לטיפול בסימני צלקות

האומנות המתקדמת מביאה איתה בשורות טובות עם תוצאות מדהימות ומידעת את כל הסביבה בענייני היופי והאסטטיקה – פיגמנטציה לתיקון צלקות

החלטנו להציג כאן חלק קטן מאוד של גברים פגועים שהמנתחים להשתלות שיער הביאו אותם למצב לא כל כך נעים בלשון המעטה. יש לא מעט פתרונות בתחום של טשטוש צלקות בראש אך לא כולם שוות ומתקרבות בתוצאותיהן לנסיון באומנות לצלקת.

תהליך של העלמת צלקות בשיער/בראש/בעורף מחייב לעבוד על פני העור ומקצת תוך העור במילוי נכון וסביר של פיגמנטים אשר מקבל טאצ' בתיקון נפלא במיקרו פיגמנטציה, היופי בו שהוא משיג מראה של שיער אמיתי ממש חיקוי אחד לאחד של זקיקי שיער האמיתיים שעל עור הקרקפת בראש. והתוצאה אחידה ומרשימה: מחיקת צלקותמחיקת צלקת

תיקון צלקת בראש – לא רואים שהייתה צלקת.

צלקת בקרקפת צלקת שיער

לאחר ניתוחי השתלות שיער היכולת להעלים לגמרי צלקות בניתוחים ע"י מכשיר לייזר לא תמיד יעלים את הצלקות, הלייזר כביכול בא להסיר את הרקמות הפגועות בעור ואת הרקמה העליונה הצלקתית שנותרה מעל פני העור הפגוע. אמנם ניתן להסיר את הרקמה אך לא את כולה, ולכן רוב הניתוחים בלייזר אינם מסייעים לגמרי לטשטש ולמחוק ואינם מתאימים להגדרת הביטוי "העלמת צלקות".

ניתוח לייזר גם לא יצליח להשיב למקומה הטבעי את הרקמות הבריאות שצמחו מהם שיער והיו בהם נקבוביות שהפכו לסתימת עור וסימן מצולק ולרוב ישיגו טשטוש צלקות קל לא מחיקה או העלמה מוחלטת של הצלקות. להלן דוגמה: טשטוש צלקת מניתוח בראש

טשטוש צלקת בשיער – כמעט העלמה של צלקת ע"י מלוי פיגמנטציה

קעקועים לשיער. ישנם טיפולים באמצעות קעקוע המכסים את שכבתו של העור בצבע כלשהו ופיגמנטים אלו אינם מתאימים לצלקות של השתלה. הכירות עם אדם בעל צלקת בפנים נותנת כעין סימן היכר וכשהטיפול לא מוצלח בצלקות הוא עלול להביא לכיעור נוסף וחמור ממה שהיה. לכן על עור הפנים חשוב לעבוד נכון ובזהירות יתרה מזו שבקרקפת בראש.

המרכז להדמיית שיער

צלקת בסנטר (בזקן לדוגמה) ניתן לטשטש לגמרי ע"י הדמיה ממומחה אך במקרים מסיומים כאשר הצלקת כעורה כלומר נכנסת פנימה ניתן לנפח אותה עם חומצה הילרואית, ויש כאלה שעושים גם בוטוקס לצורך תיקון צלקות.

צלקות בראש בקרקפת ובשיער בכלל וצלקות בעור כולו בפרט הוא נושא רגיש ולכן המטפלים בתיקון צלקות בין בצבעים וגוונים קוסמטיים ובין ההתעסקות ברקמות העור השכילו והבינו שחייבת להיות כאן מלאכת אומן.

לא נרחיב על הפגועים והמסכנים שחוו סבל כפול ומכופל בהשתלות שיער. רק נראה מעט תמונות אמתיות בצבע העור הטבעי, בצבע הצלקות שהיו לפני הגוון שהוחדר והעלים אותם ועוד פרמטרים מעניינים.

מחיקת צלקות – המטרה היא לגרום לתיקון מושלם ולמראה אסתטי ונקי ללא סימני צלקת. הטיפול מתבצע דרך החדרה נכונה של פיגמנטים זעירים שמתפתחים לדמה זקיק מתחת לפני העור. תואמי צבע יחידיים וגוון נקודתי משתלט על האזור הבעייתי הפגוע – הצלקת עצמה, ומעניקים לצלקת מלוי וטשטוש ומראה מכוסה ומוסווה כסוי רקמות הצלקת ומילויין מבפנים בפיגמנט במגוון צבעים על פי דרישת האזור שמסביב לצלקת.

מעטים המטפלים הטובים בישראל שיודעים היטב לבצע טיפול עדין נכון ומותאם לצלקות. רוב המצולקים בקרקפת/בראש או בשיער משיגים תוצאות משביעות רצון אך המיוחדים זוכים לאופטימלית, מחיקה, העלמת צלקות, תיקון וטשטוש צלקות מיטבי אצל Vivo מומלץ

העלמת צלקת × בראש ועוד צלקות קטנות – טשטוש הצלקות בתוך השיער בראש אצל ויוו

אנו לא מטפלים בטיפול באמצעות מדבקות סיליקון! אנו מבצעים טיפול שנקראה הסתרת צלקות בפיגמנתטציה

צלקות בראש אחרי השתלת שיער בטורקיה

תיקון צלקות השתלת שיער – עִטּוּר ויִפּוּי צלקות בראש.
אילן רביבו – מומחה להדמיית שיער – מיקרופיגמנטציה – טשטוש צלקות – תיקון צלקות מהשתלות שיער

קעקוע להסתיר צלקות בראש – האם מותר לעשות על פי ההלכה?

באתר ישיבה נשאל הרב הרב יצחק בן יוסף בתאריך כ"ז אב תשע"ב:

"שלום וברכה, האם מותר לעשות קעקוע במקרה הבא: לחבר שלי צלקת בראש שמכערת אותו הוא רוצה לעשות קעקוע כדי לטשטש את הצלקת. הקעקוע שהוא יעשה זה בצורת נקודות כדי שיראו כמו שיער. האם זה מותר?" להלן קישור לתשובה

מיקרופיגמנטציה לצורך מילוי צלקות לאחר השתלת שיער

השתלת שיער ומיקרופיגמנטציה
הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לצלקות fue
תיקון צלקות בראש. טיפול ראשון בטשטוש צלקות ע"י מיקרופיגמנטציה. לפני ואחרי - דרוש פיניש
לפני ואחרי תיקון צלקות בקרקפת. תוצאה לאחר טיפול ראשוני
צלקת בראש – חור מכדור בראש – צלקת ירי בראש

6 תגובות

  • iR

    תשובה!
    בשם השם נעשה ונצליח!

    Folliculitisצלקות בראש decalvans היא מחלה שבה מתרחשת דלקת חמורה של זקיקי השיער – דלקת. מה שמוביל לנזק ולהצטלקות הנ"ל. הסיבה לדלקת מסוג זה היא זיהום בכמה סוגי חיידקים, בנוסף לתגובות חיסוניות כנגד אותם חיידקים, הגורמת לדלקת חמורה יותר, נזק לזקיקי השיער ולאחר  – מכן  –  צלקות
    ישנם צעדים נפוצים לטיפול בבעיה זו ולטיפוח צלקות שיער, והרעיון המרכזי הוא להפחית את חומרת הדלקת במהירות האפשרית, כדי שלא ייווצר נזקים נוספים לזקיקי השיער, צלקות ונשירת שיער קבועה, טיפולים אלו לא כוללים אנטיביוטיקה דרך הפה או בדרך כלשהי לאספקת קורטיזון. ניתן להשתמש בתקופות קצרות לשליטה בדלקת קרם קורטיזון חזק לתקופות ספציפיות ואז להפסיק את הדלקת. כל זאת
    בנוסף לטיפולים אחרים לפי הערכת הרופא המטפל.

    ישנם מקומות בהם הייתה ניוון של זקיקי שיער וכתוצאה מכך נגרמו צלקות חלקות בקרקפת שלא יצמיחו שיער חדש.
    בטיפול שלנו ניתן למנוע את התפתחות הבעיה באמצעות טיפול מהיר ויעיל והבעיה נעלמת לגמרי. 
    מכיוון שהבעיה הזות חוזרת להיות פעילה בכל תספורת, הדבר מצריך טיפול אצל מומחה מנוסה שיוכל לתת פתרון בטיפול המתאים בהתאם למצב הקיים.

    יש צורך לאשר את האבחנה של צלקות וכתמים בהירים בקרקפת – פיגמנטציה. 
    מכיוון שזה עשוי להיות סימן לזאבת אריתמטוזוס בעור, והצטלקות של העור בקרקפת היא חלק מהבעיה הזו, כאן שיטת האבחון והטיפול שונים לחלוטין, ויש להבדיל בין מחלה זו לבין הדמיית הזקיקים הנ"ל ע"י מומחה מטפל.
    תוכל להגיע ליעוץ כולל אופציה לטיפול בצלקת.
    שיהיה לך בהצלחה
    ושה' יעניק לך הצלחה וישמור עליך מכל רע.

  • דני

    אני סובלת מצלקת בקרקפת, שהיא חלקה ואין לה שיער!
    שאלה?
    שלום.

    אני סובל מצלקת בקרקפת שהפכה רכה למגע ואין לה שיער. יש לי גם כתמים לבנים עליה. כשהתייעצתי עם רופא להשתלת שיער הוא אמר: שאין טיפול יעיל נגד זה.

    האם אין שום אפשרות לטשטש את הצלקות או תרופה כלשהי? 
    בכבוד ובהערכה דני.

  • אחמד

    אח שלי נבצע ירו לו ברוש לפני שנה או עבר ניתוח בצלקות אבל יש צלקות גדולות בצבע לבן אתם יכולים לתקן אית זה ? אם כן אני יבו איתו אנחנו גרים בנצרת

  • הגר

    מומחה לצלקות. היה תלמיד שלי בירושלים והיום אני למדתי המון ממנו. 🙏

  • איל

    שלום אילן
    התרשמתי מאוד מהעבודות שלך. למעשה אני אחרי השתלת שיער ונסיון גרוע בהדמיית שיער לצלקות. עשו לי קעקוע בשיער וזה לא נראה טוב בכלל. שלחתי תמונות אבל טרם נעניתי שמי איל ואני ממתין לתשובה האם יש אפשרות לעשות משהו בנידון? תודה

  • אלירן

    הי
    רציתי להגיב ולשאול משהו
    אני מניח שהפרטים של האימייל שלי נשמרים במערכת לכן אבקש ליצור קשר. שמי אלירן ואני גר בפלורידה מתכוון לבוא לביקור בפורים. יש לי צלקות מהשתלת DHI שעשיתי אצל אחד המומחים במיאמי באמת אבל אצלי לא הצליח לו גם אחרי שני תיקונים. אני רואה פה תמונות די מרשימות שכיסת את הצלקות מאוד יפה.
    אני נוחת ב24/2 בישראל מוקדם בבוקר והייתי שמח אם תשריין לי מקום לטיפול בצלקות שלי. לי לא משנה באיזה שעה.
    תודה רבה אלירן

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button